جلد کی حفاظت.

چپچپا جلد سے نجات پائیں، انناس کے یہ 3 فیس پیک، بنانے کا طریقہ جانیں۔

تیل والی جلد کے لیے انناس کا فیس پیک: گرمیوں میں اکثر جلد تیل والی ہوجاتی ہے، ایسی صورت حال میں جلد چپچپا لگتی ہے۔ چپچپا جلد سے نجات کے لیے لوگ مختلف پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں۔ کچھ لوگ فیس پیک کے ذریعے جلد کا تیل کم کرنے کی کوشش بھی کرتے ہیں۔ آپ اپنی جلد کی چپچپا پن کو دور کرنے کے لیے انناس کا فیس پیک بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ انناس میں موجود غذائی اجزاء نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ آپ آسانی سے گھر پر انناس کا فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ تو آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ انناس کا کون سا فیس پیک چپچپا جلد سے نجات کے لیے کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔

1. انناس اور پپیتا فیس ماسک.(Pineapple and Papaya Face Mask)

انناس اور پپیتا دونوں جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ انناس کا استعمال جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے میں مدد دیتا ہے۔ اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو آپ انناس، پپیتا اور چنے کے آٹے کا فیس پیک آزما سکتے ہیں۔ پپیتا سورج کی روشنی سے ہونے والے اندھیرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے آپ 2 چمچ انناس، 1 چمچ پپیتا اور 2 چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اب ان سب کو اچھی طرح پیس کر چہرے پر لگائیں۔ 20-25 منٹ بعد چہرے کو صاف پانی سے دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو صرف انناس اور چنے کے آٹے سے بھی فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ تیل والی جلد والے اس فیس پیک میں دہی، دودھ یا شہد شامل کرنے سے گریز کریں۔ یہ جلد کو زیادہ چپچپا بنا سکتا ہے۔ انناس کا یہ فیس پیک آپ ہفتے میں ایک بار استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  تیل والی جلد کے ساتھ جلد کے مردہ خلیوں سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ 5 گھریلو اسکرب استعمال کریں۔

pineapple face pack for oily skin benefits in Urdu

2. انناس اور سبز چائے کا فیس پیک.(Pineapple and Green Tea Face Pack)

تیل والی جلد اکثر مہاسوں یا مہاسوں کا سبب بنتی ہے۔ ایسی صورتحال میں انناس اور سبز چائے کا فیس پیک فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ انناس جلد کو صاف کرنے کے لیے جانا جاتا ہے، سبز چائے مہاسوں، تیل کی جلد کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ اس پیس پیک کو بنانے کے لیے انناس کا مقعد لیں، اس میں 1 چائے کا چمچ سبز چائے ڈالیں۔ دونوں کو اچھی طرح مکس کریں اور اپنے چہرے پر لگائیں۔ 15 سے 20 منٹ بعد چہرے کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔

3. انناس اور ملتانی مٹی کا فیس پیک.(Pineapple and Multani Mitti Face Pack)

انناس اور ملتانی مٹی کا فیس پیک تیل والی جلد والوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے بنانے کے لیے ایک دیگچی لیں، اس میں 2 چمچ انناس کا گودا، 2 چمچ ملتانی مٹی ڈالیں۔ دونوں کو اچھی طرح پیس لیں اور باریک پیسٹ بنا لیں۔ اب اسے پورے چہرے اور گردن پر لگائیں۔ خشک ہونے کے بعد صاف پانی سے دھو لیں۔

اس فیس پیک کو لگانے سے چہرے سے جلد کے تمام مردہ خلیات ختم ہو جاتے ہیں۔ جلد صاف، چمکدار ہو جاتی ہے۔ اس کے ساتھ جلد کی رنگت بھی بہتر ہوتی ہے۔ بہترین نتائج کے لیے آپ اس فیس پیک کو ہفتے میں دو بار لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  پپیتے سے کلینزر، سکرب، فیس ماسک اور فیس پیک بنائیں، چہرے پر قدرتی چمک آجائے گی۔

pineapple face pack for oily skin benefits in Urdu

اگر آپ کی جلد بھی تیل والی ہے، جلد چپچپا ہوجاتی ہے، تو آپ انناس سے بنا اس فیس پیک کو بھی آزما سکتے ہیں۔ لیکن اسے استعمال کرنے سے پہلے ماہرین کی رائے ضرور لیں۔ اس کے علاوہ اس فیس پیک میں ایسے اجزاء شامل کرنے سے گریز کریں، جو جلد کو تیل دار بنا دیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort