صحت مند غذا

گرمیوں میں انناس کا رس پئیں، صحت کے بہت سے مسائل دور رہیں گے۔

گرمیوں میں انناس کا رس پینے سے جسم کے بہت سے مسائل دور ہو سکتے ہیں۔ یہ موٹاپے کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ قوت مدافعت بڑھانے میں بھی فائدہ مند ہے۔

انناس وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات (انناس کے فوائد) سے بھرپور ہوتا ہے۔ ایسی صورتحال میں انناس کا استعمال آپ کے جسم کی قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ جسم کے کئی مسائل کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔ گرمی کے موسم میں انناس کا استعمال آپ کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کا جوس (Pineapple Juice Benefits) پینا بھی گرمیوں میں بہت سے فائدے دے سکتا ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم گرمیوں میں پائن ایپل جوس پینے کے فوائد اور اسے بنانے کے آسان طریقے جانیں گے۔

pineapple juice health benefits in summer in urdu

گرمیوں میں انناس کا رس پینے کے فائدے. (Pineapple Juice Benefits in Hindi)

اسہال اور پیٹ کے درد کی روک تھام.(Prevention of diarrhea and abdominal pain)

گرمیوں میں اسہال اور پیٹ میں درد زیادہ ہوتا ہے۔ اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ انناس کا رس پی سکتے ہیں۔ انناس کے جوس میں موجود انزائمز نظام انہضام کو فروغ دیتے ہیں، جو قبض، تیزابیت اور پیٹ کے درد سے نجات دلا سکتے ہیں۔ اگر آپ کو گرمیوں میں پیٹ سے متعلق مسائل کا سامنا رہتا ہے تو ایسی صورت میں انناس کا رس استعمال کریں۔ یہ آپ کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سیاہ اور سبز انگور میں کیا فرق ہے؟ ماہر غذائیت سے جانیے کون سے انگور زیادہ فائدہ مند ہیں۔

وزن کم کرنے میں فائدہ مند.(beneficial in weight loss)

وزن کم کرنے کے لیے آپ اپنی خوراک میں انناس کا رس بھی شامل کر سکتے ہیں۔ درحقیقت اس میں وٹامن سی کے ساتھ موٹاپا مخالف خصوصیات بھی ہوتی ہیں جو وزن کم کرنے میں کارآمد ہے۔ اگر آپ اپنے جسمانی وزن کو کم کرنا چاہتے ہیں تو اس کا استعمال ضرور کریں۔

بلڈ پریشر کو کنٹرول کریں.(control blood pressure)

گرمیوں میں بلڈ پریشر کا مسئلہ بہت زیادہ ہوتا ہے۔ اس صورتحال میں انناس کا جوس آپ کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ ایک اینٹی آکسیڈنٹ ہے جو دل سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں کارآمد ہے۔ انناس کے جوس کو خوراک میں باقاعدگی سے شامل کرنے سے بلڈ پریشر کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔

جوڑوں کے درد کے لیے مفید ہے.(beneficial for arthritis)

گرمیوں میں جوڑوں کے درد کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے انناس کا رس پینا فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ درحقیقت یہ بیٹا کیروٹین اور وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے جو جوڑوں کے درد، درد وغیرہ کو کم کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ سوزش کش خصوصیات سے بھرپور ہے جو سوزش اور درد کو کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔

beneficial for arthritis

ہڈیوں کو مضبوط بنائیں.(make bones strong)

انناس کا رس مضبوط ہڈیوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ دراصل، انناس کا رس کیلشیم اور مینگنیج جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے، جو دانتوں اور ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں کارگر ثابت ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کے استعمال سے ہڈیوں اور دانتوں کے درد کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔

قوت مدافعت کو بڑھانا.(boost immunity)

روزانہ انناس کا رس پینے سے قوت مدافعت میں اضافہ کیا جا سکتا ہے۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات ہیں، اس لیے یہ بیکٹیریا کے مسئلے کو دور کرنے میں موثر ہے۔

یہ بھی پڑھیں: خالی پیٹ سیب کھانے کے صحت کے لیے یہ 6 فائدے ہیں، جانیں کن لوگوں کو اسے نہیں کھانا چاہیے۔

انناس کا رس تیار کرنے کا طریقہ.(How to prepare Pineapple Juice)

آپ انناس کا رس گھر پر آسان طریقے سے تیار کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے 1 درمیانے سائز کا انناس لیں۔ اب اس کے چھلکے اچھی طرح چھیل لیں۔ اس کے بعد اسے اچھی طرح کاٹ لیں اور مکسر گرائنڈر کی مدد سے رس نکال لیں۔ اب اس میں تھوڑا سا ادرک کا رس اور تھوڑا سا شہد ملا لیں۔ اب اسے گلاس میں ڈال کر سرو کریں۔

انناس کا رس پینے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس سے وزن کم کرنے کے ساتھ قوت مدافعت کو بھی بڑھایا جا سکتا ہے۔ گرمیوں میں روزانہ اس کا استعمال پیٹ سے متعلق مسائل سے نجات دلاتا ہے۔ سب کے ساتھ

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button