صحت مند غذا

انار کو معدے کے لیے کیوں فائدہ مند سمجھا جاتا ہے؟ 5 وجوہات جانیں۔

پیٹ کے لیے انار کے فوائد: انار کا استعمال نہ صرف جسمانی صحت کے لیے فائدہ مند ہے بلکہ یہ معدے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے، جانیے 5 فوائد۔

پیٹ کے لیے انار کے فوائد: انار کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ انار ایک غذائیت سے بھرپور پھل ہے. اس لیے اسے سپر فوڈ کہا جاتا ہے۔ انار میں آئرن، میگنیشیم. پوٹاشیم، اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامنز اچھی مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں کئی طبی خواص بھی موجود ہیں۔ انار جسم میں خون کی کمی کو دور کرنے، بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے. دل کو صحت مند رکھنے کے ساتھ ساتھ کینسر جیسی موذی بیماری کے خطرے کو کم کرنے کے لیے. بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ انار کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے صحت بخش سمجھا جاتا ہے کیونکہ انار کھانے سے بلڈ شوگر میں اضافہ نہیں ہوتا اور بلڈ شوگر کنٹرول میں رہتی ہے۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ انار کا استعمال پیٹ کے بہت سے مسائل پر قابو پانے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے؟ پیٹ کے لیے انار کے فوائد کے بارے میں مزید جاننے کے لیے اس آرٹیکل میں، ہم پیٹ کے لیے انار کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

پیٹ کے لیے انار کے فوائد –(Pomegranate Benefits For Stomach)

1. آنتوں سے متعلق امراض میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in diseases related to intestine)

چڑچڑاپن آنتوں کی بیماری کے مسئلے میں انار کا جوس پینے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ انار کے جوس میں پولی فینول مرکبات ہوتے ہیں جو آنتوں میں سوزش کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں اور آنتوں سے متعلق بیماریوں سے نجات دلانے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: مون سون کی خوراک میں یہ 5 سپر فوڈز شامل کریں، موسمی بیماریوں سے بچائیں گے۔

pomegranate-benefits-for-stomach-in-Urdu

2. عمل انہضام اور میٹابولزم کو بہتر بناتا ہے۔(Improves Digestion and Metabolism)

انار فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ فائبر سے بھرپور غذا کھانے سے ہاضمہ بہتر ہوتا ہے اور میٹابولزم تیز ہوتا ہے۔ یہ آپ کے آنتوں کو صحت مند رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے، کیونکہ فائبر آنت میں پروبائیوٹکس کو فروغ دیتا ہے۔ یہ آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرا محسوس کرتا ہے اور وزن کو کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

3. دل کی جلن کو دور کرتا ہے۔(Relieves Heartburn)

سینے کی جلن یا جلن کے مسئلے میں انار کا جوس پینے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ آپ انار کو براہ راست بھی کھا سکتے ہیں۔ انار پیٹ میں گیس بننے سے روکتا ہے۔ انار جسم میں پتوں کو متوازن رکھنے میں مددگار ہے کیونکہ انار ذائقہ میں کڑوا ہونے کے ساتھ ساتھ کڑوا بھی ہوتا ہے۔

4. اسہال کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in the problem of diarrhea)

انار میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ آپ کے آنتوں میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اسہال میں انار کھانے سے پیٹ کی خرابی سے نجات مل سکتی ہے۔ انار کے بیج پولیفینول، الجی ٹیننز اور اینتھوسیاننز سے بھرپور ہوتے ہیں، جو کہ آنتوں میں پیتھوجینز کی افزائش کو روکتے ہیں جو اسہال کا باعث بنتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: لونگ کا تیل سگریٹ نوشی کی لت سے نجات دلائے گا، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

pomegranate-benefits-for-stomach-in-Urdu

5. پیٹ پھولنے کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in the problem of flatulence)

جب آپ زیادہ نمک والی غذا کھاتے ہیں، تو یہ پانی کو برقرار رکھنے کے ساتھ ساتھ اپھارہ کا مسئلہ بھی پیدا کرتا ہے۔ انار میگنیشیم اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ پیشاب کی روانی کو بڑھاتا ہے۔ یہ سوزش کو کم کرنے اور اپھارہ کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button