صحت مند غذا

پتھری میں انار کھائیں یا نہیں؟ ماہرین سے جواب جانیں۔

کیا ہم پتھری میں انار کھا سکتے ہیں: انار غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ پتھری والے افراد کے ذہن میں اکثر یہ سوال ہوتا ہے کہ کیا وہ انار کھا سکتے ہیں یا نہیں؟

کیا ہم پتھر میں انار کھا سکتے ہیں انگریزی میں: کیا ہم پتھر میں انار کھا سکتے ہیں یا نہیں؟ پتھری ایک سنگین مسئلہ ہے، آج کل اکثر لوگ پتھری کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ پتھر کا درد ناقابل برداشت ہے۔ جسم میں پتھری گردے یا مثانے میں بن سکتی ہے۔ پتھری کی صورت میں انسان کو اپنے کھانے پینے کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ پتھری والے مریضوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ ایسی غذائیں نہ کھائیں جن میں بیج ہوں۔ اس کے ساتھ بھاری کھانا بھی منع ہے۔

بہت سے لوگ ایسے ہیں جن کو پتھری ہے اور وہ اپنا ہیموگلوبن بڑھانا چاہتے ہیں۔ ایسے میں اکثر اس کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ کیا انار کو پتھری میں کھانا چاہیے یا نہیں؟ 

pomegranate in stomach stone-safe or not in Urdu

پتھری میں انار کھائیں یا نہیں؟(Can We Eat Pomegranate in Stone)

 کہ پتھری میں انار کا محدود مقدار میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ پتھری میں روزانہ 100 گرام انار کھا سکتے ہیں۔ لیکن اس سے زیادہ انار کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ کیونکہ ایسے پھلوں اور سبزیوں سے پرہیز کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے جن میں پتھری میں بیج ہوتے ہیں۔ بیج والے پھل پتھری کو بڑھا سکتے ہیں۔ 100 گرام سے زیادہ انار کھانے سے پتھری بڑھ جاتی ہے۔

پتھری میں انار کھانے کے فائدے.(Benefits of eating pomegranate in stone)

انار غذائی اجزاء کا ذخیرہ ہے۔ اس میں آئرن، زنک، اومیگا 6 فیٹی ایسڈ، وٹامن کے، وٹامن بی اور فائبر کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ ڈاکٹر اس بات کا سہرا دیتے ہیں کہ پتھری میں انار کھانے سے کوئی خاص فائدہ نہیں ہوتا۔ لیکن انار عام لوگوں کی طرح پتھری والے لوگوں کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

1. ہاضمہ بہتر کرتا ہے۔(Improves Digestion)

انار میں موجود فائبر ہاضمہ درست کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مناسب ہاضمے کے ساتھ، پتھری کو دور کرنا آسان ہو سکتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کو ہاضمے سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو آپ انار کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا چائے میں شہد ملانا چینی سے زیادہ صحت بخش ہے؟ جانئے ماہرین کی رائے

2. ہیموگلوبن میں اضافہ.(Increase Hemoglobin)

خون کی کمی کی صورت میں اکثر انار کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ انار میں فولاد کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔ اسے روزانہ کھانے سے جسم سے خون کی کمی دور ہوتی ہے اور ہیموگلوبن میں اضافہ ہوتا ہے۔

پتھری میں انار کے مضر اثرات.(Pomegranate Side Effects in Stone)

پتھری میں انار کی محدود مقدار کھائی جائے تو نقصان نہیں ہوتا۔ لیکن اگر پتھری کے مریض 100 گرام سے زیادہ انار کھائیں تو اس سے پتھری زیادہ بن سکتی ہے۔ پتھری کے مریضوں کو زیادہ درد ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  گرمیوں میں ہلدی سے بنے یہ 5 مشروبات جسم کو ٹھنڈا رکھیں گے اور قوت مدافعت میں اضافہ کریں گے۔

pomegranate in stomach stone-safe or not in Urdu

اگر آپ کو پتھری ہے اور آپ انار کھانا چاہتے ہیں تو آپ اسے ماہرین کے مشورہ سے کھا سکتے ہیں۔ کیونکہ بہت سے لوگوں کے جسم میں پتھری کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، ایسی صورت میں ڈاکٹر انار کھانے سے گریز کا مشورہ بھی دے سکتے ہیں۔ لیکن پتھری کی صورت میں کسی بھی کھانے کی چیز کا استعمال ہمیشہ ڈاکٹر کے مشورے سے کرنا چاہیے۔ پتھری کے مریض درد سے بچنے کے لیے اپنی خوراک کا خاص خیال رکھیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button