خواتین کی صحت

کیا آپ حمل کے دوران پوست کے بیج کھا سکتے ہیں؟ اس کے فائدے اور نقصانات جانیں۔

پوست یا پوست کے بیج کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ لیکن کیا آپ اسے حمل کے دوران استعمال کریں؟ ماہرین سے جانیں۔

ویسے تو اکثر مٹھائیوں میں پوست کا استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن اگر آپ حاملہ ہیں اور آپ کو اس کے استعمال کے بارے میں کوئی شک ہے. تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ اسے تھوڑی مقدار میں استعمال کرنا محفوظ ہے۔ سب سے پہلے، اس میں جانے کا کیا فائدہ؟ اسے پوست کے بیج بھی کہتے ہیں جو پودے کے بیج ہوتے ہیں۔ اس کا استعمال بہت سی جسمانی بیماریوں کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے۔ اس کے بیجوں سے تیل بھی نکالا جاتا ہے۔  جب کوئی خاتون حاملہ ہوتی ہے تو اس کے لیے متوازن اور غذائیت سے بھرپور خوراک کا استعمال بہت ضروری ہوتا ہے۔ اس کے جسم کو مضبوط بنانے اور اس کے بچے کی نشوونما کے لیے غذائیت سے بھرپور چیزوں کی خاص ضرورت ہے۔ اس لیے اگر آپ حمل کے دوران کسی اچھی غذائیت سے بھرپور غذا کی تلاش میں ہیں. تو آپ کو پوست کے بیج ضرور استعمال کرنا چاہیے۔ اس میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈز ہوتے ہیں۔ یہی نہیں اس میں اومیگا 6، فائبر، پروٹین کے علاوہ فائٹو کیمیکلز، تھامین، وٹامن بی اور مینگنیج اور کیلشیم بھی پائے جاتے ہیں۔

poppy seeds during pregnancy benefits in Urdu

حمل کے دوران پوست کے بیج کھانے کے کیا فائدے ہیں (Health Benefits Of Poppy Seed during Pregnancy)

  • آپ پوست کے بیجوں سے تقریباً 50% ضروری تیل اور چکنائی حاصل کر سکتے ہیں جو آپ اور آپ کے بچے کے لیے فائدہ مند ہیں۔
  • پوست کے بیجوں میں اولیک اور لینولک ایسڈز موجود ہوتے ہیں جو کہ غیر سیر شدہ چکنائی کی اقسام ہیں اور یہ چربی آپ کے اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا سکتی ہے۔ یہ نقصان دہ کولیسٹرول کو بھی کم کر سکتا ہے۔
  • یہ آپ کو دل کی بیماریوں سے بھی بچا سکتا ہے۔
  • حمل کے دوران ہاضمے سے متعلق مسائل اکثر دیکھے جاتے ہیں اور پوست کے بھوسے میں فائبر ہوتا ہے جو آپ کو ان تمام مسائل سے نجات دلا سکتا ہے۔
  • یہ آپ کی قبض کا مسئلہ بھی دور کر سکتا ہے۔
  • پوست کے بیجوں میں کیلشیم اور میگنیشیم کی مقدار بھی موجود ہوتی ہے۔ یہ دونوں عناصر حاملہ خاتون اور اس کے بچے کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔
  • پوست کے بیجوں میں فولک ایسڈ، نیاسین وغیرہ جیسے عناصر پائے جاتے ہیں جو آپ کے اندر توانائی لانے کا کام کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- حاملہ خواتین میں ڈپریشن ہونے پر یہ 5 علامات نظر آتی ہیں، جانیں اس کا بچے پر کیا اثر ہوتا ہے۔

پوست کے بیجوں کے مضر اثرات. (Side Effects Of Poppy Seeds)

  • پوست کے بیجوں میں کوڈین نامی عنصر پایا جاتا ہے۔ اگر یہ مقدار زیادہ ہو جائے تو آپ کے بچے کو 3 ماہ کے بعد سانس لینے میں دشواری ہو سکتی ہے۔ اس لیے اسے صرف اعتدال میں کھائیں۔
  • اس کے زیادہ استعمال کی وجہ سے سنکچن بھی وقت سے پہلے ہو سکتی ہے۔
  • پوست کے بیجوں میں کچھ زہریلے مادے بھی ہوتے ہیں جو بچے اور ماں دونوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتے ہیں۔

poppy seeds during pregnancy benefits in Urdu

پوست کے بیج کھانے کا طریقہ. (Food In Which We Can Add Poppy Seeds)

پوست کے بیج سلاد ڈریسنگ، رولز، کیک، مفنز اور بہت سی میٹھیوں میں استعمال ہوتے ہیں۔ اس لیے اگر آپ کو کبھی کبھار اس قسم کی چیزیں کھانے کا شوق ہو تو آپ کھا سکتے ہیں۔ لیکن ان میں سے بہت زیادہ استعمال کرنا بھی اچھا نہیں ہوگا۔ کیونکہ ان میں شوگر وغیرہ ہوتی ہے۔ جس سے آپ کو ذیابیطس کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔

اگر آپ کو ایک بار پوست کے بیج کھانے کا شوق ہو تو آپ اسے کھا سکتے ہیں۔ لیکن اسے روزانہ اپنی خوراک میں شامل نہ کریں۔ اس کے علاوہ اگر آپ اس کے لیے کوئی اچھا اور صحت بخش آپشن ڈھونڈ رہے ہیں تو آپ فلیکس سیڈز، سیسم سیڈز، چیا سیڈز وغیرہ بھی کھا سکتے ہیں۔ ان کا استعمال پوست کے بیجوں سے زیادہ محفوظ ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort