بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا بالوں کی نشوونما رک گئی ہے؟ بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے آلو کا رس ان 3 طریقوں سے لگائیں۔

بالوں کی افزائش بڑھانے کے لیے آپ آلو کا رس استعمال کر سکتے ہیں۔

جسم میں غذائی اجزاء کی کمی. آلودگی اور بالوں کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنے کی وجہ سے بال گرنے کا مسئلہ پیدا ہو سکتا ہے۔ بالوں کی نشوونما کے لیے لوگ بہت سے اقدامات کرتے ہیں۔ لیکن بعض اوقات مہنگے شیمپو، تیل اور بالوں کی دیکھ بھال کی مصنوعات استعمال کرنے کے بعد بھی بال لمبے نہیں ہو پاتے۔ اگر آپ بھی اپنے بالوں کو لمبا اور مضبوط بنانا چاہتے ہیں تو آپ آلو کا استعمال کر سکتے ہیں۔ جی ہاں آلو کا رس بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں فولاد، کیلشیم، وٹامن بی اور فاسفورس جیسے غذائی اجزاء وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ آلو کا رس بالوں میں لگانے سے بال لمبے اور گھنے ہو جاتے ہیں۔ لیکن، بہت سے لوگوں کے ذہن میں ایک سوال ہے کہ بالوں کی نشوونما کے لیے آلو کا رس کیسے لگایا جائے؟ آج ہم آپ کو بالوں میں آلو کا رس لگانے کے فوائد اور اس کے استعمال کا طریقہ بتائیں گے.

آلو کا رس اور لیموں.(Potato Juice And Lemon)

بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے آپ آلو کے رس کے ساتھ لیموں کا رس استعمال کر سکتے ہیں۔ لیموں کا رس بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو جلد کے مردہ خلیوں اور کھوپڑی پر جمع ہونے والی گندگی کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس بالوں کو صحت مند اور لمبے بنانے میں مدد دیتے ہیں۔ آلو کا رس اور لیموں کا رس بالوں میں لگانے سے بالوں کی نشوونما تیزی سے ہوتی ہے۔ اس کے لیے ایک لیموں کا رس ایک آلو کے رس میں ملا دیں۔ اسے اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں اور آہستہ سے مساج کریں۔ اسے تقریباً 30 منٹ تک اسی طرح رہنے دیں۔ پھر ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ ہفتے میں دو بار ایسا کرنے سے بال تیزی سے بڑھیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 ٹوٹکے خشک، بے جان اور تباہ شدہ بالوں کو نئی زندگی دیں گے۔

potato-juice-for-hair-growth-how-to-use-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

آلو کا رس اور ایلوویرا جیل.(Potato Juice And Aloevera Gel)

بالوں کو تیزی سے بڑھنے کے لیے آپ آلو کا رس اور ایلو ویرا جیل ملا سکتے ہیں۔ ایلو ویرا میں وٹامن اے، بی 12، سی، ای، فولک ایسڈ اور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ یہ تمام غذائی اجزاء بالوں کے لیے فائدہ مند ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں اینٹی مائکروبیل اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات ہیں جو کہ ایلوویرا کو بالوں میں لگانے سے بالوں سے متعلق کئی مسائل کو دور کرتا ہے۔ بالوں میں آلو کا رس اور ایلوویرا لگانے سے بالوں کی پرورش ہوتی ہے اور بال لمبے ہوتے ہیں۔ بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے ایک آلو کو چھیل کر پیس لیں۔ اس کے بعد آلو ویرا جیل کو آلو کے رس میں شامل کریں۔ اس ہیئر ماسک کو اپنے بالوں پر لگائیں اور تقریباً 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔

آلو کا رس اور پیاز کا رس.(Potato Juice And Onion Juice)

پیاز کا رس بھی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے آپ آلو کے رس اور پیاز کے رس کا مکسچر لگا سکتے ہیں۔ پیاز میں سلفر پایا جاتا ہے جو بالوں کی لمبائی بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آلو اور پیاز کا رس ملا کر بالوں میں لگانے سے بال گھنے اور لمبے ہو جاتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیاز کا رس ایک آلو کے رس میں ملا دیں۔ اسے اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگا کر مساج کریں۔ تقریباً 15-20 بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ اسے ہفتے میں دو بار استعمال کریں۔ اس ہیئر ماسک کے استعمال سے آپ کے بال تیزی سے بڑھیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: بدلتے موسموں میں بال گرتے ہیں؟ ناریل کے تیل میں یہ 3 چیزیں ملانے سے آپ کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

potato-juice-for-hair-growth-how-to-use-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے آپ ان طریقوں سے آلو کا رس استعمال کر سکتے ہیں۔ تاہم اگر آپ کو خارش، جلن یا الرجی کی شکایت ہے تو اسے کسی ماہر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی استعمال کریں

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button