ورزش اور فٹنس

وزن کم کرنے، تندرست اور صحت مند رہنے کے لیے یہ 4 پروٹین شیک روزانہ پیئے۔

فٹ اور صحت مند رہنے کے لیے پروٹین شیک ضروری ہے۔ پروٹین شیک وزن کم کرنے میں بھی موثر ہے۔ اس کے نتیجے میں وزن میں تیزی سے کمی واقع ہوتی ہے۔

protein shake for weight loss:  آج کل اکثر لوگ اپنے موٹاپے سے پریشان ہیں۔ ایسی صورت حال میں وہ وزن کم کرنے کے لیے مختلف فینسی ڈائٹ اپناتے ہیں۔ کچھ لوگ اس دوران اپنی غذا سے پروٹین، چکنائی اور کاربوہائیڈریٹ کو بالکل نکال دیتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ وزن کم کرنے کے لیے پروٹین بھی ایک ضروری غذائیت ہے۔ پروٹین پٹھوں کی کمزوری کا باعث بنے بغیر جسم کی چربی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دراصل، کافی پروٹین میٹابولزم کو صحت مند رکھتا ہے اور آپ کو بھوک کم لگتی ہے۔ اس کے علاوہ، پروٹین میٹابولزم کو بڑھا کر کیلوریز کو جلاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ اپنی خوراک میں کچھ خاص پروٹین شیک شامل کر سکتے ہیں۔ یہ پروٹین شیک(Protein shake for weight loss) آپ کو صحت مند رکھنے، آپ کا وزن کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ 

protein shake for weight loss in urdu

1. اسٹرابیری کیلے پروٹین شیک. (Strawberry banana protein shake)

اسٹرابیری اور کیلے کا پروٹین شیک غذائی اجزاء سے بھرا ہوتا ہے۔ اس میں پروٹین بھی اچھی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس کے لیے آپ ایک کپ اسٹرابیری، ایک کیلا اور بادام کے دودھ کو بلینڈ کریں۔ چیا کے بیج اوپر رکھیں۔ اس سے آپ کو کافی مقدار میں پروٹین ملے گا۔ آپ اس پروٹین شیک کو ورزش کے بعد ناشتے میں پی سکتے ہیں۔ یہ وزن کم کرنے میں بھی موثر ہے۔

2. جئی اور بیری پروٹین اسموتھی. (oat and berry protein smoothie)

جئی وزن کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ یہ غذائی اجزاء سے بھی بھرپور ہے۔ جئی اور بیری پروٹین شیک وزن کم کرنے میں پیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے 2 چمچ جئی، 4 اسٹرابیری، بلیو بیریز اور دودھ لیں۔ ان سب کو اچھی طرح مکس کریں۔ آپ اوپر میپل کا شربت بھی ڈال سکتے ہیں۔ یہ اختیاری ہے، یہ پروٹین شیک بہت لذیذ اور غذائیت سے بھرپور ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو سردیوں میں یہ 10 موسمی پھل اور سبزیاں ضرور کھائیں، میٹابولزم کو تیز کریں

3. چاکلیٹ کیلے اور مونگ پھلی کا مکھن پروٹین شیک.(chocolate banana and peanut butter protein shake)

مونگ پھلی کا مکھن پروٹین کا ایک بہت اچھا ذریعہ ہے۔ ایسی حالت میں آپ اسے اپنی وزن کم کرنے والی غذا میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔ چاکلیٹ، مونگ پھلی کا مکھن اور کیلے کا پروٹین شیک وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے 2 چمچ پینٹ بٹر، 3 چمچ ڈارک چاکلیٹ اور 1 کیلا لیں۔ ان تمام اجزاء کو دودھ میں ملا دیں۔ اس پروٹین شیک کو روزانہ پینے سے آپ کا وزن تیزی سے کم ہوگا۔ اس کو پینے سے آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگے گی۔

protein shake for weight loss in urdu

4. کیوی فلیکس سیڈ اسموتھی.(kiwi flax seed smoothie)

سن کے بیج اومیگا تھری فیٹی ایسڈز اور پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ اس کے علاوہ کیوی غذائی اجزاء سے بھی بھرپور ہے۔ وزن کم کرنے کے لیے آپ دہی، کیوی اور فلیکس سیڈز کا پروٹین شیک پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک کپ دہی لیں۔ اس میں آدھا کپ کیوی اور پاؤڈر فلیکس سیڈ ڈالیں۔ ذائقہ بڑھانے کے لیے آپ اس میں شہد بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اسے روزانہ پینے سے آپ کا وزن تیزی سے کم ہونا شروع ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کم کرنے کے لیے یہ 6 ورزشیں کسی جم کے آلات کے بغیر کریں۔

  • پروٹین شیک پینے کے فوائد
  • پروٹین شیک وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • وزن میں کمی کے دوران پروٹین شیک پینے سے وزن تیزی سے کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔
  • پروٹین شیک پینے سے میٹابولزم بہتر ہوتا ہے جس سے کیلوریز تیزی سے جلنے میں مدد ملتی ہے۔

وزن کم کرنے کے لیے آپ اپنی خوراک میں پروٹین شیک بھی شامل کر سکتے ہیں۔ لیکن ایک گلاس پروٹین شیک سے زیادہ پینے سے گریز کریں۔ کیونکہ وزن کم کرنے کے دوران آپ کو محدود مقدار میں کیلوریز ہی لینی پڑتی ہیں۔ ورزش کے آدھے گھنٹے بعد پروٹین شیک پینا فائدہ مند ہے۔ یہ قوت برداشت کو بھی بڑھاتا ہے، پٹھوں کو مضبوط کرتا ہے اور وزن کم کرتا ہے۔ لیکن اگر آپ وزن کم کرنے کے خصوصی ڈائٹ پلان پر عمل پیرا ہیں تو اسے ماہرین کے مشورے پر ہی کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort