صحت مند غذا

پیٹھا کدو کا جوس پینے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، جانیے کچھ احتیاطی تدابیر اور نقصانات

کدو کا جوس صحت کے لیے بہت مفید ہے لیکن اس کے استعمال سے انسان کو کچھ نقصانات کا سامنا بھی کرنا پڑ سکتا ہے۔ فوائد اور نقصانات جانیں۔

پیٹھا کدو  کا نام تو آپ نے سنا ہی ہوگا۔ یہ ہر گھر میں سبزی کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔ دوسری جانب اگر ہم اس کے غذائی اجزاء کی بات کریں تو کدو کے اندر پروٹین، فائبر، کیلشیم، آئرن، میگنیشیم، فاسفورس، پوٹاشیم، سوڈیم، زنک، وٹامن سی، وٹامن بی 6 وغیرہ جیسے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں، جو صحت کو دور رکھتے ہیں۔ بہت سے مسائل سے. لیکن آج ہم کدو کے رس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ پیٹھا کدو کا رس صحت کو کئی مسائل سے دور رکھتا ہے۔ اگرچہ بہت کم لوگ اس کے بارے میں جانتے ہوں گے۔ ایسے میں ہمارا آج کا مضمون صرف پیٹھا کدو کے جوس پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ پیٹھا کدو کا جوس پینے کے صحت کے لیے کیا کیا فوائد ہیں۔

pumpkin juice benefits side effects in urdu

1- قبض کے مسئلہ سے نجات.(Get rid of the problem of constipation)

اگر آپ قبض کے مسئلے سے پریشان ہیں تو بتا دیں کہ آپ کدو کا رس اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں پیٹھا کدو کے اندر فائبر موجود ہوتا ہے جو نہ صرف قبض دور کرنے میں مفید ہے بلکہ یہ نظام ہاضمہ کو بھی صحت مند بنا سکتا ہے۔

2 – قوت مدافعت میں اضافہ قوت مدافعت میں اضافہ.(Increase immunity Increase immunity)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ پیٹھا کدو کا جوس قوت مدافعت بڑھانے میں بہت مفید ثابت ہوتا ہے۔ کدو کے رس میں مدافعتی اثرات ہوتے ہیں جو نہ صرف قوت مدافعت کو بہتر بنا سکتے ہیں بلکہ کدو میں موجود وٹامن سی قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: شکرقندی کھانے کے فائدے: سردیوں میں بھنے ہوئے شکرقندی کھائیں، صحت کے لیے یہ 5 فائدے

3۔جلد کے لیے مفید ہے۔(Useful for skin)

جلد کے مسائل کو دور کرنے میں کدو کا رس آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ پیٹھا کدو کے جوس میں اینٹی آکسیڈنٹ عناصر موجود ہوتے ہیں جو نہ صرف جلد کی خشکی دور کرنے میں مفید ہے بلکہ جلد کی قدرتی چمک کو برقرار رکھنے میں بھی بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔

4- بے خوابی کا مسئلہ دور کرتا ہے۔(Eliminates the problem of insomnia)

بے خوابی کا مسئلہ آج کے دور میں سب سے عام مسئلہ ہے جس کی وجہ سے آدھے سے زیادہ لوگ پریشان ہیں۔ ایسی صورتحال میں ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کدو کا جوس آپ کے لیے اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ پیٹھا کدو میں ٹرپٹوفن نامی امینو ایسڈ موجود ہوتا ہے جو نیند کو بہتر بنانے میں مفید ثابت ہوتا ہے۔ ایسی صورتحال میں ہم کہہ سکتے ہیں کہ کدو کے جوس میں ٹرپٹوفن اثر بھی ہوتا ہے جو بے خوابی کو دور رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں مچھلی کھانا جوڑوں کے درد کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے، 

pumpkin juice benefits side effects in urdu

5 – صبح کی بیماری کے مسئلے سے نجات.(Get rid of morning sickness)

صبح کی بیماری کے مسئلے کی وجہ سے، لوگوں کو اکثر قے اور متلی کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ پیٹھا کدو کا جوس آپ کے لیے اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ تاہم اس پر مزید تحقیق ہونا باقی ہے۔ لیکن ماہرین صبح کی بیماری پر قابو پانے کے لیے ہری سبزیوں اور پھلوں کے ساتھ پیٹھا کدو کا رس پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔

پیٹھا کدو کے رس کے فوائد.(The benefits of pumpkin juice)

کسی بھی چیز کا بہت زیادہ استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہے .پیٹھا کدو کے جوس کے ساتھ بھی ایسا ہی ہوتا ہے اگر اس کا زیادہ استعمال کیا جائے۔

1- کدو کے رس کا استعمال بلڈ شوگر کی سطح کو کم کر سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں جن لوگوں کا بلڈ شوگر کم رہتا ہے وہ ماھرین کے مشورے سے پیٹھا کدو کا رس پی لیں۔

2- بتاتے چلیں کہ کدو کے جوس سے کچھ لوگوں کو الرجی کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔

نوٹ- مذکورہ بالا نکات سے معلوم ہوتا ہے کہ پیٹھا کدو کا رس صحت کے لیے بہت مفید ہے. لیکن اس کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ثابت ہو سکتی ہے۔ ایسی صورت حال میں کدو کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہرین سے مشورہ لیں۔ دوسری جانب اگر آپ کسی خاص غذا پر عمل پیرا ہیں. یا کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہیں. تو پیٹھا کدو کا رس اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ماہرین کی رائے ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort