صحت مند غذا

مولی کے پتوں کا رس ان 6 طریقوں سے صحت کے لیے فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا صحیح طریقہ جانیں۔

مولی کے پتوں کا رس آپ کو کئی طرح کی فنگل بیماریوں سے دور رکھتا ہے۔ اس کے ساتھ شوگر لیول بھی متوازن رہتا ہے۔

سردیوں کے موسم میں مولی کا سالن، سلاد اور پراٹھے بہت سے لوگوں کو پسند ہوتے ہیں۔ مولی کے بہت سے صحت کے فوائد بھی ہیں .جو آپ کو سردیوں میں فٹ اور متحرک رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ صرف مولی ہی نہیں بلکہ مولی کے پتوں کا رس بھی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں catechins، pyrogallol، vanillic acid اور دیگر phenolic مرکبات ہوتے ہیں۔ مولی کے پتے اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں. جو خلیوں کو نقصان سے بچاتے ہیں۔ اس کے علاوہ مولی وٹامن سی سے بھرپور ہوتی ہے۔ مولی کے جوس میں بہت سے ایسے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں جو آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔

مولی کے پتوں کے فوائد. Radish Leaf Juice Benefits 

Radish leaf juice benefits in urdu

1. ذیابیطس کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

مولی کے پتوں کے رس میں بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ مولیوں میں گلوکوزینولیٹس اور آئسوتھیوسائنیٹس جیسے مرکبات ہوتے ہیں جو خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ مولی کے پتوں کا استعمال جسم میں اڈیپونیکٹین کی پیداوار کو تحریک دیتا ہے، جو انسولین کے خلاف مزاحمت کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

2. دل کے لیے فائدہ مند.

مولی اور اس کے پتوں کے رس میں اینتھوسیانن نامی عنصر پایا جاتا ہے۔ یہ دل کو معمول کے مطابق کام کرنے میں مدد کرتا ہے اور دل کی بیماری کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ مولی کے پتے وٹامن سی، فولک ایسڈ اور فلیوونائڈز سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔

3. بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے۔

مولی کے پتوں کے رس میں اینٹی آکسیڈنٹس، کیلشیم اور پوٹاشیم جیسے معدنیات وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ یہ غذائی اجزاء ہائی بلڈ پریشر یا دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ مولی کے پتوں میں قدرتی نائٹریٹ ہوتا ہے جو خون کی روانی کو بہتر بناتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- سر درد، گھٹنوں کے درد جیسے ان 7 مسائل میں ببول کی پھلی کا پاؤڈر فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

4. مدافعتی نظام کو مضبوط بنائیں

مولی کے پتوں میں وٹامن سی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ یہ آپ کو زکام اور فلو جیسے مسائل سے بچاتا ہے۔ یہ آپ کے مدافعتی نظام کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آپ نقصان دہ فری ریڈیکلز اور سوزش کے مسئلے سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔

5. نظام ہاضمہ کو مضبوط رکھتا ہے۔

اگر آپ روزانہ مولی کے پتوں کا رس پیتے ہیں تو یہ آپ کے نظام ہاضمہ کو ٹھیک کرتا ہے۔ دراصل مولی کے پتوں میں فائبر پایا جاتا ہے جو کہ نظام انہضام کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کا رس صفرا کی پیداوار کو درست کرنے میں مدد کرتا ہے، جگر اور پتتاشی کو اچھی حالت میں رکھتا ہے۔

6. فنگل انفیکشن سے لڑنے میں مدد کریں۔

مولی کے جوس میں ڈائیسٹیز، ایمائلیز، مائروسینیز اور ایسٹیریز جیسے انزائمز ہوتے ہیں جو جسم میں اگنے والی نقصان دہ فنگس کو ختم کر سکتے ہیں۔ یہ جسم سے زہریلے مادوں اور وائرسوں کو نکالنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گڑ اور کالی مرچ کے فوائد: گڑ اور کالی مرچ کا مرکب نزلہ و زکام جیسے 8 مسائل کو دور کرتا ہے

مولی کے پتے استعمال کرنے کا طریقہ (Radish Leaf Recipes)

1. مولی کے پتوں کا رس.

آپ مولی کے پتوں سے رس بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے پہلے آپ کو مولی کے تازہ پتوں کی ضرورت ہوگی۔ اس کے بعد پتوں کو 2-3 بار صاف پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔ پھر پتیوں کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔ اس کے بعد پتوں کو مکسچر میں پیس لیں۔ پھر حسب ذائقہ اس میں کالا نمک اور لیموں کا رس ملا دیں۔ آپ اس جوس کو ہر صبح پی سکتے ہیں۔

Radish leaf juice benefits in urdu

2. مولی کے پتوں کی سبزی.

ہم مولی کے پتے پھینک دیتے ہیں لیکن اس کے پتوں کو مزیدار سبزی بنانے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے مولی کے پتوں کو صاف کر کے بڑے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔پیاز اور لہسن کو ایک ساتھ باریک کاٹ لیں۔ ایک پین میں تیل گرم کریں۔ اس میں میتھی اور زیرہ کے دانے ڈال دیں۔ پھر اس میں پیاز، لہسن اور ادرک ڈال کر اچھی طرح بھون لیں۔ اس میں مولی کے کٹے ہوئے پتے ڈال کر بھونیں اور مناسب مقدار میں پانی ڈال کر اچھی طرح پکائیں۔ پھر گرم گرم سرو کریں۔

3. مولی کے پتے اور آلو کا سالن.

مولی کے پتے اور آلو کا سالن بنانے کے لیے پتوں کو اچھی طرح دھو کر رکھ لیں۔ اس کے علاوہ آلو کو باریک کر کے دھو لیں۔ اب ایک پین میں تیل گرم کریں۔ مولی کے پتے اور نمک ڈال کر پتے نرم ہونے تک پکائیں۔ اب ایک پین میں تیل گرم کریں، اس میں زیرہ اور خشک لال مرچیں ڈال کر 10 سیکنڈ تک پکائیں۔ پھر لال مرچ پاؤڈر، لہسن، نمک، ہلدی اور آلو حسب ذائقہ ڈال کر 1 منٹ تک پکائیں۔ اس کے بعد مولی کے پتے ڈال کر پکائیں۔ پھر کھانے کی میز پر سرو کریں۔

4. مولی کے پتوں اور اُڑد کی ذائقہ دار سبزی.

مولی کے پتوں کی صحت بخش اور لذیذ سبزی بنانے کے لیے مولی کے پتوں کو صاف کرکے باریک کاٹ لیں۔ پھر ایک پین میں ایک چمچ سرسوں کا تیل ڈال کر گرم کریں۔ جب تیل گرم ہو جائے تو اُڑد کی دال ڈال کر سنہری ہونے تک پکائیں۔ پھر اس میں لہسن اور پیاز ڈال کر ہلکا فرائی کریں۔ اب اس میں ہری مرچ، نمک اور ہلدی ڈال کر کچھ دیر ہلکی آنچ پر پکائیں۔ پھر اس میں مولی کے پتے اور پانی ڈال کر پکانے کے لیے چھوڑ دیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort