صحت مند غذا

کچی ہلدی صحت، جلد اور بالوں کے مسائل کو ٹھیک کر سکتی ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

ہلدی: ہلدی کو صحت، جلد اور بالوں کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں موجود اجزاء مجموعی صحت کو فائدہ پہنچاتے ہیں۔

دیسی میں بہت سی ایسی جڑی بوٹیاں ہیں، جن کا استعمال جسمانی، جلد اور بالوں سے متعلق مسائل پر قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ ان میں سے ایک کچی ہلدی ہے۔ جی ہاں، کچی ہلدی ایک ایسی جڑی بوٹی ہے، جو زخموں، زخموں، انفیکشن کو دور کرنے میں مدد دیتی ہے۔ اس کے ساتھ کچی ہلدی کے استعمال سے قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے، نزلہ و زکام کے مسئلے سے بھی نجات ملتی ہے۔ کچی ہلدی بالوں کی نشوونما میں بھی فائدہ مند ہے۔ ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی سوزش اور اینٹی آکسیڈینٹ عناصر ہوتے ہیں۔ یہ تمام عناصر ہماری صحت، جلد اور بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ یہ ہمارے جسم کو کئی بیماریوں سے بھی بچاتا ہے۔ آج ہم صحت، جلد اور بالوں کے لیے کچی ہلدی کے فوائد کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

کچی ہلدی کے صحت کے فوائد۔(Raw Turmeric Health Benefits)

کچی ہلدی پروٹین، فائبر، آئرن اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ کیلشیم، میگنیشیم، کاپر اور زنک کی بھی اچھی خاصی مقدار اس میں پائی جاتی ہے۔ کچی ہلدی وٹامن K، پوٹاشیم، فاسفورس اور تھامین کا بھی اچھا ذریعہ ہے۔ کچی ہلدی کے فوائد میں موجود یہ تمام عناصر جسمانی اعضاء کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ آپ کچی ہلدی کو دودھ میں ابال کر پی لیں۔ سردیوں میں ہلدی والا دودھ پینا فائدہ مند ہے۔ اس سے آپ کے بہت سے مسائل حل ہو جائیں گے۔

1. کھانسی کے لیے کچی ہلدی کے فوائد۔(raw turmeric benefits for cough)

ہلدی کو سردی اور فلو جیسے عام مسائل پر قابو پانے کے لیے ایک دوا سمجھا جاتا ہے۔ یہ گلے کی خراش کے مسئلے سے بھی نجات دلاتا ہے۔

2. ہاضمے کے لیے ہلدی۔(turmeric for digestion)

کچی ہلدی آپ کو ہاضمہ کی طاقت کو درست رکھنے میں مدد دیتی ہے۔ ہلدی میں موجود کرکیومن عنصر ہاضمے کے مسائل کو دور کرتا ہے۔ کچی ہلدی گیس، تیزابیت، بدہضمی اور قبض کے مسائل سے نجات دلاتی ہے۔ اس کے لیے آپ کچی ہلدی کو پانی میں ابال کر پی سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے یہ 7 غذائیں کھائیں، صحت کو بہت سے فائدے ملیں گے۔

raw turmeric benefits in urdu

3. انفیکشن سے بچنے کے لیے، کچی ہلدی۔ (turmeric prevent infection)

کچی ہلدی اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل خصوصیات سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ ہمیں انفیکشن، وائرس سے بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں موجود کرکیومین اینٹی انفلامیٹری اثر رکھتا ہے جو سوزش کو کم کرتا ہے۔

4. قوت مدافعت کے لیے کچی ہلدی۔ (raw turmeric for immunity)

کچی ہلدی میں پروٹین، زنک اور وٹامن سی اچھی مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اس لیے اسے قوت مدافعت بڑھانے کا بہت آسان گھریلو علاج سمجھا جاتا ہے۔ کچی ہلدی آپ کی قوت مدافعت کو بڑھاتی ہے، آپ کو بیماریوں سے لڑنے کی طاقت دیتی ہے۔

5. ہلدی کینسر سے بچاتی ہے۔(Turmeric protects against cancer)

کچی ہلدی میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، ساتھ ہی اس میں کرکومین نامی عنصر بھی پایا جاتا ہے۔ یہ عناصر کینسر کے خلیات کو بڑھنے سے روکنے میں مدد دیتے ہیں۔ لیکن کچی ہلدی بالکل بھی کینسر کا علاج نہیں ہے، یہ صرف کینسر کے خطرے کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔

6. موٹاپا کم کرے کچی ہلدی۔ (turmeric for weight loss)

کچی ہلدی موٹاپے کو کم کرنے میں بھی فائدہ مند سمجھی جاتی ہے۔ یہ جسمانی وزن اور باڈی ماس انڈیکس کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ کچی ہلدی ہمیں موٹاپے کی وجہ سے ہونے والی بیماریوں سے بھی بچاتی ہے۔

7. ذیابیطس کے لیے کچی ہلدی کے فوائد۔(raw turmeric benefits for diabetes)

کچی ہلدی ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند سمجھی جاتی ہے۔ اس میں موجود کرکومین خون میں گلوکوز کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ انسولین کی سطح کو بھی بہتر بناتا ہے۔ لیکن آپ اسے ماہرین کے مشورہ پر ہی استعمال کریں۔

جلد کے لیے کچی ہلدی کے فوائد۔(Raw Turmeric Benefits for Skin)

ہلدی کا استعمال قدیم زمانے سے جلد کے مسائل کو دور کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ ہلدی میں موجود اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل خصوصیات جلد کے مسائل کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ ہلدی کا فیس پیک جلد کے مسائل کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

1. ہلدی جلد کو بیکٹیریل انفیکشن سے بچاتی ہے۔(Turmeric protects the skin from bacterial infections)

کچی ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں، یہ جلد کو بیکٹیریل انفیکشن سے بچاتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں موجود اینٹی سیپٹک خصوصیات جلد کے زخموں، زخموں کو ٹھیک کرتی ہیں۔

2۔جلد کی سفیدی کے لیے ہلدی۔ (turmeric for skin whitening)

زیادہ تر خواتین چہرے کو نکھارنے کے لیے ہلدی کا استعمال کرتی ہیں۔ ہلدی کو جلد میں قدرتی چمک لانے کے لیے جانا جاتا ہے۔ یہ جلد سے داغ دھبوں کو دور کرتا ہے، جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ ہلدی جلد کو چمکدار اور چمکدار بناتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: تھائیرائیڈ کی وجہ سے آنکھوں میں یہ مسائل ہو سکتے ہیں، وجہ اور احتیاطی تدابیر جانیے ڈاکٹر سے

raw turmeric benefits in urdu

3۔خشک جلد کے لیے ہلدی خشک جلد کے مسئلے کو دور کرتی ہے۔(turmeric for dry skin)

زیادہ تر لوگ خشک جلد کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ کچی ہلدی خشک جلد کے مسئلے کو دور کرنے میں مددگار ہے۔ کچی ہلدی میں ایسی خصوصیات ہوتی ہیں، جو جلد میں زیادہ دیر تک نمی برقرار رکھتی ہیں۔

4. جھریوں کے لیے ہلدی۔(turmeric for wrinkles)

زیادہ تر خواتین کم عمری میں جھریوں کے مسئلے سے پریشان رہتی ہیں۔ اس کے لیے وہ کئی مہنگی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو جھریوں سے نجات کے لیے ہلدی کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ ہلدی اینٹی ایجنگ کو کم کرتی ہے۔

5. کچی ہلدی کے جھریاں دور کریں۔(Remove wrinkles of raw turmeric)

فریکلز جلد پر چھوٹے سیاہ اور بھورے دھبے ہوتے ہیں۔ یہ مسائل ہائپر پگمنٹیشن کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ کچی ہلدی ہائپر پگمنٹیشن کے اثر کو کم کرتی ہے، فریکلز کو روکتی ہے۔

6. مہاسوں کے لیے ہلدی۔ (turmeric for acne)

اگر آپ کی جلد پر دانے ہیں تو آپ ان سے نجات کے لیے کچی ہلدی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ کچی ہلدی مہاسوں کے ساتھ ساتھ ان کے نشانات کو دور کرنے میں بھی مدد دیتی ہے۔

بالوں کے لیے ہلدی کے فوائد ( Raw Turmeric Benefits for Hair )

صحت اور جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے بھی کچی ہلدی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کچی ہلدی بالوں سے متعلق مسائل کو دور کرتی ہے۔ اس سے بالوں کی خشکی دور ہونے کے ساتھ ساتھ بالوں کی نشوونما بھی ہوتی ہے۔ بالوں کے مسائل سے نجات کے لیے آپ ہلدی والے ہیئر ماسک کا استعمال کر سکتے ہیں۔

raw turmeric benefits in urdu

1. خشکی کے لیے ہلدی۔ (turmeric for dandruff)

ہلدی میں اینٹی ڈینڈرف اثر ہوتا ہے اس لیے اسے بالوں پر لگانے سے خشکی سے نجات مل جاتی ہے۔ بالوں سے خشکی دور ہونے کے ساتھ ساتھ بالوں سے متعلق مسائل بھی دور ہوتے ہیں۔ کچی ہلدی بالوں سے فنگس کو بھی دور کرتی ہے۔

2. بالوں کی نشوونما کے لیے ہلدی۔ (turmeric for hair growth)

کچی ہلدی کا استعمال بالوں کی نشوونما کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ ہلدی بالوں کی نشوونما کو فروغ دیتی ہے، بالوں کی دوبارہ نشوونما میں مدد کرتی ہے۔ بالوں کو گرنے سے بھی روکتا ہے (بال گرنے کے لیے ہلدی)۔

یہ بھی پڑھیں: جسمانی درد: یہ 7 وجوہات ہو سکتی ہیں جسم میں درد، جانیے ڈاکٹر سے اسے دور کرنے کے طریقے

3۔ سفید بالوں کو سفید ہونے سے بچانے کے لیے ہلدی۔ (turmeric for grey hair)

آج کل بہت سے لوگوں کو بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے کا مسئلہ درپیش ہے۔ ہلدی میں موجود کرکیومین نامی مرکب اینٹی آکسیڈنٹس پر مشتمل ہوتا ہے جو بالوں کی سفیدی کے مسئلے کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

4. کھوپڑی کے مسائل دور کریں کچی ہلدی۔ (turmeric for scalp)

کچی ہلدی سر کی جلد سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں بھی موثر ہے۔ یہ کھوپڑی کے چنبل کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ دراصل، چنبل جلد سے متعلق ایک مسئلہ ہے، جو کھوپڑی میں ہوسکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ ڈاکٹر کے مشورے سے کچی ہلدی کا استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ کچی ہلدی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہیں تو کچی ہلدی کا استعمال ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کریں۔ اس کے علاوہ کچی ہلدی کو محدود مقدار میں استعمال کرنا بھی فائدہ مند ہے۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button