بچوں کی صحت

بچوں کے جسم کی کمزوری دور کرنے کا نسخہ

بچوں کے جسم کی کمزوری دور کرنے کا گھریلو علاج: بعض اوقات بچوں کے جسم میں کمزوری بہت بڑھ جاتی ہے۔ اس مسئلے سے چھٹکارا پانے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔

بچے عام طور پر بہت متحرک ہوتے ہیں. کیونکہ وہ توانائی سے بھرے ہوتے ہیں۔ لیکن بعض اوقات کچھ بچے بہت پر سکون ہوتے ہیں. جو ہمیشہ ڈھیلے اور کمزور نظر آتے ہیں۔ ایسے بچے نہ تو لوگوں سے زیادہ میل جول رکھتے ہیں. اور نہ ہی گروپ کی سرگرمیوں میں حصہ لیتے ہیں۔ بچوں کے اس رویے کی ایک بڑی وجہ جسمانی کمزوری ہو سکتی ہے۔ بچوں کی کمزوری پر قابو پانے کے لیے آپ ڈاکٹر کے مشورے سے انہیں نہ صرف دوائیں اور سپلیمنٹس دے سکتے ہیں. ساتھ ہی کچھ غذائیں کھلا کر ان کی کمزوری پر قابو پا سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کچھ غذائیں، جن کو بچوں کی خوراک میں شامل کر کے کمزوری کو دور کیا جا سکتا ہے۔ 

دالیں.(pulses)

دالیں غذائیت سے بھرپور ہوتی ہیں۔ دالیں پروٹین، فائبر، کاربوہائیڈریٹس، وٹامن اے اور وٹامن ڈی سے بھرپور ہوتی ہیں۔ دال میں بہت زیادہ پروٹین پایا جاتا ہے جو بچوں کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ مسور کی دال بھی فائبر سے بھرپور ہوتی ہے جو بچوں کے نظام انہضام کو مضبوط کرتی ہے۔ دالوں کو معمول کی خوراک میں شامل کرنے سے بچوں کے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر بچے کی گردن میں خارش ہو تو ان 5 اقدامات پر عمل کریں۔

remedies-to-cure-weakness-and-fatigue-in-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کروندا.(Gooseberry)

آملہ میں وٹامن سی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو بچوں کے جسم میں ہیموگلوبن کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ بچوں کو آملہ کھلانے سے قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے اور بھوک بڑھانے میں مدد ملتی ہے۔ آپ آملہ کی چٹنی، اچار یا مربہ بنا کر بچوں کو کھلا سکتے ہیں۔ اگر بچہ آملہ مربہ نہیں کھاتا ہے تو اسے آملہ کینڈی دی جا سکتی ہے جو کہ مزیدار ہے۔ بچوں کو باقاعدگی سے آملہ کھلانے سے قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔

انڈہ.(egg)

انڈے کھانا بچوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بچوں کو انڈے کھلانے سے ان کی ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں، میٹابولزم تیز ہوتا ہے اور خون کی کمی کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ بچوں کو باقاعدگی سے ایک انڈا کھلانے سے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے۔

گھی.(Ghee)

بچوں کے جسم کے لیے گھی بہت فائدہ مند ہے۔ باقاعدگی سے گھی کھلانے سے بچوں میں توانائی برقرار رہتی ہے۔ گھی میں موجود سیچوریٹڈ فیٹس بچے کے جسم کی کمزوری کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ گھی میں موجود اومیگا تھری فیٹی ایسڈ بچوں کے دماغ کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بچوں کو گھی روٹی پر لگا کر چاول میں ملا کر دیا جا سکتا ہے۔

خشک میوہ جات.(Dry Fruits)

خشک میوہ جات جسم کی ہڈیوں کو مضبوط بناتے ہیں اور بچوں کے جسم کی کمزوری کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ بچوں کو خشک میوہ جات میں بادام، کاجو، اخروٹ اور پستہ کھلائے جا سکتے ہیں۔ ڈرائی فروٹ کھلانے سے بچوں کی قوت مدافعت بڑھتی ہے اور دماغ تیز ہوتا ہے۔ بچوں کو بھیگے ہوئے بادام اور کشمش باقاعدگی سے کھلانے سے بچوں کے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بچے کے پاؤں میں درد ہونے پر یہ 5 ورزشیں کریں، آپ کو بہت سے فائدے حاصل ہوں گے۔

remedies-to-cure-weakness-and-fatigue-in-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بچوں کے جسم کی کمزوری کو ان تدابیر کی مدد سے دور کیا جا سکتا ہے۔ خیال رہے کہ اگر بچہ کمزوری کی وجہ سے دبلا ہو رہا ہے اور کھانے پینے سے ہچکچا رہا ہے تو ڈاکٹر سے ملیں اور اس کا معائنہ کروائیں۔ یہ کسی بیماری یا پریشانی کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button