جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چمکدار جلد کے لیے گھر پر چاولوں سے فیس ماسک بنائیں، فائدے جانیں۔

چمکتی ہوئی جلد کے لیے چاول کا فیس ماسک: جلد کو چمکدار بنانے کے لیے چاولوں سے بنا فیس ماسک چہرے پر لگائیں۔

خوراک کی کمی، آلودگی اور غلط مصنوعات کے استعمال کی وجہ سے چہرے کی چمک کئی گنا جاتی ہے۔ ایسی صورتحال میں مہنگی بیوٹی پراڈکٹس استعمال کرنے کے بجائے آپ گھریلو چیزوں کی مدد سے چہرے کی نکھار پیدا کر سکتے ہیں۔ چہرے کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے گھر میں رکھے ہوئے چاول بھی آپ کے بہت کام آسکتے ہیں۔ جی ہاں، آپ چاول سے بہترین فیس ماسک بنا سکتے ہیں۔ یہ فیس ماسک چہرے کو بے داغ، خوبصورت اور چمکدار بنانے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے بنانا بھی بہت آسان ہے۔ آئیے گھر پر چاول کے آٹے کا فیس پیک بنانے کا طریقہ جانتے ہیں۔

مواد.(material)

1 سے 2 چمچ چاول کا آٹا

1 چمچ دہی

1 چائے کا چمچ کافی پاؤڈر

چاول کا فیس پیک بنانے کا طریقہ.(how to make rice face pack)

چاول کا آٹا، دہی اور کافی پاؤڈر کو اچھی طرح مکس کریں اور گاڑھا مکسچر تیار کریں۔ اس کے بعد برش یا ہاتھ کی مدد سے اس فیس ماسک کو چہرے پر لگائیں۔ اس فیس ماسک کو چہرے پر 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد عام پانی سے دھو لیں۔ چہرہ دھونے کے بعد جلد پر موئسچرائزر لگائیں۔ یہ فیس ماسک چہرے کی ٹیننگ کو دور کرنے اور چہرے پر نکھار لانے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: اورنج کے چھلکے اور شہد کو چہرے پر لگانے سے ان 4 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

rice-face-mask-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چاول کے آٹے میں کچا دودھ ملا کر بھی فیس ماسک تیار کیا جا سکتا ہے۔ یہ فیس ماسک چہرے کے جھریاں دور کرنے کے ساتھ ساتھ چہرے کو ملائم بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔

چاول کے چہرے پر ماسک لگانے کے فوائد.(Benefits of applying rice face mask)

جلد کو چمکدار بنانے کے لیے.(to make skin glowing)

چاول کے آٹے کا فیس ماسک لگانے سے چہرے پر نکھار آتا ہے۔ اس میں موجود اجزاء جلد کو گورا کرنے والے ایجنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں جو جلد کو چمکدار بنانے میں مدد دیتے ہیں۔ چاول کے آٹے کو جلد پر استعمال کرنے سے جلد میں چمک بھی آتی ہے۔

مردہ جلد کو ہٹا دیں.(remove dead skin)

چاول کے آٹے کے موٹے ہونے کی وجہ سے یہ جلد کی مردہ جلد کو دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔ چاول کا آٹا لیں اور اس میں دودھ یا عرق گلاب ملا کر خوب اسکرب بنائیں۔ اس کی مدد سے مردہ جلد کو آسانی سے ہٹایا جا سکتا ہے۔ چاول کے آٹے میں موجود باریک ذرات جلد کے مردہ خلیوں کو آسانی سے نکال دیتے ہیں۔

مںہاسی سے چھٹکارا حاصل کریں.(get rid of acne)

چاول کے آٹے میں جلد سے اضافی تیل کو بھگانے کی صلاحیت ہوتی ہے۔ جس کی وجہ سے چاول کا آٹا چہرے پر مہاسوں کو روکتا ہے۔ چاول کا آٹا مہاسوں کی وجہ سے ہونے والی سوجن اور لالی کو دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: جلد کے انفیکشن میں زیرہ کا اس طرح استعمال کریں، مسئلہ جلد دور ہو جائے گا۔

rice-face-mask-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چاول کا فیس ماسک چہرے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے اوپر بتائی گئی چیزوں کے ساتھ ملا کر چہرے پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ چاول کے چہرے کا ماسک چہرے سے دھوپ سے نکلنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ فیس ماسک ہفتے میں ایک بار استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس فیس ماسک کو لگاتے وقت اس بات کا خیال رکھیں کہ اگر آپ کو کسی بھی قسم کی خارش یا خارش کا سامنا ہے تو اسے فوراً چہرے سے ہٹا دیں۔ اپنے جلد کے ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی اسے دوبارہ استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button