بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بھنا ہوا چنا بالوں کے لیے فائدہ مند ہے، یہ طریقہ استعمال کریں۔

بالوں کے لیے بھنا ہوا چنا: بھنا ہوا چنا بالوں کے لیے بہت صحت بخش ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے فوائد کے بارے میں-

بالوں کی دیکھ بھال: بھنا ہوا چنا صحت کے لیے بہت مفید ہے۔ یہ جسم میں پروٹین کی کمی کو دور کرسکتا ہے۔ یہ بہت سی دوسری بیماریوں کے علاج میں بھی موثر ہے۔ اسی لیے بہت سے ماہرین صحت شام کے ناشتے میں بھنے ہوئے چنے کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ آپ کی جلد اور بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے؟ بھنے ہوئے چنے آپ کے بالوں کی خوبصورتی کو بھی بڑھا سکتے ہیں۔ اس میں موجود اجزاء بالوں کی نشوونما کو بہتر بنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ گرنے اور بے جان بالوں کا مسئلہ بھی دور کر سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ بالوں کے لیے بھنے ہوئے چنے کے استعمال کے کیا فوائد اور طریقہ ہیں؟

roasted-gram-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کیا بھنا ہوا چنا بالوں کے لیے اچھا ہے؟(Is roasted gram good for hair)

بھنے ہوئے چنے مختلف قسم کے وٹامنز سے بھرپور ہوتے ہیں، جو آپ کے بالوں کو غذائیت فراہم کرتے ہیں۔ بھنے ہوئے چنے کا باقاعدگی سے استعمال بالوں کی خوبصورتی کو بڑھا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ بے جان بالوں کے گرنے کا مسئلہ بھی دور کرے گا۔

یہی نہیں بھنے ہوئے کالے چنے میں وٹامن بی 6 اور زنک بھی وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے۔ یہ آپ کے بالوں کی نشوونما کے لیے بہت بہتر ہو سکتا ہے۔ یہ غذائی اجزاء بالوں میں پروٹین بنانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں جو کہ بالوں کے فولیکلز کو مضبوط بنانے میں کارگر ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بالوں کی نشوونما کو بھی فروغ دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں-اگر سر میں خشکی کا مسئلہ ہے تو دار چینی کا تیل استعمال کریں ، بالوں کے لیے اس کے 6 فوائد جانیں.

بھنا ہوا چنا بالوں میں کیسے استعمال کریں؟(How to use roasted gram in hair)

بھنے ہوئے چنے کو باقاعدگی سے کھانے سے آپ بالوں کی نشوونما کو بہتر بنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بالوں کی نشوونما کو بھی بہتر بنا سکتا ہے۔اس کے علاوہ آپ بھنے ہوئے چنے کو ہیئر ماسک کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

ہیئر ماسک بنانے کا طریقہ.(how to make hair mask)

بھنے ہوئے چنے کا ہیئر ماسک بنانے کے لیے 1 چائے کا چمچ بھنے ہوئے چنے کا پاؤڈر لیں۔ اس میں 1 انڈا، 1 چمچ لیموں کا رس شامل کریں۔ اس کے بعد اس میں 1 چائے کا چمچ دہی ڈال کر اچھی طرح پھینٹ لیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے بالوں پر لگائیں۔ تقریباً 20 منٹ بعد بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔ اس ہیئر ماسک کو باقاعدگی سے لگانے سے آپ کو بہتر نتائج ملیں گے۔ یہ آپ کے بالوں کو نرم اور ہموار بنا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں-بالوں میں ہلدی اور دہی لگانے کے کیا فائدے ہیں؟

roasted-gram-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بھنے ہوئے چنے کو بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ اسے باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں تو آپ کو بہتر نتائج ملیں گے۔ تاہم خیال رہے کہ اگر بالوں سے متعلق مسئلہ بہت زیادہ بڑھ جائے تو کسی ماہر سے رجوع کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button