جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

لپڈ کیا ہے اور جلد کی خوبصورتی کو برقرار رکھنا کیوں ضروری ہے؟

لپڈ چربی کی ایک قسم ہے جو جلد کی اوپری تہہ میں پائی جاتی ہے۔ آپ کو بوڑھا بنانے، جوان رکھنے اور جلد کو خوبصورت بنانے میں اس کا بڑا کردار ہے۔

لپڈ(lipid) کا نام آپ نے بھی سنا ہوگا۔ جب کسی شخص کو کولیسٹرول سے متعلق مسائل ہوتے ہیں. تو اس کا لپڈ پروفائل ٹیسٹ کیا جاتا ہے، جس میں مختلف عناصر کی جانچ کی جاتی ہے۔ لپڈ عام طور پر تین عناصر، کولیسٹرول، سیرامائڈز اور فیٹی ایسڈز سے مل کر بنتے ہیں۔ یہ عناصر صرف آپ کی جلد میں موجود ہوتے ہیں۔ یہ لپڈز ذمہ دار ہیں کہ آپ کی جلد کس حالت میں رہتی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ عمر بڑھنے کے عمل میں لپڈز بھی اہم کردار ادا کرتے ہیں؟ ہم لپڈس کو آسان الفاظ میں جلد کی چربی کہہ سکتے ہیں۔ یہ ہماری جلد کو بیرونی ماحول سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ تینوں آپ کی جلد کو قدرتی طور پر ٹھیک کرنے کے لیے بہت ضروری ہیں۔ آئیے ان لپڈس کے بارے میں جانتے ہیں۔

role of lipid cholesterol and fatty acids in skin aging in urdu

 

جلد کا کولیسٹرول:

یہ لپڈ جلد کی لچک کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اگر آپ کی جلد میں وقت سے پہلے بڑھاپے کے آثار ظاہر ہونے لگتے ہیں .تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی جلد میں کولیسٹرول کی کمی ہے۔ آپ کو ذہن میں رکھنا چاہئے کہ جلد کا کولیسٹرول آپ کے جسم کے کولیسٹرول (خون میں پائے جانے والے) سے مختلف ہے۔

فیٹی ایسڈ.

فیٹی ایسڈ تمام لپڈز کے درمیان توازن برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں اور آپ کی جلد کو صحت مند اور جوان رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- کشمش کو اپنی خوبصورتی کا راز بنائیں ، بے عیب جلد حاصل کرنے کے یہ 6 طریقے استعمال کریں۔

سیرامائیڈ.

اگر آپ اپنی جلد کی ہائیڈریشن کو کم کرنا اور جلن کو کم کرنا چاہتے ہیں. تو آپ کو جلد کے اندر اس لپڈ کی مقدار کو بھی بڑھانا ہوگا۔ اگر آپ کی جلد بہت خشک ہے تو آپ کی جلد میں سیرامائیڈ کی کمی ہو سکتی ہے۔

role of lipid cholesterol and fatty acids in skin aging in urdu

 

لپڈ آپ کی جلد کے لیے کیسے کام کرتا ہے۔

اگر آپ کی جلد صحت مند ہے تو اس کا مطلب ہے .کہ یہ تمام لپڈز آپ کی جلد میں پوری مقدار میں موجود ہیں۔ درحقیقت عمر بڑھنے کے ساتھ جلد سے لپڈز کی مقدار کم ہونے لگتی ہے۔ اس لیے جلد کے معیار میں بھی فرق ہے۔ لپڈز کی کمی کی وجہ سے جلد پھیکی پڑ جاتی ہے اور جلد خشک ہوجاتی ہے. اور عمر بڑھنے کے آثار بھی ضمنی اثرات کے طور پر ظاہر ہوتے ہیں۔ لہذا، اگر آپ اپنی جلد میں لپڈ کی مقدار کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں.تو آپ لپڈ علاج کر سکتے ہیں. لپڈز کا علاج کرتے وقت، کولیسٹرول اور فیٹی ایسڈز اور سیرامائڈز کا مواد 1:1:2 ہونا یقینی بنائیں۔

یہ بھی پڑھیں- ناریل کریم سے بنے ان 6 فیس پیکوں کو لگا کر داغ دھبوں اور ٹیننگ سے چھٹکارا حاصل کریں

اپنے روٹین میں کیسے شامل کریں۔

اگر آپ اپنی جلد کی دیکھ بھال میں لپڈز شامل کرنا چاہتے ہیں تو آپ بہت سی ایسی مصنوعات استعمال کر سکتے ہیں جن میں یہ لپڈ شامل ہوں۔ جو دراصل آپ کی جلد کو بہتر بنا سکتا ہے۔

  • اپنے منہ کو دھونے اور ٹن کرنے کے بعد صبح کے وقت CE Ferulic جیسی مصنوعات کا استعمال کریں۔
  • اس کے بعد آپ کو سن اسکرین کا استعمال بالکل نہیں بھولنا پڑے گا۔
  • رات کو چہرے کو صاف کرنے کے بعد بھی اپنی جلد پر ریٹینول والی مصنوعات کا استعمال کریں۔
  • آپ رات کو اپنی جلد پر فرق دیکھیں گے۔

اگر آپ اپنی جلد کو زیادہ دیر تک جوان اور چمکدار بنانا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنی جلد کی دیکھ بھال اور خوراک کا خاص خیال رکھنا ہوگا۔ اپنی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں بھی اس قسم کی مزید مصنوعات کا استعمال شروع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button