جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

عرقِ گلاب اور لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

عرق گلاب اور لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگانے کے بہت سے فوائد ہیں۔ اس سے جلد کے داغ دھبے دور ہوتے ہیں۔

ہر کوئی جلد کی مناسب دیکھ بھال کے لیے احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ بعض اوقات ایک چھوٹی سی غلطی آپ کی جلد کو نقصان پہنچا سکتی ہے. اور جلد سے متعلق بہت سے مسائل کا سبب بن سکتی ہے. جیسے کہ مہاسے، مہاسے اور داغ۔ جلد کو بے داغ اور خوبصورت رکھنے کے لیے. لوگ کئی طرح کی اسکن کیئر پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں. لیکن بعض اوقات وہ مصنوعات جلد کو مزید نقصان پہنچاتی ہیں۔ ایسی صورت حال میں عرق گلاب اور لیموں کا استعمال جلد کے لیے فائدہ مند ثابت ہوتا ہے اور جلد کو نکھارنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ عرق گلاب کسی بھی جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل، جلد کو پرسکون کرنے، داغ دھبوں اور داغ کو ٹھیک کرنے کی خصوصیات ہیں۔ اس کے علاوہ لیموں آپ کے چہرے کو نکھارتا ہے اور اندر سے آلودگی کو صاف کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آپ اسے اپنی جلد پر کئی طریقوں سے لگا سکتے ہیں۔

rose water and lemon juice benefits for skin in urdu

جلد کے لیے عرق گلاب اور لیموں کے فوائد.(Benefits of rose water and lemon for skin)

1. داغ ہٹانا.(Remove Stains)

کئی بار داغوں کی وجہ سے آپ کی خوبصورتی چمک کے ساتھ نہیں آ پاتی۔ اس کے لیے آپ بہت سی چیزوں کا استعمال بھی کرتے ہیں لیکن اس سے آپ کی جلد اندر سے صاف نہیں ہوتی بلکہ عرق گلاب اور لیموں کی مدد سے جلد اندر سے صاف ہوتی ہے۔ اس کی اینٹی بیکٹیریل اور جراثیم کش خصوصیات مہاسوں اور مہاسوں کو ختم کرسکتی ہیں۔

اس کے استعمال کے لیے آپ ایک چائے کا چمچ عرق گلاب، آدھا چائے کا چمچ گلیسرین اور چند قطرے لیموں لیں۔ خیال رہے کہ لیموں کا استعمال بہت محدود مقدار میں کریں کیونکہ یہ جلد پر قدرے سخت ہو سکتا ہے۔ اس کے بعد اس مکسچر کو مکس کر کے اپنے چہرے پر اچھی طرح لگائیں اور پھر 5 منٹ تک خشک ہونے دیں۔ پھر اسے ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکری کے پانی سے چہرہ دھونے سے جلد کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

2. چمک میں اضافہ.(Enhance shine)

جیسا کہ ہم آپ کو بتا چکے ہیں کہ لیموں میں وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ گلاب کا پانی آپ کی جلد کو صاف اور نمی بخشنے میں مدد کرتا ہے۔ اس سے جلد کے مردہ خلیے نکل آتے ہیں اور آپ کی چمک نکلتی ہے۔ یہ جلد کی گندگی کو بھی دور کرتا ہے۔

اگر آپ کی جلد خشک ہے تو آپ لیموں کے ساتھ شہد بھی ملا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آدھا چائے کا چمچ عرق گلاب، چند قطرے لیموں اور آدھا چائے کا چمچ شہد ملا کر ایک اچھا پیک بنائیں اور آہستہ آہستہ مساج کرتے ہوئے چہرے پر لگائیں۔ یہ چہرے سے جلد کے مردہ خلیات کو ہٹا سکتا ہے۔ پھر صاف پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہلدی کے یہ 3 فیس پیک مل کر جلد پر لگائیں، جلد چمکدار ہو جائے گی

3. تیل والی جلد کے فوائد.(Benefits of Oily Skin)

بہت سے لوگ اپنی تیل کی جلد سے پریشان ہیں۔ تیل والی جلد پر کوئی میک اپ نہیں رہتا اور جیسے ہی وہ باہر آتے ہیں، ان کی جلد روغنی اور گندی نظر آنے لگتی ہے۔ ایسی صورت میں آپ لیموں اور عرق گلاب کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے چہرے سے اضافی تیل کو دور کرتا ہے اور چہرے کو صاف اور خوبصورت بناتا ہے۔ 

اس کے لیے آپ ایک چمچ ایلو ویرا جیل، آدھا چمچ عرق گلاب اور چند قطرے لیموں لیں۔ انہیں اچھی طرح مکس کر کے چہرے پر لگائیں اور 7 منٹ تک خشک ہونے دیں اور پھر چہرہ دھو لیں۔ اس سے جلد روغنی نظر نہیں آتی۔

rose water and lemon juice benefits for skin in urdu

4. جلد کو انفیکشن سے دور رکھیں.(Keep Skin Away From Infection)

کئی بار چہرے کو اچھی طرح صاف کرنے کے بعد بھی چھوٹے چھوٹے دانے اور زخم ہونے لگتے ہیں۔ ایسا جلد کے انفیکشن کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ کئی بار مختلف وجوہات کی وجہ سے ہماری جلد میں کئی طرح کے انفیکشن ہو سکتے ہیں جس کی وجہ سے جلد بھی خشک اور بے جان نظر آنے لگتی ہے۔ اس کے لیے آپ لیموں کا رس اور عرق گلاب استعمال کر سکتے ہیں۔

استعمال کرنے کا طریقہ

ان میں لیموں کا رس اور ایک چمچ عرق گلاب ملا کر روئی کی مدد سے پورے چہرے پر لگائیں اور 2 منٹ بعد ہلکے ہاتھوں سے مساج کرکے ماسک کو اتار دیں۔ اس سے آپ کو سکون مل سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button