صحت کا دیسی علاج

دودھ میں سونف اور چینی ملا کر کھانے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

دودھ کے فوائد کے ساتھ سونف مشری: سادہ دودھ پینے کے بجائے آپ سونف اور چینی ملا کر پی سکتے ہیں۔ دودھ، سونف اور چینی کے استعمال کے فوائد۔

Fennel Mishri with the benefits of milk: دودھ، سونف اور چینی کینڈی سب صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ سونف وٹامن سی، وٹامن ای، وٹامن کے، کیلشیم، زنک، پوٹاشیم، آئرن اور میگنیشیم سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ دودھ کیلشیم اور پروٹین کا بھی بہت اچھا ذریعہ ہے۔ چینی میں مٹھاس کے ساتھ ساتھ دیگر کئی خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں۔ ویسے تو سب دودھ، سونف اور چینی الگ الگ لیتے ہیں۔ یا دودھ سادہ اور سونف مشری ساتھ لیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو دودھ، سونف اور چینی کو ملا کر بھی لے سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو دودھ، سونف اور شوگر کینڈی کے غذائی اجزاء آسانی سے ایک ساتھ مل جائیں گے۔ سونف اور چینی ملا کر دودھ پینے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

 دودھ کے ساتھ سونف مشری کے صحت کے فوائد.(Health Benefits of Saunf Mishri with Milk)

پیٹ کے مسائل کا علاج.(cure stomach problems)

سونف اور چینی ملا کر دودھ پینے سے معدے کے مسائل ٹھیک ہو سکتے ہیں۔ سونف میں ایسٹراگل اور اینتھول کی خصوصیات ہوتی ہیں جو قبض، گیس اور بدہضمی کے مسائل کو دور کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ سونف تیزابیت اور سوزش کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ دودھ میں سونف اور چینی ملا کر کھانے سے معدہ صحت مند رہتا ہے۔

saunf-mishri-with-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کشیدگی کو کم کرنے میں مددگار.(helpful in reducing stress)

ان دنوں زیادہ تر لوگ کسی نہ کسی وجہ سے تناؤ کا شکار ہیں۔ دودھ میں سونف اور چینی ملا کر آپ تناؤ سے بچ سکتے ہیں۔ دوسری جانب اگر آپ بھی کسی چیز کو لے کر ذہنی تناؤ کا شکار ہیں تو دودھ میں سونف اور چینی ملا کر پی سکتے ہیں۔ یہ تناؤ اور اضطراب کو کم کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ہڈی ٹوٹنے کے بعد ان 5 تیلوں سے مالش کریں، سوجن اور درد سے آرام ملے گا۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے.(aids in weight loss)

وزن کم کرنے کے لیے آپ دودھ میں سونف اور چینی ملا کر بھی لے سکتے ہیں۔ سونف اور چینی ملا کر دودھ میں ملا کر پینے سے زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگے گی۔ دراصل سونف میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس سے بھوک کنٹرول میں رہتی ہے اور وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ سونف اور چینی کی کینڈی کو دودھ میں ملا کر کھانے سے چربی اور کیلوریز کو جلانے میں مدد مل سکتی ہے۔

بینائی میں اضافہ.(increase eyesight)

سونف میں وٹامن اے پایا جاتا ہے۔ وٹامن اے آنکھوں کے لیے بہت ضروری ہے۔ یہ آنکھوں کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے۔ یہ آنکھوں کی بینائی کو بھی بڑھاتا ہے۔ آنکھوں کی بینائی بڑھانے کے لیے آپ سونف اور چینی کو دودھ میں ملا کر لے سکتے ہیں۔

جلد کو صحت مند بنائیں.(make skin healthy)

دودھ میں سونف اور چینی ملا کر پینے سے بھی جلد کی صحت بہتر ہوتی ہے۔ دراصل سونف میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں، جو جلد کے مہاسوں کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے ساتھ سونف اور چینی ملا کر دودھ پینے سے پیٹ میں جمع ہونے والی گندگی بھی آسانی سے دور ہوجاتی ہے۔ یہ زہریلے مادوں کو دور کرتا ہے اور جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ آپ کو صاف، صاف اور خوبصورت جلد ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: دیسی گھی دماغی صحت کے لیے فائدہ مند ہے،جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

saunf-mishri-with-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ہیموگلوبن کی سطح میں اضافہ.(increase hemoglobin level)

سونف اور چینی ملا کر روزانہ دودھ پینے سے آپ اپنے جسم میں ہیموگلوبن کی سطح کو بھی بڑھا سکتے ہیں۔ اس سے جسم میں خون کی سپلائی ہو گی اور خون کی کمی کے مسئلے سے بچا جا سکے گا۔

سونف اور چینی ملا کر دودھ کیسے کھائیں؟ –(How to eat milk mixed with fennel and sugar candy)

آپ سونف اور چینی کینڈی کے ساتھ ملا کر دودھ پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک گلاس دودھ میں سونف ڈالیں۔ اب اسے اچھی طرح ابال لیں۔ اس دودھ کو چھان لیں، اس کے بعد اس میں چینی کا ایک ٹکڑا ڈال کر پی لیں۔ اس سے دودھ نہ صرف مزیدار ہوگا بلکہ غذائیت سے بھرپور بھی ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button