صحت مند غذا

یہ 5 بیج پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں، اگر آپ صحت مند رہنا چاہتے ہیں تو ان سے بنے مکھن کو دن میں ایک بار ضرور کھائیں۔

اگر آپ اپنے جسم میں پروٹین کی کمی کو پورا کرنا چاہتے ہیں تو ان بیجوں اور گری دار میوے سے بنے مکھن کا استعمال کریں۔

مونگ پھلی کے مکھن کے ساتھ ان دنوں بہت سے گری دار میوے اور بیجوں کے مکھن دستیاب ہیں۔ کیا آپ نے انہیں آزمایا ہے. سب بہت لذیذ اور غذائیت سے بھرپور ہیں۔ لیکن اگر آپ صحت مند آپشنز آزمانا چاہتے ہیں. تو آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ کون سا مکھن آپ کے لیے بہترین ہے۔ آپ کو ایسے مکھن کا انتخاب کرنا چاہیے جس میں پودوں پر مبنی پروٹین کے ساتھ ساتھ وٹامنز، منرلز اور اینٹی آکسیڈنٹس ہوں۔ آج، ہم آپ کے لیے بہت سے مختلف نٹ اور بیجوں کے مکھنوں کی فہرست لائے ہیں تاکہ آپ اپنے لیے بہترین آپشن کا انتخاب کر سکیں۔

1. بادام کا مکھن.(Almond Butter)

بادام ایک غذائیت سے بھرپور غذا ہے جس میں کیلوریز کی مقدار بھی بہت کم ہوتی ہے۔ دو کھانے کے چمچ بادام کے مکھن میں 7 گرام پروٹین ہوتا ہے جو ایک انڈے کے برابر ہوتا ہے۔ اس میں کاربوہائیڈریٹ بھی کم ہے اور فائبر زیادہ ہے۔ اس مکھن کی سرونگ میں وٹامن ای اور میگنیشیم کی نمایاں مقدار ہوتی ہے۔ یہ بی وٹامن رائبوفلاوین کا بھی ایک اچھا ذریعہ ہے۔ یہ دل کے لیے فائدہ مند مونو سیچوریٹڈ چکنائی سے بھرپور ہے۔

seeds for protein in urdu

2. مونگ پھلی کا مکھن.(Peanut Butter)

مونگ پھلی ایک پروٹین سے بھرپور مکھن ہے جو بیج اور نٹ بٹر کے زمرے میں آتا ہے۔ دو کھانے کے چمچ مونگ پھلی کے مکھن میں پودوں پر مبنی پروٹین کی مقدار 10 گرام سے کم ہوتی ہے۔ جو دل کے لیے بھی محفوظ ہے۔ اس میں مونو سیچوریٹڈ فیٹس ہوتے ہیں جو خراب کولیسٹرول کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول کو بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس مکھن میں کچھ ضروری غذائی عناصر بھی ہوتے ہیں جن میں وٹامن ای، میگنیشیم شامل ہوتا ہے۔ یہ وٹامن بی نیاسین کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہے۔ یہ مکھن نظام انہضام اور اعصابی نظام کے لیے بھی اچھا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  صبح خالی پیٹ انجیر کھانے سے آپ کو یہ 6 زبردست فائدے ملیں گے، جانیے کھانے کا بہترین طریقہ

3. کاجو.(Cashew)

کاجو کے مکھن میں پروٹین کی بھی خاصی مقدار ہوتی ہے۔ دو کھانے کے چمچ کاجو کے مکھن میں 6 گرام پروٹین ہوتا ہے۔ اس میں کاربوہائیڈریٹ زیادہ ہے اور فائبر کم ہے۔ ایک سرونگ میں 10 گرام کاربوہائیڈریٹ اور ایک گرام فائبر ہوتا ہے۔ تاہم، یہ صحت مند مونو سیچوریٹڈ چربی کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ کاجو میں بہت سے وٹامنز اور معدنیات جیسے آئرن اور زنک ہوتے ہیں۔ اس میں میگنیشیم اور فولیٹ کی صحیح مقدار بھی ہوتی ہے۔

seeds for protein in urdu

4. ہیزل نٹ بٹر.(Hazel Nut Butter)

دیگر نٹ بٹر کے مقابلے اس میں پروٹین کی مقدار بھی بہت کم ہوتی ہے۔ دو کھانے کے چمچ ہیزل نٹ بٹر میں صرف 4 گرام پروٹین ہوتا ہے۔ اس میں کاربوہائیڈریٹ کی مقدار بھی کم ہوتی ہے۔ یہ اومیگا 6 اور اومیگا 9 سنترپت چربی کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ یہ دماغ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامن ای، بی اور میگنیشیم، آئرن جیسے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بادام روغن کا تیل استعمال کرنے سے جسم کو یہ 7 فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

5. اخروٹ کا مکھن.(Walnut Butter)

اس مکھن میں چربی کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے اس میں کیلوریز کی مقدار سب سے زیادہ ہوتی ہے۔ اچھی بات یہ ہے کہ اس میں موجود چکنائی صحت بخش ہے۔ یہ اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کا ایک اچھا ذریعہ ہے اور آنکھوں اور دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ مکھن میگنیشیم کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہے۔ تاہم دیگر مکھنوں کے مقابلے اس میں پروٹین کی مقدار کم ہوتی ہے۔ دو کھانے کے چمچ نٹ بٹر میں 5 گرام پروٹین ہوتا ہے۔ اس میں کاربوہائیڈریٹ کم اور فائبر زیادہ ہوتا ہے۔

اب آپ کو مونگ پھلی کے مکھن کے انتخاب میں زیادہ پریشانی نہیں ہوگی اور آپ اپنے جسم اور ترجیح کے مطابق بہترین نٹ بٹر کا انتخاب کرسکیں گے۔ کیونکہ اب آپ کو ان میں موجود غذائی اجزاء کا اندازہ ہو گیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button