مردانہ کمزوری :impotence in urdu

تل کے تیل سے مردوں کو بہت سے زبردست فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

Benefits of Sesame Oil For Male: تل کے تیل کا استعمال مردوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کے فوائد۔

Benefits of Sesame Oil For Male: سردیوں میں تل کے تیل کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ سردیوں کے موسم میں تل کے تیل کا استعمال مردوں کے بہت سے مسائل میں بہت فائدہ مند ہے۔ تل کا تیل وٹامنز، قدرتی تیل اور معدنیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ تل کے تیل میں فاسفورس، زنک، کیلشیم، آئرن، مینگنیج، کاپر، تھامین، فولیٹ، وٹامن بی 6 اور پروٹین جیسے غذائی اجزاء وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ تل کے تیل میں ٹرپٹوفن نامی ایک نامیاتی مرکب بھی پایا جاتا ہے جو مردانہ مسائل میں بہت فائدہ مند ہے۔ تل کے تیل کا استعمال مردوں کے لیے ایک علاج سمجھا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے نطفہ کی تعداد بڑھانے اور مردانہ قوت بڑھانے میں بہت فائدہ ہوتا ہے۔

مردوں کے لیے تل کے تیل کے فوائد-(Benefits of sesame oil for men)

مردوں کی مردانہ طاقت بڑھانے سے لے کر بانجھ پن کے مسئلے تک تل کے تیل کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ سردیوں کے موسم میں اس کا استعمال کرنے سے آپ کا جسم صحت مند رہتا ہے۔ جسم میں ہارمونز کو متوازن رکھنے کے لیے بھی تل کا تیل بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ اسے باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آپ کو یہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

1. بالوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for hair)

آج کے دور میں مصروف طرز زندگی، غیر متوازن خوراک اور بڑھتے ہوئے تناؤ کی وجہ سے مردوں میں بال گرنے کا مسئلہ بہت عام ہو گیا ہے۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے تل کے تیل کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ تل کے تیل میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈز، وٹامنز، زنک جیسے بہت سے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں جو بالوں کو گرنے سے روکنے میں بہت مفید تصور کیے جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: مردانہ خوراک میں کدو کے بیج شامل کریں سپرم کاؤنٹ بڑھانے کے لیے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

sesame-oil-benefits-for-male-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. سپرم کی تعداد بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in increasing sperm count)

سپرم کی تعداد بڑھانے کے لیے تل کے تیل کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ بہت سی تحقیقیں اور مطالعات بھی اس بات کی تصدیق کرتی ہیں کہ تل کے تیل میں موجود خصوصیات مردوں کے سپرم کی تعداد بڑھانے میں مدد کرتی ہیں۔ سردیوں میں اسے خوراک میں شامل کرنے سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

3. ٹیسٹوسٹیرون ہارمون بڑھانے میں مفید ہے۔(Useful in increasing testosterone hormone)

مردوں میں ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی سطح کو بڑھانے میں تل کا تیل بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات سیمینیفرس ٹیوبلز اور ٹیسٹوسٹیرون کی سطح بڑھانے میں بہت مفید ہیں۔ سردیوں کے موسم میں آپ اسے کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔

4. مردانہ طاقت میں اضافہ.(Increase masculine power)

تل کے تیل کا استعمال مردانہ قوت یا قوت برداشت بڑھانے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ تل کے تیل میں ایسی بہت سی خصوصیات ہوتی ہیں جو آپ کی قوت برداشت کو بڑھانے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کا باقاعدگی سے استعمال آپ کو خاص فوائد دیتا ہے۔

5. بلڈ پریشر کو کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in reducing blood pressure)

تل کے تیل کے استعمال سے بلڈ پریشر کے مسئلہ میں بھی فائدہ ہوتا ہے۔ اس کا استعمال دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے کے لیے بھی بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ تل کے تیل میں موجود lignans اور میگنیشیم ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنے میں فائدہ مند ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں مرد حضرات کو خصوصی احتیاط کرنی چاہیے، یہ بیماریاں بڑے مسائل کا باعث بن سکتی ہیں۔

sesame-oil-benefits-for-male-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سردیوں میں تل کا تیل استعمال کیا جاتا ہے۔ اس میں موجود خصوصیات جسم کو صحت مند رکھنے اور بیماریوں سے بچانے کا کام کرتی ہیں۔ آپ تل کے تیل کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ کھانا بنانے کے علاوہ اسے بالوں میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button