صحت کا دیسی علاج

روزانہ کریلا کھانے یا اس کا جوس پینے سے یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں ، صحت خراب ہو سکتی ہے۔

کریلا ذائقہ میں کڑوا اور خصوصیات سے مالا مال ہے۔ اس کے استعمال سے وزن کم ہوتا ہے اور کولیسٹرول کی سطح بھی کم ہوتی ہے ۔جس کی وجہ سے آپ کا دل صحت مند رہتا ہے۔ غذائی اجزاء سے بھرپور کریلا جسم پر کچھ برے اثرات بھی ڈال سکتا ہے۔ زیادہ کریلا کھانے سے شوگر لیول کم ہو جاتا ہے ، جن لوگوں کی شوگر لیول کم رہتی ہے ، انہیں اس کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ دوسری طرف اگر آپ روزانہ کریلا کھاتے ہیں تو اس کا آپ کی صحت پر بھی برا اثر پڑ سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ، ہم روزانہ کریلا یا کریلے کا رس پینے کے 5 نقصانات پر بات کریں گے۔

side effects of eating too much bitter gourd in urdu

1. کم شوگر لیول کے ساتھ کریلا کھانے سے پرہیز کریں۔

کریلا ان لوگوں کے لیے فائدہ مند ہے جنہیں ذیابیطس ہے کیونکہ بلڈ شوگر لیول کو کڑوا کھانے سے کنٹرول کیا جاتا ہے ، لیکن جن لوگوں کی شوگر لیول کم ہے ، انہیں زیادہ کریلا کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے کیونکہ اس کا استعمال بلڈ شوگر لیول کو کم کر سکتا ہے۔ دوسری طرف ، ذیابیطس کے مریض کریلا کے زیادہ استعمال کی وجہ سے ہیمولیٹک انیمیا کا خطرہ بڑھا سکتے ہیں۔

2. کریلا جنین کے لیے فائدہ مند نہیں ہے. (Bitter gourd is not good for the fetus)

کریور کے بیجوں میں میمورچرین عنصر پایا جاتا ہے ، جو خواتین کو حمل کے دوران نہیں کھانا چاہیے۔ کریلا کا زیادہ استعمال نوزائیدہ بچے کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آپ دن میں ایک بار کریلے کا جوس پی سکتے ہیں ، لیکن روزانہ کریلے کا رس پینا نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔

3. روزانہ کریلا کھانا جگر کے لیے نقصان دہ ہے (Harmful effects of bitter gourd on the liver)

کریلا کا روزانہ استعمال جگر کی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ لیکٹین کریلا میں پایا جاتا ہے اور لیکٹین کی وجہ سے جگر میں انزائمز بڑھنے کا امکان ہوتا ہے ، جو جگر میں پروٹین کی گردش کو روک سکتا ہے اور جگر کی بیماری کا باعث بن سکتا ہے۔لہذا آپ کو خاص خیال رکھنا چاہیے کہ روزانہ کریلا کا استعمال نہ کریں .

4. بڑی مقدار میں کریلا کھانے سے اسہال ہو سکتا ہے (Bitter gourd causes diarrhea)

کریلے کا ذائقہ کڑوا ہوتا ہے ، اس لیے ہر کوئی اسے نہیں کھا سکتا ، بہت سے والدین ہر روز بچوں کو کریلا کھلانے کی کوشش کرتے ہیں ، کریلے کے فوائد کو گنتے ہیں ، لیکن لوکی کا زیادہ استعمال اسہال اور قے کا مسئلہ بڑھا سکتا ہے۔ آپ کو روزانہ بچے کو کریلا کھلانے سے گریز کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: کریلا کے پتوں کا کہوہ شوگر اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ہے ، بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

5. کریلے کے زیادہ استعمال سے پیٹ میں درد ہوتا ہے۔(Bitter gourd causes stomach pain)

اگر آپ بہت زیادہ کریلا کھاتے ہیں تو آپ کو پیٹ میں درد کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ لوکی کے زیادہ استعمال سے بہت سے لوگوں کو بخار یا سردرد بھی محسوس ہوتا ہے۔ کریلا کا زیادہ استعمال گردے کی صحت کے لیے بھی نقصان دہ سمجھا جاتا ہے۔ اگر کریلا کھانے کی وجہ سے آپ کے پیٹ میں درد ہو رہا ہے تو آپ چاول کے ساتھ گھی ملا کر کھائیں ، اس سے پیٹ کا درد ٹھیک ہو جائے گا۔

نوٹ : کریلا کھانے کے بہت سے فوائد ہیں ، لیکن اگر آپ کسی چیز کی مقدار کو محدود نہیں کرتے تو جسم کو نقصان پہنچتا ہے ، اس لیے چاہے آپ کریلے کا جوس پیتے ہو یا کریلا کھاتے ہو ، اسے روزانہ کھانے کی بجائے دو سے تین گنا زیادہ ایک ہفتہ۔ نہیں کھانا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button