صحت کا دیسی علاج

امرود زیادہ کھانے سے صحت کو یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں۔

امرود سب کو پسند ہے لیکن اس کا بہت زیادہ استعمال صحت کو بہت نقصان پہنچا سکتا ہے۔ جانیے ان نقصانات کے بارے میں

امرود ذائقے میں اتنا ہی اچھا ہے. جتنا صحت کے لیے اچھا ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ امرود کے اندر بہت سے ایسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں. جو صحت کو کئی مسائل سے دور رکھ سکتے ہیں۔ اس میں پروٹین، وٹامن اے، وٹامن سی، وٹامن بی 6، کیلشیم، آئرن، میگنیشیم، فاسفورس، پوٹاشیم، فائبر، سوڈیم، زنک، کاپر، سیلینیم، وٹامن کے وغیرہ پائے جاتے ہیں۔ لیکن امرود کے اندر کچھ ایسے غذائی اجزاء موجود ہیں. جن کا زیادہ استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ امرود کے اندر بہت سے ایسے غذائی اجزاء موجود ہوتے ہیں.جو جسم میں ضرورت سے زیادہ بڑھنے پر کئی نقصانات کا باعث بنتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اپنے مضمون کے ذریعے بتائیں گے کہ امرود کا زیادہ استعمال صحت کو کیا نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ کو یہ بھی معلوم ہو جائے گا کہ ایک شخص کو ایک دن میں کتنا امرود پینا چاہیے۔ 

side-effects-of-guava-in-urdu

 

1 – پیٹ کا مسئلہ. stomach problem

اگر ہم زیادہ مقدار میں استعمال کریں تو انسان کو پیٹ کا مسئلہ ہوسکتا ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ امرود کے اندر ہوتا ہے اور اگر جسم میں فائبر کی مقدار بڑھ جائے تو نہ صرف پیٹ میں درد بلکہ پیٹ پھولنے کا مسئلہ بھی ہوسکتا ہے۔ درد بھی محسوس کیا جا سکتا ہے. ایسی صورت میں امرود کا استعمال محدود مقدار میں کریں۔

2 – گردے کا مسئلہ. kidney problem

اگر جسم میں امرود کی مقدار زیادہ ہو جائے تو انسان کو گردے سے متعلق مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ اس وجہ سے امرود کے اندر بہت زیادہ پوٹاشیم پایا جاتا ہے اور جب جسم میں پوٹاشیم کی سطح کم ہونے لگتی ہے، جس سے گردے سے متعلق کئی مسائل پیدا ہوسکتے ہیں، ایسے افراد کو بھی امرود کا استعمال اعتدال میں کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں-    بچہ دانی کو صحت مند رکھنے کے لیے خواتین کو یہ 5 طریقے اپنانے چاہئیں.

3۔حاملہ خواتین کے پیٹ میں گیس کا مسئلہ.The problem of gas in the stomach of pregnant women

حاملہ خواتین کو امرود کا استعمال محدود مقدار میں کرنا چاہیے کیونکہ امرود کا زیادہ استعمال حاملہ خواتین کے جسم میں گیس کا مسئلہ پیدا کر سکتا ہے، ایسی صورتحال میں خواتین کے لیے امرود کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ماہرین سے مشورہ لینا چاہیے۔

side-effects-of-guava-in-urdu

 

4- گردے کی پتھری کا مسئلہ بڑھاتا ہے۔ Increase the problem of kidney stone

جن لوگوں کے گردے میں پتھری ہے یا انہیں ایک بار پتھری ہوئی ہے تو وہ لوگ امرود زیادہ مقدار میں نہ کھائیں۔ ایسے افراد امرود کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہرانہ مشورہ ضرور لیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ امرود کے زیادہ استعمال کا مطلب ہے امرود کے بیجوں کا زیادہ استعمال جس کی وجہ سے گردے کی پتھری کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:    اجوائن کا پیسٹ ان 5 مسائل سے راحت دیتا ہے جیسے اپھارہ اور پیٹ پھولنا ،وغیرہ

5۔سر درد کا مسئلہ. Headache problem

جو لوگ ضرورت سے زیادہ امرود کھاتے ہیں، انہیں بتا دیں کہ ان کے جسم میں وٹامن سی کی زیادتی بڑھنے لگتی ہے۔ امرود میں وٹامن سی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں وٹامن سی کی زیادتی کی وجہ سے انسان کو سر درد کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔ 

نوٹ– اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ امرود کا زیادہ استعمال کیا جائے تو صحت کو بہت سے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ تاہم، آدمی کو امرود کا استعمال صرف ڈاکٹر کے مشورے پر کرنا چاہیے یا اس سے پہلے ڈاکٹر سے اس کی حد کا علم لے لیں۔ اس کے بعد امرود کو اپنی خوراک میں شامل کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button