صحت کا دیسی علاج

بہت سے لوگ کچی ادرک کا استعمال کرتے ہیں۔ ادرک کو پکائے بغیر کھانے سے جسم کو بہت سے نقصانات ہوتے ہیں۔ اس کے بارے میں جانیں.

بہت سے لوگ کچی ادرک کھاتے ہیں۔ ادرک کو پکائے بغیر کھانا جسم کو بہت سے نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس کے بارے میں جانیں.

ادرک کا استعمال تقریباً ہر کچن میں ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ کچی ادرک کھاتے ہیں۔ لیکن کچی ادرک کا استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ ادرک میں دواؤں کی خصوصیات ہیں۔ لیکن ادرک کا غلط طریقے سے استعمال پیٹ، جلد اور جسم کے دیگر حصوں میں مسائل پیدا کر سکتا ہے۔ ادرک کا بہت زیادہ استعمال آپ کے لیے مسائل کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ ادرک ایک دن میں 5 گرام سے زیادہ نہیں کھانی چاہیے۔ اگر آپ بھی کچی ادرک کھاتے ہیں تو پہلے اس کے نقصانات جان لیں۔

1. پیٹ کی گیس کا مسئلہ.(Stomach gas problem)

کچی ادرک کھانے سے معدے میں گیس کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ ادرک کا اثر گرم ہے۔ اسے سبزی کے طور پر یا کسی اور شکل میں پکا کر کھایا جاتا ہے۔ کچی ادرک کا استعمال پیٹ میں درد، گیس اور بدہضمی کا باعث بن سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ، سونف اور اجوائن کا پانی خالی پیٹ پینے سے یہ 5 صحت کے فوائد حاصل ہوں گے

side-effects-of-having-raw-ginger-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. دل کی جلن.(Heartburn)

کچی ادرک کا استعمال سینے میں جلن کا باعث بن سکتا ہے۔ ادرک کا استعمال ایسڈ ریفلکس کا مسئلہ بڑھاتا ہے۔ بعض اوقات یہ درد سینے کے علاقے میں بھی ہوتا ہے۔ جن لوگوں کو دل کی بیماریاں ہیں وہ ادرک کو کچی شکل میں لینے سے گریز کریں۔

3. اسہال ہو سکتا ہے۔(Diarrhea can happen)

کچی ادرک کا استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ ادرک کا زیادہ استعمال اسہال کا سبب بن سکتا ہے۔ اگر آپ کو اسہال یا قے ہو تو ادرک کا استعمال بند کر دیں۔ حاملہ خواتین کو یہ بھی مشورہ نہیں دیا جاتا ہے کہ وہ کچی ادرک یا ادرک کا زیادہ استعمال کریں۔

4. جلد پر خارش.(Skin rashes)

کچی ادرک کا استعمال جلد پر خارش کا سبب بن سکتا ہے۔ کچی ادرک کچھ لوگوں کے لیے الرجی کا باعث بنتی ہے۔ اس کی وجہ سے جلد میں سرخی، درد، خارش اور دانے نظر آتے ہیں۔ ادرک کا زیادہ استعمال آنکھوں میں خشکی کا باعث بنتا ہے۔

5. پتھری میں کچی ادرک نہ کھائیں۔(Do not eat raw ginger in gallstones)

اگر مثانہ میں پتھری ہے تو کچی ادرک بالکل نہ کھائیں۔ ادرک کا استعمال جسم میں زیادہ ہاضمہ جوس بنائے گا جس کی وجہ سے آپ درد محسوس کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں میں عمر کے لحاظ سے غذائیت کی ضروریات مختلف ہوتی ہیں، جانیے کون سے غذائی اجزاء کس عمر میں اہم ہوتے ہیں۔

side-effects-of-having-raw-ginger-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ادرک کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume ginger)

  • ادرک کی چائے پی سکتے ہیں۔
  • خشک ادرک کے پاؤڈر کی شکل میں ادرک کا استعمال محفوظ سمجھا جاتا ہے۔
  • ادرک کا پاؤڈر نیم گرم پانی کے ساتھ لیا جا سکتا ہے۔
  • سردیوں میں ادرک کا سوپ استعمال کیا جاتا ہے۔
  • اسے ادرک کی کاڑھی اور اچار کی شکل میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔

کچی ادرک کھانے سے سینے میں درد، پیٹ میں گیس، اسہال، خارش وغیرہ جیسے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ ادرک کو پکانے کے بعد ہی کھائیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button