بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سر کے سفید بالوں کو کبھی نہ اکھاڑیں، یہ 5 نقصان ہو سکتے ہیں۔

Plucking White Hair Side Effects: سفید بالوں کو ہٹانا بالوں کو کئی طرح سے نقصان پہنچاتا ہے، جانیے اس سے ہونے والے 5 نقصانات اور بالوں کو سیاہ کرنے کے علاج۔

Plucking White Hair Side Effects: اس وقت بہت سے لوگوں کو بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے کے مسئلے کا سامنا ہے۔ بالوں کے بہت سے مسائل غذائیت کی کمی، آلودگی. کھانے کی خراب عادات اور طرز زندگی کی عادات کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ جس میں بالوں کا گرنا، وقت سے پہلے سفید ہونا، کمزور بال، خشکی وغیرہ. جیسے مسائل بہت عام ہیں۔ سفید بالوں کو چھپانے کے لیے لوگ ڈائی، ہیئر کلر اور مہندی وغیرہ کا استعمال کرتے ہیں۔ یہ نسخہ ان لوگوں کے لیے بہترین ہے جن کے سر پر بال زیادہ سیاہ ہیں۔ لیکن عام طور پر کچھ لوگوں یا نوجوانوں کے سر پر صرف چند سفید بال ہوتے ہیں، ان سے چھٹکارا پانے کے لیے وہ انہیں براہ راست اکھاڑ پھینکتے ہیں۔ صرف سر ہی نہیں لوگ ابرو یا دیگر حصوں سے بھی سفید بال اکھاڑ لیتے ہیں۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ گرے بال بالوں سے متعلق کئی دیگر مسائل بھی پیدا کر سکتے ہیں؟ اس کے علاوہ، کیا اس سے سفید بالوں کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! سفید بالوں کی وجہ سے بہت سے نقصانات ہوسکتے ہیں۔ ہم آپ کو سفید بالوں کو ختم کرنے کے 5 نقصانات بتا رہے ہیں۔

 سفید بالوں کو توڑنے کے مضر اثرات.(Plucking White Hair Side Effects)

 بالوں کے سفید ہونے کے مسئلے کو کینٹی بھی کہا جاتا ہے۔ یہ مسئلہ عموماً بڑھتی عمر کے ساتھ دیکھا جاتا ہے۔ حالانکہ ان دنوں لوگوں کو کم عمری میں ہی بالوں کی سفیدی کا مسئلہ درپیش ہے۔ یہ مسئلہ وٹامن کی کمی، آکسیڈیٹیو تناؤ، تمباکو نوشی، کیمیکل سے لدی ہیئر کیئر پروڈکٹس اور رنگوں وغیرہ کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ سفید بالوں کو ہٹانے سے کئی نقصانات ہو سکتے ہیں.

  1. اگر آپ سفید بالوں کو اکھاڑ پھینکیں گے تو امکان ہے کہ اس کی جگہ مزید سفید بال آجائیں گے۔ اس سے سفید بالوں کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔
  2. یہ آپ کے بالوں کے follicles اور کھوپڑی کو نقصان پہنچاتا ہے۔
  3. کھوپڑی سے نکلنے والے نئے بال وقت کے ساتھ ساتھ پتلے ہونا شروع ہو سکتے ہیں۔کھوپڑی میں سیاہ دھبوں کا مسئلہ ہو سکتا ہے جسے پوسٹ انفلامیٹری ہائپر پگمنٹیشن کہا جاتا ہے۔ جب آپ اسے بار بار توڑتے یا
  4. اکھاڑتے ہیں تو یہ نشانات چھوڑ دیتا ہے۔ اس سے آپ کی کھوپڑی پہلے سے زیادہ خراب ہوجاتی ہے۔
  5. بالوں کا ٹوٹنا یا اکھڑنا بھی وقت کے ساتھ ساتھ بالوں کی ساخت میں تبدیلی کا باعث بن سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کے تیل میں لیموں کا رس ملا کر بالوں کے ان 5 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

side-effects-of-plucking-white-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔()

 کہ بالوں کو توڑنے یا اکھڑنے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس کے بجائے آپ سفید بالوں کو مہندی یا ڈائی سے سیاہ کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو بالوں کو ہٹانے کے لیے قینچی یا چمٹی کی مدد بھی لے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ متوازن اور غذائیت سے بھرپور غذا کھائیں، ساتھ ہی جنک فوڈز کے استعمال سے پرہیز کریں۔ اس سے بالوں کو قدرتی طور پر سیاہ کرنے میں مدد ملے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button