صحت مند غذا

کیا دوپہر کے کھانے کے بعد سونا ٹھیک ہے؟ ایکسپرٹ کی کیا رائے ہے جانئے۔

کھانے کے بعد سونے کا اثر ہندی میں: لوگوں کو اکثر دوپہر کے کھانے کے بعد نیند آتی ہے، جانیے کھانے کے بعد سونے کا صحت پر اثر۔

اکثر ہم دیکھتے ہیں کہ جب لوگ دن میں کھانا کھاتے ہیں تو انہیں بہت زیادہ نیند آتی ہے۔ یہاں تک کہ بہت سے لوگ کھانے کے بعد بالکل سست ہو جاتے ہیں اور سونے کے بہانے ڈھونڈتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ کھانے کے بعد سونے کے دن کے وقت آپ کی صحت پر کیا اثرات ہوتے ہیں. ماہرین صحت کے مطابق دن میں سونے کے اثرات زیادہ تر موسم پر منحصر ہوتے ہیں۔ گرمیوں کی نسبت دن کے وقت سونا صحت کے لیے زیادہ نقصان دہ ہے۔ اس کے علاوہ بہت سے لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال رہتا ہے کہ ایسا کیوں ہوتا ہے؟  دن میں نیند نہ آنے کے لیے صحت کی بہت سی حالتیں بھی ذمہ دار ہو سکتی ہیں۔

اب سوال یہ ہے کہ کیا دوپہر کے کھانے کے بعد سونا درست ہے؟ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو دوپہر کے کھانے کے بعد سونے کے صحت پر اثرات کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں (کھانے کے بعد سونے کا صحیح وقت) اور کھانے کے بعد کتنی دیر سونا چاہیے (کھانے کے بعد سونے کا صحیح وقت)۔ تفصیل سے بتا رہا ہے۔

دوپہر کے کھانے کے بعد سونے کے صحت پر کیا اثرات مرتب ہوتے ہیں.(Sleeping During Day Time After Meal Affect On Health)

 جب آپ دن کے وقت سوتے ہیں، تو یہ جسم کے بے ہودہ معیار کو بڑھاتا ہے، جو کہ کفا دوشا کی خوبی ہے۔ لہذا یہ ہمارے جسم میں کفا دوشا کے اضافے میں معاون ہے۔ کھانا کھانے کے بعد (ہضم کے پہلے حصے کے دوران) ہمارے جسم میں قدرتی طور پر کفا دوشہ زیادہ ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں دن کے وقت دوبارہ سونے سے کف دوشہ ختم ہو جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے پیٹ سے متعلق مسائل جیسے بدہضمی، قبض، پیٹ پھولنا، گیس اور پیٹ میں اپھارہ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  تربوز کے بیجوں کا تیل بھی بہت فائدہ مند ہے، یہ 4 مسائل دور کرتا ہے۔

sleeping after a meal during the daytime health in Urdu

دن میں کون سو سکتا ہے؟(Who Can Sleep In Day Time)

 تو جو لوگ پڑھائی یا گانے گانے، بھاری جسمانی سرگرمیاں کرنے کے بعد تھک جاتے ہیں، طویل سفر کے بعد، بوڑھے اور بچے، کم وزن اور غذائیت کا شکار جسم والے لوگ دن میں سو سکتے ہیں۔

موسم گرما ہی وہ موسم ہے جہاں دن میں سونے کا اشارہ ملتا ہے۔ گرمیوں کے موسم میں رخت (خشک یا کھردرا پن) کی وجہ سے وات کے معیار میں اضافہ ہوتا ہے۔ گرمیوں میں راتیں بھی چھوٹی ہوتی ہیں۔ اسی لیے دن کے وقت سونے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

 دن کے وقت کس کو نہیں سونا چاہئے۔(Who Should Not Sleep In Day Time)

کفا پراکرتی یا کمزوری والے افراد کو دن میں سونے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس کے علاوہ جو لوگ روزانہ جنک اور پراسیسڈ فوڈز کا زیادہ استعمال کرتے ہیں، جنہیں بدہضمی کے مسائل ہوتے ہیں، وہ موٹاپے کا شکار ہیں- ان لوگوں کو دن میں سونے سے گریز کرنا چاہیے۔

 جو لوگ دن میں غیر صحت بخش نیند لیتے ہیں وہ عام طور پر جسم میں کفا کے بڑھنے کا شکار ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ وہ سر درد، جسم میں بھاری پن، کمزور ہاضمہ آگ، دائمی ناک کی سوزش، اعصاب کا بند ہونا، سوجن وغیرہ کا بھی شکار ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  آملہ اور ادرک کی چائے پینے سے قوت مدافعت بڑھے گی اور جلد بہتر ہوگی، جانیے دیگر فوائد

sleeping after a meal during the daytime health in Urdu

دن میں سونے کا صحیح وقت کیا ہے؟(Right Time To Sleep During Day)

آپ کو دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد کم از کم 1 سے 1.5 گھنٹے سونا چاہیے۔ کھانے کے بعد 100 قدم چلیں اور اگر تھکاوٹ محسوس ہو تو بائیں جانب لیٹ جائیں۔ یا بیٹھنے کی پوزیشن میں ایک مختصر جھپکی لیں۔ بیٹھنے کی حالت میں سونے سے کفہ دوشہ میں اتنا اضافہ نہیں ہوگا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort