دل کی صحت :heart health in Urdu

مٹی کی آلودگی سے دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھ رہا ہے، جانئے کیڑے مار ادویات صحت کو کیسے خراب کر رہی ہیں

مٹی کی آلودگی اور دل کی صحت: مٹی کی بڑھتی ہوئی آلودگی کے باعث دل کی بیماریوں کا خطرہ تیزی سے بڑھ گیا، جانیں اس بارے میں تحقیق کیا کہتی ہے۔

مٹی کی آلودگی اور دل کی صحت: تقریباً سبھی جانتے ہوں. گے کہ مٹی کی آلودگی صحت کو شدید نقصان پہنچا رہی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ مٹی میں بڑھتی ہوئی آلودگی (Soil Pollution Side Effects) آپ کو دل کی بیماریوں کا شکار بھی بنا سکتی ہے؟ ایک حالیہ تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ مٹی میں بڑھتی ہوئی آلودگی دل کی صحت کے لیے انتہائی خطرناک ثابت ہو رہی ہے۔ مٹی میں بڑھتی ہوئی. آلودگی سے پوری دنیا کے لوگوں کی قلبی صحت پر برا اثر پڑ رہا ہے۔ تحقیق میں سامنے آنے والے حقائق انتہائی چونکا دینے والے ہیں۔ اس تحقیق میں کہا گیا ہے. کہ مٹی میں بڑھتے ہوئے کیڑے مار ادویات اور پلاسٹک کی وجہ سے زمین سے اگائی جانے والی. خوراک دل کی بیماریوں کا باعث بن رہی ہے۔

مٹی کی آلودگی قلبی امراض کا باعث بنتی ہے۔()

آج کے دور میں فصلوں کی پیداوار بڑھانے اور فصل کو کیڑوں اور بیماریوں سے بچانے کے لیے کیڑے مار ادویات اور ادویات کا بے. تحاشا استعمال کیا جا رہا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ مٹی. میں پلاسٹک اور بھاری دھاتوں کی موجودگی بھی بڑھ رہی ہے۔ جس کی وجہ سے مٹی آلودہ ہو رہی ہے. اور انسانی صحت پر اس کے سنگین اثرات دیکھے جا رہے ہیں۔ یونیورسٹی میڈیکل سینٹر مینز (جرمنی) کے پروفیسر تھامس. منزیل کی ‘میڈیکل نیوز ٹوڈے’ میں شائع ہونے. والی اس تحقیق کے مطابق کھانے پینے کی چیزوں کو اگانے کے لیے استعمال ہونے والے کیمیکلز، کیڑے مار ادویات اور کھادیں. امراض قلب کا خطرہ بڑھا رہی ہیں۔ زمین میں ان نقصان دہ کیمیکلز کی آمیزش کی وجہ سے. یہ عناصر اس میں اگنے والی فصلوں تک بھی پہنچ جاتے ہیں۔ آلودہ اور کیمیکل کے استعمال سے اگائی جانے والی خوراک کا استعمال نہ صرف صحت کو شدید نقصان پہنچاتا ہے بلکہ اس کی وجہ سے لوگوں میں دل کی بیماریاں بھی بڑھ رہی ہیں۔

soil-pollution-increase-risk-of-heart-problems-in-Urdu

یہ بھی پڑھیں: کولیسٹرول کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے ان 6 غذائی اجزاء کو خوراک میں شامل کریں، دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہو جائے گا۔

دل کی صحت پر مٹی کی آلودگی کے مضر اثرات.(Soil Pollution Side Effects on Heart Health

 

یہ تحقیق کرنے والے یونیورسٹی میڈیکل سینٹر مینز (جرمنی) کے پروفیسر تھامس منزیل. کے مطابق لوگ ہوا کے مقابلے مٹی میں کم آلودگی دیکھتے ہیں۔ لیکن تحقیق پر یہ بات سامنے آئی ہے کہ مٹی میں موجود آلودگی اور نقصان دہ کیمیکل جسم میں سوزش کا باعث بنتے ہیں اور حیاتیاتی گھڑی کو بھی متاثر کرتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم کے اندرونی اعضاء بھی خراب ہو جاتے ہیں۔ آلودہ مٹی میں اگائی جانے والی غذائیں کھانے سے خون کی نالیوں میں آکسیڈیٹیو تناؤ، سوزش وغیرہ کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے دل کی صحت پر یہ اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

  • خون کی نالیوں میں سوجن اور رکاوٹ۔
  • جسم کی حیاتیاتی گھڑی پر منفی اثر۔
  • جسم میں آکسیڈیٹیو تناؤ بڑھنے کا مسئلہ۔
  • دل کی رگوں کا کمزور ہونا۔
  • دل کی رکاوٹ کے مسئلے کا خطرہ۔
  • دل کی دیگر بیماریوں کا خطرہ۔

مٹی کی آلودگی ایک عالمی مسئلہ ہے، اگر بروقت اس پر کوئی بڑا قدم نہ اٹھایا گیا تو اس کی وجہ سے کئی خطرناک بیماریوں کا خطرہ تیزی سے بڑھ سکتا ہے۔ مٹی کی آلودگی سے نہ صرف دل سے متعلق امراض کا خطرہ بڑھ جاتا ہے بلکہ اس کی وجہ سے جسم کی دیگر کئی بیماریوں کا خطرہ بھی تیزی سے بڑھ جاتا ہے۔

دل کی بیماری سے بچاؤ کے ٹوٹکے – دل کی بیماری سے بچاؤ کے ٹوٹکے
دل کی بیماری سے بچنے کے لیے آپ کو خوراک اور طرز زندگی کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ درج ذیل چیزوں کا خیال رکھ کر آپ دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کر سکتے ہیں۔

صحت مند اور غذائیت سے بھرپور کھانا کھائیں۔(Heart Disease Prevention Tips)

  • کیڑے مار ادویات اور کیمیکلز والی غذاؤں کے استعمال سے پرہیز کریں۔
  • تناؤ اور اضطراب یا افسردگی سے بچیں۔
  • جنک فوڈز اور پروسیسڈ فوڈز کے استعمال سے پرہیز کریں۔
  • چینی اور نمک کی مقدار کو متوازن رکھیں۔
  • شراب اور تمباکو نوشی سے پرہیز کریں۔
  • باقاعدگی سے ورزش کریں اور کافی نیند لیں۔

یہ بھی پڑھیں: اچانک دل کا دورہ پڑنا دل کا ایک سنگین مسئلہ ہے. اس کی وجوہات اور روک تھام کی تجاویز جانیں۔

soil-pollution-increase-risk-of-heart-problems-in-Urdu

دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے کے لیے. آپ کو اوپر بتائی گئی چیزوں کا خیال رکھنا چاہیے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو دل کی بیماری کی علامات نظر آئیں تو آپ کو پہلے ماہر ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد معائنہ اور علاج کرانا چاہیے۔ آپ کے طرز زندگی اور خوراک کا دل کی صحت پر براہ راست اثر پڑتا ہے۔ اس لیے صحت مند غذا اور طرز زندگی کو ہمیشہ اپنانا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button