دیگر بیماریاں

کھانسی میں نمکین پانی کے ساتھ بھاپ لینے سے بہت فائدہ ہوتا ہے، اس سے گلے کی خراش اور بلغم سے آرام ملتا ہے۔

Benefits Of Inhaling Salt Water Steam: کھانسی میں بھاپ لینا بہت فائدہ مند ہے لیکن پانی میں نمک ملا کر بھاپ لینے سے جلد آرام آتا ہے۔

Benefits Of Inhaling Salt Water Steam: بھاپ سے سانس لینا نہ صرف جلد کے لیے فائدہ مند ہے بلکہ اس کا استعمال صحت کے دیگر کئی مسائل سے بھی نجات دلانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ جس میں نزلہ زکام، بلغم، الرجی اور کھانسی کے مسائل سب سے زیادہ ہیں۔ اس کے ساتھ جن لوگوں کو سانس لینے میں دشواری ہوتی ہے. سانس کی نالیوں اور گلے میں سوجن کا مسئلہ ہوتا ہے. انہیں بھی بھاپ لینے سے کافی آرام ملتا ہے۔ تاہم مختلف مسائل میں بھاپ کو سانس لینے کا طریقہ بھی مختلف ہے۔ اکثر لوگ کھانسی، گلے کی خراش اور بلغم وغیرہ کی صورت میں بھاپ کے پانی میں نمک ملا کر بھاپ لینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے. کہ ایسا کرنے سے کھانسی کے مسئلے سے جلد نجات مل جاتی ہے۔

کہ کھانسی کے لیے نمکین پانی کی بھاپ کیسے فائدہ مند ہو سکتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کھانسی کے مسئلے میں نمکین پانی کے ساتھ بھاپ لینے کے فوائد کے ساتھ ساتھ بھاپ لینے کا صحیح طریقہ بھی بتا رہے ہیں۔

کھانسی میں نمک کے پانی کے ساتھ بھاپ لینے کے فائدے –(Steam Inhalation With Salt For Cough Benefits)

جب آپ پانی میں نمک، خاص طور پر چٹانی نمک ڈال کر بھاپ میں سانس لیتے ہیں. تو یہ سانس کی نالی کی سوزش کو کم کرنے میں بہت مدد کرتا ہے۔ یہ بند ناک کو کھولنے، بلغم کو ڈھیلا کرنے اور سانس لینے کے عمل کو آسان بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ جب کھانسی کا مسئلہ ہو تو یہ گلے کی جلن کو پرسکون کرتا ہے. ساتھ ہی یہ گلے کی خراش کو دور کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس سے گلے کی سوجن، پھیپھڑوں کی سوجن اور افعال میں بہتری آتی ہے۔ یہ کھانسی کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ بلغم کو. زیادہ خشک اور جمع ہونے سے بھی روکتا ہے۔ اس طرح یہ نہ صرف کھانسی کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے. بلکہ ناک کی گہرائی سے صفائی بھی کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ نقصان دہ بیکٹیریا کو صاف کرنے اور الرجی وغیرہ جیسے مسائل کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ بلا ضرورت ٹانگیں ہلاتے رہتے ہیں؟ اس عادت کے پیچھے یہ 6 وجوہات ہوسکتی ہیں۔

steam-inhalation-with-salt-water-for-cough-benefits-in- Urdu
All Image Source: Freepik.com

کھانسی کے لیے نمکین پانی سے بھاپ لینا کیسا ہے؟(how to take steam with salt water for cough)

اگر آپ شدید کھانسی کے مسئلے سے دوچار ہیں تو آپ کو دن میں 2 سے 3 بار پانی میں نمک ملا کر بھاپ لینا چاہیے۔ اس کے لیے آپ کو بس پانی میں 1/4 چائے کا چمچ نمک ملا کر ابالنا ہے۔ اس پانی کو بھاپ لینے کے لیے استعمال کریں۔ اگر آپ کے پاس انہیلر ہے تو آپ اسے پانی میں نمک ملا کر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ پتھری نمک کا استعمال سب سے زیادہ فائدہ مند ہے۔ اس سے آپ کو کھانسی، بلغم اور گلے کی خراش سے جلد آرام ملتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button