صحت مند غذا

یہ 10 سپر فوڈز ہڈیوں سمیت جسم کے ان 4 حصوں کے لیے فائدہ مند ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں

سردیوں میں ہمارے جسم کو کسی اور چیز کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں چند سپر فوڈز کا استعمال کرکے آپ خود کو کئی بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔

موسم سرما اپنے ساتھ کئی نئی بیماریاں لے کر آتا ہے۔ سردیوں میں نہ صرف نزلہ و زکام ہوتا ہے بلکہ ہڈیوں کا درد اور موڈ سوئنگ جیسے مسائل بھی بڑھ جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ سردیوں میں صحت کے اور بھی بہت سے مسائل ہوتے ہیں جیسے سردی کی وجہ سے بالوں میں خشکی، جلد کا خراب ہونا اور پیٹ کے مسائل۔ سردیوں کے ان تمام مسائل کو مدنظر رکھتے ہوئے.نے حال ہی میں کچھ سپر فوڈز شیئر کیے، جو صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ یہی نہیں. نے ان چیزوں کو کھانے کا طریقہ بھی بتایا اور ان کے فوائد بھی بتائے۔

موسم سرما کے سپر فوڈز.(Winter superfoods)

1. مکی.(Millet)

مکی وٹامن وی سے بھرپور ہوتا ہے جو ہڈیوں کے درد کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ باجرہ پٹھوں کی نشوونما کو فروغ دیتا ہے اور جوڑوں کو صحت مند رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ باجرے کے استعمال کا ایک فائدہ یہ ہے کہ اس سے بالوں کی نشوونما میں اضافہ ہوتا ہے اور نئے بال اگنے میں مدد ملتی ہے۔ آپ مکی کو کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ جیسے لڈو بنانا، باجرے کی کھچڑی اور تھالی پیٹھ وغیرہ۔

2. گوند۔(Glue)

آپ نے گانڈ کے لڈو کے بارے میں بہت کچھ سنا ہوگا۔ کہا جاتا ہے کہ گونڈ کے لڈو جسم میں حرارت پیدا کرتے ہیں اور ہاضمہ کو بہتر بناتے ہیں۔ اس کے ساتھ یہ ہڈیوں کو صحت مند بنانے میں بھی مدد دیتے ہیں۔

3. پالک، میتھی، پودینہ، سرسوں اور سبز لہسن.(Spinach, Fenugreek, Mint, Mustard and Green Garlic)

پالک، میتھی، پودینہ، سرسوں اور ہری لہسن وہ سبزیاں ہیں جو سردیوں میں سب سے زیادہ کھائی جاتی ہیں۔ ان کی خاص بات یہ ہے کہ یہ اینٹی آکسیڈنٹس، فائبر اور وٹامنز سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ ان کی سوزش کی خصوصیات ہاتھوں اور پیروں کی جلن کو بھی کم کرتی ہیں۔ آپ ان سبزیوں کو ساگ، رائتہ، دال اور چٹنی بنا کر کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کون سی چیزیں بہتر کاربوہائیڈریٹ پر مشتمل ہیں؟ جانیے صحت کے لیے انہیں کھانے کے 7 نقصانات

4. ٹیوبرس سبزیاں.(Tuberous Vegetables)

تپ دار سبزیاں سردیوں میں بہت زیادہ پائی جاتی ہیں۔ ان کی خاص بات یہ ہے کہ ان میں پری بائیوٹک خصوصیات ہیں جو ہاضمے کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔ آپ ان سبزیوں سے ٹکیاں، ادھیو اور دیگر چیزیں بنا سکتے ہیں۔

superfoods for good health during winter in urdu

5. پیرو، لال مرچ، خوبانی اور سیب.(Peruvian, cilantro, apricots and apples)

پیرو، لال مرچ، خوبانی اور سیب ان پھلوں میں اچھی مقدار میں مائیکرو نیوٹرینٹس ہوتے ہیں۔ ان میں فائبر بھی ہوتا ہے جو نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم میں ہائیڈریشن کو برقرار رکھنے میں بھی مدد دیتے ہیں جس کی وجہ سے بالوں اور جلد کی صحت اچھی رہتی ہے۔

6. تل.(Sesame)

ہم سب نے تل کے لڈو کھائے ہیں۔ لیکن آپ اس سے چکی اور چٹنی بھی بنا سکتے ہیں۔ تل کے بیجوں میں وٹامن ای ہوتا ہے جو کہ آپ کی جلد اور بالوں کے ساتھ ہڈیوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناشتے میں یہ 5 موٹے اناج شامل کریں، جانیے انہیں کھانے کا طریقہ اور فوائد

7. مونگ پھلی.(Peanuts)

آپ مونگ پھلی کو ابال کر، بھون کر اور چٹنی بنا کر کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ درحقیقت، مونگ پھلی میں وٹامن بی، امینو ایسڈ اور پروفینول ہوتے ہیں جو آپ کے دل کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس لیے سردیوں میں اپنے سلاد اور سبزیوں میں مونگ پھلی ضرور شامل کریں۔

superfoods for good health during winter in urdu

8. گھی.(Ghee)

گھی میں ضروری فیٹی ایسڈ ہوتے ہیں جو آپ کی صحت کے لیے صحت مند ہیں۔ اس میں وٹامن اے، ڈی اور ای پائے جاتے ہیں جو کھانے کا ذائقہ بڑھاتے ہیں۔ دال، چاول اور روٹی وغیرہ کے ساتھ گھی کھا سکتے ہیں۔

9. مکھن.(Butter)

گھر میں موجود مکھن صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ دراصل مکھن جوڑوں کی ہڈیوں میں لچک لاتا ہے اور انہیں مضبوط بناتا ہے۔ یہ جلد کی ہائیڈریشن کو بڑھاتا ہے اور جھریوں کو کم کرتا ہے۔

10. کلتھی.(Kulthi)

کلتھی دال پیٹ اور گردے کے مسائل سے بچاتی ہے۔ اس میں پروٹین، فائبر اور مائیکرو نیوٹرینٹس کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ آپ اسے پراٹھا، دال اور سوپ وغیرہ بنا کر کھا سکتے ہیں۔

اس طرح یہ 10 سپر فوڈز کھا کر آپ سردیوں میں اپنے جسم کو صحت مند رکھ سکتے ہیں۔ تو اس سردیوں میں آپ نے یہ غذائیں نہیں کھائیں تو ضرور کریں اور صحت کے لیے ان کے خاص فائدے حاصل کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort