جلد کی حفاظت.

املی کے پتوں سے جلد کی خوبصورتی بڑھائیں، یہ طریقہ استعمال کریں۔

املی کے پتے جلد کے لیے فائدہ مند ہیں۔ اس کا استعمال جھریوں، باریک لکیروں اور داغ دھبوں کو دور کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔

املی میٹھی اور کھٹی ذائقے میں بھی صحت کے لیے بے مثال ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے کے ساتھ ساتھ اس کا استعمال الرجی کی شکایات کو دور کرتا ہے۔ ساتھ ہی املی کے پتے بھی آپ کے لیے بہت صحت بخش مانے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ پتے جلد سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں بھی کارآمد ہیں۔ املی کے پتوں کی مدد سے جلد کے داغ دھبے اور جھریوں کو کم کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے پتوں کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں۔ آج اس مضمون میں ہم جلد کے لیے املی کے پتوں کے فوائد کے بارے میں جانیں گے۔ آئیے جانتے ہیں املی کے پتوں سے جلد کے کن مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے، ساتھ ہی اسے چہرے پر کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے بارے میں جانیں گے۔

tamarind leaf benefits for skin in Urud

املی کے پتوں کے جلد کے لیے فوائد.(Tamarind leaf benefits for skin )

املی کے پتے جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے.(tamarind leaves to keep skin hydrated)

جلد کی نمی کو برقرار رکھنے کے لیے آپ املی کے پتوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے املی کے پتے پیس لیں۔ اب اس میں کچھ پپیتے کا گودا ملا دیں۔ دونوں اجزاء کو اچھی طرح مکس کرنے کے بعد اسے اپنے چہرے اور گردن پر لگائیں اور اچھی طرح مساج کریں۔ اس کے بعد اسے تقریباً 10 سے 20 منٹ تک چھوڑ دیں۔ اس کے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس پیک کو ہفتے میں دو بار چہرے پر لگانے سے آپ کی جلد چمکدار ہو سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  چپچپا جلد سے نجات پائیں، انناس کے یہ 3 فیس پیک، بنانے کا طریقہ جانیں۔

املی کے پتے داغ دھبوں کو دور کرتے ہیں۔(Tamarind leaves remove stains)

جلد کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے آپ املی کے پتوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے املی کے پتوں کا پیسٹ لیں۔ اب اس میں تھوڑا سا شہد اور چنے کا آٹا ملا لیں۔ اس کے بعد اس پیسٹ کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ تقریباً 20 سے 25 منٹ بعد چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس پیک کو ہفتے میں دو سے تین بار لگانے سے آپ کی جلد کے دھبے دور کیے جا سکتے ہیں۔ صرف میری صحت

جلد کے سر کو بہتر بنائیں.(Improve skin tone)

جلد کی رنگت کو بہتر بنانے کے لیے املی کے پتوں کا استعمال کریں۔ اس کے لیے املی کے پتوں کا رس لیں۔ اس میں تھوڑا سا لیموں کا رس شامل کریں۔ اس کے بعد اس مکسچر کو اپنے چہرے پر لگائیں اور تقریباً 10 منٹ تک مساج کریں۔ اس کے بعد اسے 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ پھر جلد کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ اس پیک کو ہفتے میں دو بار لگانے سے جلد کی رنگت صاف ہو جائے گی۔ اس کے علاوہ آپ کی جلد بھی چمک اٹھے گی۔

tamarind

جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کریں۔(Reduce wrinkles and fine lines)

املی کے پتوں اور دہی کے استعمال سے جلد کی جھریوں کو دور کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جلد کو تروتازہ کرنے میں بھی موثر ہے۔ اس پیک کے استعمال سے آپ کی جلد جوان نظر آتی ہے۔ اس پیک کو تیار کرنے کے لیے 1 چائے کا چمچ تازہ دہی لیں۔ اب اس میں املی کے پتوں کا رس اور چنے کا آٹا ملا دیں۔ اس کے بعد اس پیک کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ تقریباً 20 منٹ بعد جلد کو دھو لیں۔ اس پیک کو ہفتے میں دو بار چہرے پر لگانے سے آپ کو فرق واضح طور پر نظر آئے گا۔

یہ بھی پڑھیں:  اخروٹ کے چھلکے جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، فیس پیک بنانے کا طریقہ جانیں۔

املی کے پتوں کا استعمال جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کو املی سے الرجی ہے تو ان پیک کو لگانے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort