صحت مند غذا

املی کے پتوں کی چائے پینے سے ان 5 مسائل سے نجات ملے گی، جانیے آسان نسخے

املی کے پتوں سے تیار چائے کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ موٹاپا اور کمزور مدافعتی طاقت کو بڑھا سکتا ہے۔

املی کے پتے صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ موٹاپے، کولیسٹرول جیسے کئی مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ اس لیے املی کے پتے روایتی ادویات میں استعمال ہوتے ہیں۔ املی کے پتوں میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی ملیریل، اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی ایستھمٹک خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ آپ کے جگر اور معدے کو صاف رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ دل کو محفوظ رکھنے میں مؤثر ہے. آپ املی کے پتے چائے کی شکل میں کھا سکتے ہیں۔ جی ہاں، آپ اسے جڑی بوٹیوں والی چائے کی شکل میں کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ آئیے جانتے ہیں املی کے پتوں سے چائے بنانے کا طریقہ اور اس کے فوائد۔

املی کے پتوں کی چائے بنانے کا طریقہ.(How to make Tamarind Leaf Tea)

ضروری چیزیں.(essentials)

  • پانی – 2 کپ
  • املی کے پتے – 1 مٹھی
  • ادرک – 1/2 انچ (پسی ہوئی)
  • ہلدی – 2 چٹکی
  • شہد – 2 چمچ
  • پودینے کے پتے – 3-4

یہ بھی پڑھیں:  آملہ اور ادرک کی چائے پینے سے قوت مدافعت بڑھے گی اور جلد بہتر ہوگی، جانیے دیگر فوائد

طریقہ.(Method)

سب سے پہلے املی کے پتوں کو اچھی طرح صاف کر لیں۔ اس کے بعد ایک پین میں 2 کپ پانی ڈال کر اچھی طرح ابالنے دیں۔ اب املی کے پتے، ادرک، ہلدی اور پودینے کے پتے ڈال کر اچھی طرح پکنے دیں۔ اس کے بعد جب پانی اچھی طرح ابل جائے تو اسے ایک کپ میں چھان لیں۔ اب حسب ذائقہ شہد ملا کر پی لیں۔

املی کی پتیوں کی چائے پینے کے فائدے.(Tamarind Leaves tea Benefits)

1. وزن کم کرنا.(Lose Weight)

املی کے پتوں سے بنی چائے پینے کے صحت کے لیے بہت سے فوائد ہیں۔ دراصل یہ چائے میٹابولک سنڈروم پر قابو پانے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ اس کے ساتھ اس کے استعمال سے آپ کو بھوک بھی کم لگتی ہے۔ یہ آپ کے جسمانی وزن کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے پتوں کے عرق میں موٹاپا مخالف خصوصیات پائی جاتی ہیں جو کہ وزن کم کرنے میں کارگر سمجھی جاتی ہیں۔

natural immune boosting tea recipe, immunity booster tea, ginger tea for immunity, immunity booster drink, how to make ginger tea, indian immune booster tea, homemade immune booster, turmeric immune booster recipe, hot drinks to boost immune system, chinese herbal tea for immune system, ginger tea for immunity, flavcity immunity tea recipe, immunity tea benefits, green tea for immune system, immune boosting tea ingredients

2. عمل انہضام کو بہتر بنائیں.(Improve digestion)

املی کے پتوں میں موجود غذائی اجزاء آپ کو ہاضمہ رس (بائل ایسڈ) پیدا کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ آپ کے ہاضمے کے عمل کو بہتر بناتا ہے۔ اس چائے کے استعمال سے ہاضمے کے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ املی کی چائے کو اپنی معمول کی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

3. دل کو صحت مند رکھیں.(Keep the Heart Healthy)

املی کے پتوں میں دل کے مسائل کو دور کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ ہمیں آزاد ریڈیکلز سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے پتوں میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں جو جسم میں فری ریڈیکلز کے اثرات کو کم کرتی ہیں۔

4. ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے۔(Beneficial for diabetics)

املی کے پتوں میں پولیفینول اور فلیوونائڈز پائے جاتے ہیں۔ یہ جسم میں بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے عرق میں اینٹی ذیابیطس خصوصیات ہیں، جو آپ کو ذیابیطس پر قابو پانے میں مدد دیتی ہیں۔ صرف میری صحت

5. اعصابی نظام کے لیے فائدہ مند ہے۔(Beneficial for the nervous system)

املی کے پتوں میں موجود ادویاتی خصوصیات اعصابی نظام کو بہتر بنا کر دل کی دھڑکن کو کنٹرول کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں کیلشیم بھی پایا جاتا ہے جو کہ اعصابی نظام کے کام کو بہتر بنانے میں مددگار سمجھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا دوپہر کے کھانے کے بعد سونا ٹھیک ہے؟ ایکسپرٹ کی کیا رائے ہے جانئے۔

tamarind leaves tea benefits in Urdu

6. قوت مدافعت کو بڑھانا.(Boost Immunity)

املی کے پتوں میں وٹامن سی بھی تھوڑی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں اسے آپ کی قوت مدافعت بڑھانے میں بھی کارگر سمجھا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں مدافعتی سرگرمیاں پائی جاتی ہیں، جو جسم کو بیماریوں سے لڑنے کے لیے تیار کرتی ہیں۔

املی کے پتوں سے تیار چائے کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ تاہم، یہ ذہن میں رکھیں کہ یہ کسی بھی بیماری کا مکمل علاج نہیں کر سکتا۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ کو پہلے سے ہی کوئی خاص قسم کا مسئلہ ہے تو ضرور ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ تاکہ آپ کا بروقت علاج ہو سکے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort