بچوں کی صحت

پانی کی کمی کے باعث چھوٹے بچوں کو یہ 5 مشروبات پلائیں، انہیں جلد فائدہ ہوگا۔

گرمیوں میں جب پانی کی کمی ہوتی ہے تو آپ بچوں کو کئی طرح کے جوس پلا سکتے ہیں جس سے انہیں فوری آرام مل سکتا ہے۔

گرمیوں میں بچوں کو بہت زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے. کیونکہ وہ کھیلتے ہوئے اپنی صحت کا اچھی طرح خیال نہیں رکھ پاتے. جس کی وجہ سے انہیں گرمی یا گرمی آسانی سے مل جاتی ہے۔ اس کے علاوہ. بالغوں کی طرح، بچے گرمی کے اثرات کو کم کرنے کے طریقوں کے بارے میں زیادہ نہیں سوچتے ہیں. اس لیے وہ جوس یا پانی کا زیادہ استعمال نہیں کر پاتے. لیکن یہ تمام چیزیں ان کو کئی طرح کے نقصان پہنچا سکتی ہیں۔ اس سے ان کا مدافعتی نظام کمزور ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ انہیں بخار اور پیشاب کرنے میں دشواری ہو سکتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ انہیں چیچک، ٹائیفائیڈ اور دیگر قسم کی بیماریاں بھی لاحق ہو سکتی ہیں. اس لیے گرمیوں کے آنے پر بچے کے جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے. کا ہمیشہ خیال رکھیں اور پانی کی کمی کی علامات کا فوری علاج کریں۔ آپ اپنے ذہن میں یہ سوال ضرور پوچھ رہے ہوں گے. کہ اگر بچہ پانی کی کمی محسوس کر رہا ہے. تو ہم اسے کیا پلائیں. تاکہ وہ اندر سے ہائیڈریٹ محسوس کریں. اور ان کا جسم تروتازہ اور ٹھنڈا رہے۔

اگر بچے کو پانی کی کمی ہو تو یہ چیزیں دیں۔(Give these things to the child if he is dehydrated)

1. لیمونیڈ.(Lemonade)

گرمیوں میں لیمونیڈ آپ کو تروتازہ کرنے کا کام کرتا ہے۔ جسم کو ہائیڈریٹ بھی رکھتا ہے۔ اس میں وٹامن سی، تھامین، رائبوفلاوین، نیاسین، وٹامن بی-6، فولیٹ اور وٹامن ای موجود ہوتے ہیں۔ جس کی مدد سے ہاضمے کو صحت مند بنانے اور مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ دن بھر توانائی کو برقرار رکھتا ہے. یہ گرمیوں میں جلد کو جلن سے بھی بچاتا ہے۔ یہ بنانا بہت آسان ہے۔ اس کے لیے آپ ایک گلاس پانی میں آدھا لیموں اور کچھ مقدار چینی ملا کر ایک بہترین جوس بنا سکتے ہیں۔

the best juice for dehydration in summer for kids in urdu

2. چھاچھ.(Buttermilk)

گرمیوں میں چھاچھ بہترین مشروبات میں سے ایک ہے۔ گرمیوں میں چھاچھ پینے سے جسم تروتازہ رہتا ہے۔ یہ جسم کو اندر سے طاقت فراہم کرتا ہے اور بچوں کو دھوپ میں کھیلتے ہوئے بھی پیاس کم لگتی ہے۔ چھاچھ میں کیلشیم، وٹامن بی 12، زنک، رائبوفلاوین اور پروٹین جیسے غذائی اجزاء وافر مقدار میں موجود ہوتے ہیں۔ یہ بچے کی ہڈیوں کو صحت مند رکھنے اور کولیسٹرول کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ چھاچھ بھی تناؤ اور پریشانی کو کم کر سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سبز ٹماٹر بمقابلہ سرخ ٹماٹر: کون سے ٹماٹر صحت کے لیے مفید ہیں؟

3. آم پنا.(Aam Panna)

گرمیوں میں آم پنا کا استعمال بچوں کو کئی طرح سے فائدہ پہنچا سکتا ہے۔ یہ انہیں دن بھر توانا رکھ سکتا ہے۔ اس میں کاربوہائیڈریٹس، وٹامن اے، وٹامن بی ون، بی ٹو اور وٹامن سی بھی وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ جو جسم کو ہائیڈریٹ اور صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ بچوں کی جلد کے لیے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے بنانے کے لیے آپ آم کے گودے کو جوسر میں ڈال کر شیک تیار کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ کچے آم کو پکا کر اس سے آمجھورا بنا سکتے ہیں۔ یہ بچوں کو دھوپ اور ہیٹ اسٹروک سے بچانے میں بھی مدد کرتا ہے۔

the best juice for dehydration in summer for kids in urdu

4. پھلوں کا رس.(Fruit Juice)

آپ گرمیوں میں اپنے بچے کو مختلف قسم کے پھلوں سے بنے جوس بھی دے سکتے ہیں۔ اس سے بچہ بھی بہتر محسوس کر سکتا ہے۔ آپ اس میں تربوز، اسٹرابیری اور کیلا شامل کر سکتے ہیں۔ درحقیقت یہ پھل پوٹاشیم، رائبوفلاوین، آئرن، کیلشیم، زنک، فائبر، نیاسین، آئرن، وٹامن اے، وٹامن سی، وٹامن بی اور لائکوپین جیسے بہت سے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ جو بچے کی صحت کو درست رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اسے بنانے کے لیے تربوز، کیلا اور اسٹرابیری کو باریک کاٹ لیں۔ پھر اسے جوسر میں ملا کر ان کا جوس تیار کریں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں کچھ بیج بھی ڈال سکتے ہیں۔ یہ بچے کو اومیگا تھری فیٹی ایسڈ بھی فراہم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ایلوویرا پیٹ میں درد، اسہال وغیرہ کا سبب ہے؟ ایلو ویرا کا جوس پینے کے 5 نقصانات جانیں۔

5. سبزیوں کا رس.(Vegetable Juice)

گرمی کو کم کرنے کے لیے سبزیوں کا استعمال انتہائی فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے جسم میں کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس اور بہت سے غذائی اجزاء فراہم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ بچے بھی تازگی محسوس کرتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کئی قسم کی سبزیاں استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ گاجر، چقندر اور پالک استعمال کر سکتے ہیں۔ اس جوس سے بچوں کا مدافعتی نظام، ہڈیوں اور جسم میں خون کے مسائل بھی ٹھیک ہو سکتے ہیں۔ اس سے ان کا پیٹ دن بھر بھرا رہتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort