صحت مند غذا

اگر آپ خوبصورت جلد اور سیاہ بال چاہتے ہیں تو یہ 5 اقسام کا جوس پی لیں، جانیں یہ کیوں فائدہ مند ہے۔

بالوں اور جلد کو صحت مند بنانے کے لیے آپ کئی قسم کے جوس پی سکتے ہیں۔ یہ مجموعی صحت کو فوائد فراہم کرتا ہے۔

ہر کوئی ہمیشہ خوبصورت اور چمکدار جلد چاہتا ہے۔ اس کے علاوہ چمکدار اور ملائم بال آپ کی خوبصورتی کو مزید بڑھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ہم عموماً بہت سی مصنوعات اور چیزیں استعمال کرتے ہیں. لیکن کئی بار جلد اور بالوں کا گرنا زیادہ ہونے لگتا ہے۔ ایسے میں اگر آپ قدرتی طور پر پرکشش اور جوان جلد چاہتے ہیں. تو آپ کو قدرتی چیزوں پر زیادہ توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ بہت سے قسم کے جوس ہیں جو آپ صحت مند جلد اور بالوں کو حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد گرمیوں میں ہائیڈریٹڈ اور خوبصورت نظر آئے گی۔ اس کے لیے آپ آسانی سے دستیاب پھل اور سبزیاں جیسے شہد، پالک، انار استعمال کر سکتے ہیں جو قدرتی طور پر آپ کی جلد کو خوبصورت اور بالوں کو چمکدار بنا سکتے ہیں۔ یہ وٹامنز، اینٹی آکسیڈینٹ اور معدنیات سے بھرپور ہے۔ آئیے ان سے بنے جوس کے فوائد اور استعمال کے بارے میں تفصیل سے بات کرتے ہیں۔

the best juice for skin and hair in urdu

جلد اور بالوں کے لیے رس کے فوائد.(Benefits of juice for skin and hair)

1. پالک.(Spinach)

پالک سبز پتوں والی سبزی ہے، جو بہت سے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ وٹامن اے، وٹامن سی اور آئرن سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس سے آپ کی جلد چمکدار اور جوان رہتی ہے۔ اس کے ساتھ بال بھی مضبوط ہوتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک مٹھی بھر پالک لے کر اس کا جوس بنا سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں اور بھی بہت سی سبزیاں شامل کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جوس کا ذائقہ بھی بڑھ سکتا ہے اور یہ بہت فائدہ مند بھی ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  انگور کب کھائیں اور کب نہ کھائیں؟ جانئے ایک دن میں کتنے انگور کھائے جا سکتے ہیں۔

2. بیج ملانا.(Mixing Seeds)

ہم اپنی خوراک میں کئی قسم کے بیج شامل کرتے ہیں۔ چیا، تل اور سورج مکھی کے بیجوں کے علاوہ، آپ صحت مند جلد کے لیے کدو کے بیج بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ بیج فائبر، اومیگا تھری فیٹی ایسڈ، کیلشیم، آئرن اور زنک سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ آپ کی جلد کو قدرتی چمک دینے کے ساتھ ساتھ چہرے پر چربی کی مقدار کو بھی برقرار رکھتا ہے جس کی وجہ سے جلد پر جھریاں نہیں آتیں۔ ان کا گلیسیمک انڈیکس بھی بہت کم ہے۔ اس کے علاوہ، یہ مہاسوں کے مسائل پیدا نہیں کرتا.

3. انار.(Pomegranate)

انار جلد کی خوبصورتی کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں اینٹی آکسیڈنٹس اور پنک ایسڈ ہوتا ہے، جو جلد کی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور جلد کی سوزش جیسے مہاسوں یا روزاسیا کو بھی روکتا ہے۔ اس سے آپ کی جلد کو قدرتی چمک ملتی ہے اور آپ کے بال خوبصورت نظر آتے ہیں۔ اس کے لیے آپ انار کو چھیل کر اس کا رس بنا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ بھی ملتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا آپ گرمیوں میں کچا لہسن کھا سکتے ہیں؟ جانئے کے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

the best juice for skin and hair in urdu

4. ھٹی پھل.(Citrus Fruits)

ھٹی پھل جلد اور بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ یہ آپ کے مدافعتی نظام کو بھی مضبوط بناتا ہے۔ اس کے علاوہ کھٹی پھلوں میں وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں جو جلد سے متعلق کئی مسائل سے بچا سکتے ہیں۔ اس سے چہرے پر مہاسے اور کالے دھبے نہیں پڑتے۔ یہ بالوں کو گرنے سے بھی روکتا ہے۔ آپ اپنی جلد اور بالوں کی دیکھ بھال میں موسمی اور میٹھے لیموں کا رس شامل کر سکتے ہیں۔

5. شہد.(Honey)

شہد کسی بھی مشروب کو منفرد ذائقہ اور تازگی فراہم کرتا ہے۔ یہ نہ صرف آپ کے رس کو میٹھا بناتا ہے بلکہ آپ کے نظام انہضام کو بھی بہتر بناتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں بہت سی سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں، جو جلد کے لیے کئی طریقوں سے مفید ثابت ہو سکتی ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بالوں کو ایک مختلف چمک بھی فراہم کرتا ہے۔ آپ اسے کسی بھی قسم کے جوس میں یا گرم پانی میں ملا کر پی سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button