خواتین کی صحت

رجونورتی کے دوران خواتین کو ان وجوہات کی وجہ سے یادداشت کے مسائل ہوتے ہیں ، اس کی علامات اور روک تھام جانیں۔

۔ رجونورتی وہ حالت ہے جب عورتیں ماں بننے کی صلاحیت کھو دیتی ہیں اور ماہواری رک جاتی ہے۔ خواتین کو رجونورتی سے پہلے اور بعد میں کئی مسائل سے گزرنا پڑ سکتا ہے۔ ان مسائل میں سے ایک دماغی دھند ہے۔ اس مسئلے میں خواتین کو یادداشت سے متعلق مسائل ہوتے ہیں اور علامات ظاہر ہوتی ہیں جیسے سر درد ، تھکاوٹ اور ذہنی شعور کا نقصان۔ عام طور پر یہ مسئلہ 45 سال سے 50 سال کے درمیان خواتین میں ہوتا ہے۔ رجونورتی کی وجہ سے دماغ کی دھند یا یادداشت کے مسائل اکثر ایسٹروجن ہارمون کی سطح میں کمی کی وجہ سے بھی ہو سکتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں خواتین کو دماغ سے متعلقہ مسائل درپیش ہوتے ہیں۔ اکثر لوگ ان مسائل کو الزائمر وغیرہ سے جوڑتے تھے ، لیکن اس کے بارے میں کی جانے والی تمام تحقیق اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ یہ مسائل رجونورتی کی وجہ سے جسم میں تبدیلیوں کی وجہ سے ہوتی ہیں۔ ہمیں اس کے بارے میں تفصیل سے بتائیں۔

During menopause, women have memory problems due to these reasons
During menopause, women have memory problems due to these reasons

رجونورتی دماغی دھند کیا ہے؟ (What Is Menopause Brain Fog)

عام طور پر 45 سے 50 سال کی خواتین کو یہ مسئلہ ہوتا ہے۔ درحقیقت 45 سے 50 سال کی عمر میں خواتین میں ماہواری رک جاتی ہے۔ اس حالت کی علامات اور عمر عورت سے عورت میں مختلف ہو سکتی ہے۔ جب خواتین کی ماہواری آنا بند ہو جائے اور ان کی ماں بننے کی صلاحیت ختم ہو جائے تو اس حالت کو رجونورتی کہا جاتا ہے۔ رجونورتی کی وجہ سے ، خواتین کو چیزوں یا یادداشت کو بھولنے سے متعلق مسائل ہوتے ہیں ، جسے دماغی دھند کہا جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے خواتین کو توجہ مرکوز کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور انہیں ذہنی مسائل کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ کئی بار خواتین میں میموری کے دوران حمل کے دوران یادداشت کے مسائل دیکھے جاتے ہیں۔ اس حالت میں خواتین کو کسی بھی چیز پر توجہ دینے اور چیزوں کو یاد رکھنے میں دشواری ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں.رجونورتی کیا ہے؟ definition اس کی تعریف اور معنی 2021

رجونورتی دماغی دھند کی کیا وجہ ہے؟(What Causes Menopause Brain Fog?)

عام طور پر ، خواتین میں پری مینوپز کی وجہ سے یادداشت کے مسائل جسم میں تبدیلیوں کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ Premenopause وہ وقت ہے جب خواتین اپنے ماہواری کے آخری دنوں سے گزر رہی ہوتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں ایسٹروجن ہارمون کی سطح کم ہونا شروع ہو جاتی ہے ، جس کی وجہ سے خواتین کو یادداشت میں کمی ، کچھ وقت کے لیے توجہ مرکوز کرنے جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ایسٹروجن ہارمون ہمارے دماغ میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ جب ایسٹروجن کم ہوتا ہے تو دماغ میں موجود ایسٹروجن رسیپٹر کام کرنا چھوڑ دیتے ہیں اور اس سے دماغ میں مسائل پیدا ہوتے ہیں جو یادداشت میں کمی اور ہوش میں کمی کا سبب بنتے ہیں۔ تاہم یہ ایک عارضی مسئلہ ہے اور یہ کچھ عرصے کے بعد دور ہو جاتا ہے۔

During menopause, women have memory problems due to these reasons
During menopause, women have memory problems due to these reasons

رجونورتی سے پہلے دماغی دھند کی علامات۔(Brain Fog Symptoms)

دماغی دھند کو کبھی نظر انداز نہیں کرنا چاہیے ، یہ مسئلہ کچھ لوگوں میں سنگین شکل اختیار کر سکتا ہے۔ اس مسئلے میں ہمارا مرکزی اعصابی نظام متاثر ہوتا ہے ، جس کی وجہ سے یادداشت سے متعلق مسائل ہوتے ہیں۔ رجونورتی کی وجہ سے خواتین میں دماغی دھند کی علامات درج ذیل ہیں۔

  • یادداشت کی کمی۔
  • سب کچھ بھول جاو
  • توجہ مرکوز کرنے سے قاصر۔
  • چیزوں کو سمجھنے میں دشواری۔
  • چڑچڑاپن۔
  • ہمیشہ تھکاوٹ محسوس ہوتی ہے۔
  • الجھن کی حالت میں ہونا.
  • کسی چیز کے بارے میں فیصلے کرنے میں دشواری۔

رجونورتی کے دوران دماغی دھند کا علاج۔(Brain Fog Treatment)

خواتین میں رجونورتی کی وجہ سے ہونے والی دماغی دھند کے مسئلے کے علاج کے لیے  جن خواتین کو یہ مسئلہ شدید ہے انہیں ایسٹروجن بھی دی جا سکتی ہے۔ ہارمون کی تبدیلیوں کے دوران ایسٹروجن آپ کی مدد کرتے ہیں۔ رجونورتی سے پہلے اور بعد میں جسم میں بہت سی تبدیلیاں ہوتی ہیں۔ ان خواتین کے لیے جنہیں اس کی وجہ سے پریشانی ہوتی ہے ، ڈاکٹر علامات کی بنیاد پر کچھ تھراپی اور ادویات دیتا ہے۔

دماغ کی دھند سے بچاؤ کی تجاویز۔(Brain Fog Prevention Tips)

دماغ میں دھند کا مسئلہ خواتین میں رجونورتی کی وجہ سے جسم میں ایسٹروجن ہارمون کی کمی کی وجہ سے ہوتا ہے۔ رجونورتی ایک قدرتی عمل ہے جسے روکا نہیں جا سکتا۔ اس دوران دماغی دھند سے بچنے کے لیے آپ اپنی خوراک اور طرز زندگی کو متوازن رکھ سکتے ہیں۔ رجونورتی کے دوران دماغ کو فعال رکھنے کے لیے کئی طرح کے دماغی کھیل کھیلے جا سکتے ہیں۔ اس دوران جسمانی اور ذہنی طور پر متحرک افراد کو دماغی دھند کا خطرہ نہیں ہوتا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort