صحت کا دیسی علاج

 سردیوں کے موسم میں چنبل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، ان 5 تدابیر سے پرہیز کریں.

سردیوں کے موسم میں کھانسی نزلہ یا بخار کا شمار عام بیماریوں میں ہوتا ہے۔ کیونکہ اکثر نزلہ زکام کی وجہ سے یہ عام بیماریاں ہوتی ہیں. جنہیں ہم جلدی پکڑ لیتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ سردیوں کے موسم کی آمد کے ساتھ ہی چنبل کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔ چنبل جلد کی ایک بیماری ہے جس میں آپ کی جلد پر خارش ہوتی ہے .جس میں خارش، سرخ دانے اور دانے ہوتے ہیں۔ یہ عام طور پر کھوپڑی، انتہا اور کمر پر زیادہ ہوتا ہے۔ آئیے آج ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ  سردیوں میں چنبل کے مسئلے سے کیسے بچا جا سکتا ہے۔

چنبل کیا ہے اور یہ کیسے ہوتا ہے. What is psoriasis

چنبل ایک جلد کی بیماری ہے. جس میں آپ کی جلد میں خارش جیسے مسائل ہوتے ہیں۔ اس دوران آپ کی جلد اتنی کمزور ہو جاتی ہے .کہ نئی جلد بننے سے پہلے ہی خراب ہونے لگتی ہے۔ چنبل کی وجہ سے آپ کی جلد پر سرخ دھبے اور خون بھی ظاہر ہوتا ہے۔ یہ psoriasis کی عام علامات ہیں۔ چنبل آپ کے ہارمونل تبدیلیوں، کمزور مدافعتی نظام اور جینیاتی عوامل کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، سردی کی حالت میں چنبل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، کیونکہ اس دوران عام طور پر جلد میں خشکی بھی ہوتی ہے۔

The risk of psoriasis increases in winter

چنبل کی علامات.Symptoms of Psoriasis

  • جلد پر سرخ دھبے
  • خارش والی جلد اور خارش والی جلد
  • جلد پر خارش
  • کہنیوں، گھٹنوں، کمر پر خشکی اور شنگلز

psoriasis کو روکنے کے لئے گھریلو علاج.

1. متوازن غذا کا ہونا ضروری ہے۔

چنبل کے مسئلے سے بچنے کے لیے جنک فوڈز کو ترک کرکے صحت بخش خوراک لیں۔ جس میں آپ پھل، سبز پتوں والی سبزیاں، دالیں، کریلے کا جوس، گری دار میوے، مچھلی، بروکولی اور اومیگا تھری فیٹی ایسڈز اور وٹامن ڈی سے بھرپور غذا کھائیں۔

2. ہلدی چنبل کے لیے ایک علاج ہے۔

The risk of psoriasis increases in winter

 ہلدی میں موجود اینٹی سوزش خصوصیات جلد کے لیے فائدہ مند ہیں۔ اس لیے چنبل کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے ہلدی ایک بہترین علاج ہے۔ اس کے لیے ہلدی کا پیسٹ تیار کریں اور ہلکی آنچ پر گرم کریں۔ اس کے بعد اس پیسٹ کو چنبل سے متاثرہ جگہ پر سونے سے پہلے لگائیں۔ اس سے خارش کو کم کرنے اور جلد کو ہونے والے نقصان کو روکنے میں مدد ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں:  روزانہ کریلا کھانے یا اس کا جوس پینے سے یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں ، صحت خراب ہو سکتی ہے۔

3. گرم پانی سے غسل کریں۔

چنبل کے مسئلے سے آرام حاصل کرنے کے لیے رات کو سونے سے پہلے نیم گرم پانی میں راک نمک، عرق گلاب، منرل آئل اور زیتون کا تیل ملا کر نہائیں۔ اس سے آپ کی جلد پر خارش کم ہو جائے گی۔

4. موئسچرائزر لگانا نہ بھولیں۔

نہانے کے بعد جلد کو ہمیشہ موئسچرائز کرنا چاہیے۔ اس سے آپ کی جلد نرم رہتی ہے اور کسی قسم کی خشکی اور خارش نہیں ہوتی۔ خاص طور پر اگر آپ کو psoriasis کا مسئلہ ہے تو آپ کو نہانے کے بعد اور سونے سے پہلے اپنی جلد کو موئسچرائز کرنا کبھی نہیں بھولنا چاہیے۔ کیونکہ یہ آپ کو بے خواب راتیں دے سکتا ہے۔

5. دن میں 2 لیٹر پانی ضرور  پئیں۔

پانی پینا آپ کی مجموعی صحت کے لیے اچھا ہے۔ اس سے آپ کا پورا جسم ہائیڈریٹ رہتا ہے اور آپ دن بھر تروتازہ رہتے ہیں۔ لہذا اگر آپ کو چنبل ہے، تو آپ کے لیے کافی پانی پینا اور بھی ضروری ہے۔ آپ کو دن میں کم از کم 10 گلاس پانی ضرور پینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: تھکاوٹ الرجی کی وجہ سے بھی ہوسکتی ہے، جانئے اس تھکاوٹ کو دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے.

6. زیتون کے تیل سے مالش کریں۔

The risk of psoriasis increases in winter

اگر چنبل کا مسئلہ ہے اور آپ کو خارش اور خارش کا سامنا ہے تو آپ زیتون کے تیل کو ہلکا گرم کرکے استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کے لیے نیم گرم زیتون کے تیل میں کنڈولا آرگینک آئل کے 2 قطرے ڈال کر جلد پر لگائیں۔ اس سے چنبل کی علامات کو سکون بخشنے اور کم کرنے میں مدد ملے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort