بچوں کی صحت

یہ 5 وجوہات بچوں کے منہ سے بدبو آنے کی وجہ سے ہوسکتی ہیں اس پر قابو پانے کے طریقے۔

صبح اٹھنے کے بعد منہ میں بدبو آنا عام بات ہے کیونکہ یہ رات بھر منہ میں رہنے والے بیکٹیریا کے رد عمل کی وجہ سے ہوتا ہے۔ دھونے یا برش کرنے کے بعد یہ کامل ہوجاتا ہے۔ لیکن کئی بار دیکھا گیا ہے کہ برش کرنے کے بعد بھی بدبو دور نہیں ہوتی یا دن بھر برقرار رہتی ہے۔ ایسے کیسز بچوں کے ساتھ زیادہ عام ہیں۔ اگر آپ کے بچے کے ساتھ بھی یہی معاملہ ہے تو آپ کو سمجھ لینا چاہیے کہ یہ نارمل نہیں ہے۔ اس مسئلے کو طبی زبان میں Halitosis کہتے ہیں۔  سانس کی بدبو یا سانس کی بدبو زبانی حفظان صحت کا خیال نہ رکھنا ، زیادہ بدبو دار کھانے یا خشک منہ وغیرہ کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ چند چیزوں کا خیال رکھ کر ان کو درست کیا جا سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ کو اب بھی سانس کی بو آرہی ہے تو ضرور ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

1. نامناسب فلوسنگ اور برش کرنا۔(Improper Flossing & Brushing)

اگر بچے کے منہ سے بدبو آتی ہے تو اس کی بنیادی اور عام وجہ منہ کی حفظان صحت کو برقرار نہ رکھنا ہے۔ اگر آپ کے بچے روزانہ برش کرنے کے بجائے کبھی کبھار برش کرتے ہیں اور کبھی کبھار چھوڑ دیتے ہیں۔ تو اس کی وجہ سے ان کے دانتوں میں موجود صفائی اچھی طرح نہیں ہو سکتی۔ درحقیقت اگر دانتوں کو اچھی طرح صاف نہیں کیا جاتا تو باقی خوراک دانتوں ، زبان یا مسوڑوں سے چپکی رہتی ہے۔ جس کی وجہ سے منہ میں موجود بیکٹیریا بدبو پیدا کرنے لگتے ہیں۔

 اس مسئلے سے بچنے کے لیے ، یقینی بنائیں کہ آپ کا بچہ روزانہ دو بار برش کر رہا ہے۔

2. خشک منہ کا مسئلہ۔(Problem Of Dry Mouth)

اگر آپ کا بچہ انگوٹھے یا کسی بھی انگلی کو چوستا رہتا ہے تو اس سے منہ خشک ہو سکتا ہے۔ اس سے منہ میں بیکٹیریا بڑھ سکتے ہیں۔ اگر منہ میں کافی تھوک نہ ہو تو اس کی وجہ سے منہ کی خشکی مزید بڑھ جاتی ہے۔ اس کی وجہ سے بدبو عام ہو جاتی ہے۔

کیا کریں: اگر آپ کے بچے کا منہ خشک ہے تو اسے ہائیڈریٹ رکھیں۔ بہت زیادہ پانی پیتے رہیں۔ آپ انہیں آئس کیوب اور شوگر فری گم بھی دے سکتے ہیں۔

3. منہ بیکٹیریا(Mouth Bacteria)

زبان منہ کے اندر واحد جگہ ہے جہاں بیکٹیریا رک جاتے ہیں۔ اگر بچوں کے دانتوں میں دانت ہیں تو یہ تختی جمع ہونے کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ اس سے آپ کے بچے کے منہ سے بہت بدبو بھی آ سکتی ہے۔

کیا کریں: بچوں کو برش کے ساتھ ساتھ اپنی زبان صاف کرنا سکھائیں۔ آپ بچے کو برش یا پلاسٹک صاف کرنے والے کا استعمال کرتے ہوئے زبان صاف کر سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے بچے کی زبان پر سفید تہہ بھی اترتی ہے۔

4. منہ کے ذریعے سانس لینا۔(Breathing Through Mouth)

بچے اکثر اپنے منہ سے سانس لیتے ہیں جب انہیں نزلہ ہوتا ہے یا جب ان کی ناک بند ہوتی ہے۔ جب منہ سے سانس لیتے ہیں تو ، کافی تھوک پیدا نہیں ہوتا ہے۔ جس کی وجہ سے خشک منہ کا مسئلہ پیدا ہو سکتا ہے اور اس کی وجہ سے منہ سے بدبو آ سکتی ہے۔

کیا کریں: آپ کو معلوم کرنا چاہیے کہ بچے کے منہ سے سانس لینے کی وجہ کیا ہے۔ اگر اسے کوئی پریشانی ہو رہی ہے تو آپ کو پہلے اس مسئلے کو حل کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں:جائفل بچوں کے لیے فائدہ مند ہے ، چاہے وہ سردی ہو ، کھانسی ہو یا بدہضمی ہو ، ان 5 مسائل میں اسے استعمال کرنے کا طریقہ جانیں

5. زبانی انفیکشن(Gum Infection)

اگر آپ اپنے بچوں کی اچھی دیکھ بھال نہیں کرتے تو یہ مسوڑھوں کے انفیکشن کا باعث بن سکتا ہے۔ جس کی وجہ سے ان کے منہ سے عجیب بو بد آ سکتی ہے۔

کیا کریں: آپ کو اپنے بچے کو انفیکشن کی صورت میں ڈاکٹر کے پاس لے جانا چاہیے۔

کئی بار بچے کوئی دوائی لے رہے ہوتے ہیں یا ان میں ٹانسل ہوتا ہے۔ تب بھی منہ سے ایسی بد بو آ سکتی ہے۔ آپ کو اپنے بچے کو مناسب زبانی حفظان صحت سکھانے کی کوشش کرنی چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button