جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

مون سون میں یہ 5 چیزیں چہرے پر لگائیں، چمک آجائے گی۔

مانسون سکن کیئر ٹپس: گرمیوں کے موسم کے بعد جب مون سون آتا ہے تو بہت راحت ملتی ہے۔ مون سون کا موسم ہر کسی کو پسند ہوتا ہے، لیکن یہ اپنے ساتھ جسمانی، جلد سے متعلق مختلف مسائل لاتا ہے۔ مون سون میں جلد کے مسائل جیسے پھوڑے، پھوڑے اور خارش جلد کو پریشان کرتی ہے۔ لیکن اگر جلد کی مناسب دیکھ بھال کی جائے تو اس سے جلد صحت مند رہ سکتی ہے۔ ایلو ویرا سمیت یہ 4 چیزیں آپ مون سون میں اپنے چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جلد خوبصورت، ملائم اور ایکنی سے پاک رہے گی۔

1. ایلو ویرا.(Aloe Vera)

ایلو ویرا ہر موسم میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ایلوویرا کو چہرے پر لگانے سے جلد میں نمی برقرار رہتی ہے۔ یہ ایکنی، ایگزیما اور سن برن سے نجات دلاتا ہے۔ ایلو ویرا میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، یہ جلد کی سوزش کو کم کرتا ہے۔ ایک ہی وقت میں، اس میں ٹھنڈک کی خصوصیات بھی ہیں. یہ جلد کو ٹھنڈا کرتا ہے، جلد میں نمی برقرار رکھتا ہے۔ ایلو ویرا کو مون سون میں جلد پر پھوڑوں کے علاج میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

things-to-apply-on-face-in-monsoon-in-urdu

2. کیلا۔.(Banana)

کیلا نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ آپ مون سون میں کیلے کا پیسٹ چہرے پر بھی لگا سکتے ہیں۔ کیلا جلد میں نمی برقرار رکھتا ہے۔ اس سے جلد نرم اور چمکدار رہتی ہے۔ لہذا، آپ اسے بارش کے موسم میں اپنی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں ضرور شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کریم سے بنے ان 6 فیس پیکوں کو لگا کر داغ دھبوں اور ٹیننگ سے چھٹکارا حاصل کریں

3. سینڈل ووڈ پاؤڈر – سینڈل ووڈ پاؤڈر.(Sandalwood Powder)

صندل کی لکڑی میں ٹھنڈک کی خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ آپ بارش کے موسم میں اپنے چہرے پر چندن کا پیسٹ لگا سکتے ہیں۔ صندل کی لکڑی میں اینٹی ایجنگ خصوصیات ہیں، یہ قبل از وقت جھریوں کو روکتی ہے۔ اس کے علاوہ صندل کی لکڑی اینٹی ٹیننگ کا بھی کام کرتی ہے۔ اس میں موجود خصوصیات جلد کو انفیکشن وغیرہ سے بھی بچاتی ہیں۔

4. ہلدی پاؤڈر –(Turmeric Powder)

ہلدی طبی خصوصیات سے بھرپور ہے۔ ہلدی میں جراثیم کش، اینٹی فنگل، اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ ہلدی کو چہرے پر لگانے سے مون سون میں مہاسوں، پھوڑوں اور پھوڑوں سے بچا جا سکتا ہے۔ آپ ہلدی کو شہد، عرق گلاب یا پانی میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔ لیکن چہرے پر ہلدی لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر لیں۔

5. آلو کا رس.(Potato Juice)

آلو کا رس چہرے کی صفائی کے لیے بھی اچھا ہے۔ اس کے لیے آپ ایک آلو لیں۔ اسے پیس لیں اور پھر اس کا رس نکال لیں۔ اب اس رس کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ 15 منٹ بعد صاف پانی سے دھو لیں۔ اس سے چہرے کے داغ دھبے دور ہو جائیں گے۔ جلد ٹائٹ ہو جائے گی اور ایکنی کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: فنگل انفیکشن کیوں ہوتا ہے اور اس کی علامات کیا ہیں ان کو کیسے ختم کیا جائے۔

things-to-apply-on-face-in-monsoon-in-urdu

بارش کے موسم میں آپ ایلوویرا، صندل، ہلدی، آلو کا رس اور کیلے کو بھی چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ یہ تمام چیزیں جلد کو ہائیڈریٹ رکھتی ہیں۔ ان چیزوں کو چہرے پر لگانے سے جلد نکھر جاتی ہے۔ جلد خوبصورت اور جوان نظر آئے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button