فیشن اور خوبصورتی

اگر آپ آرام دہ مساج کے تمام صحت سے متعلق فوائد حاصل کرنا چاہتے ہیں تو مساج کے بعد یہ 5 غلطیاں نہ کریں۔

آرام دہ مالش کرنے کے بعد انسان اکثر کچھ ایسی غلطیاں کرتا ہے، جس سے اس کی صحت پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ ان کے بارے میں جانیں...

اکثر لوگ اپنے جسم کو پرکشش بنانے اور اپنے جسم کے تناؤ کو کم کرنے کے لیے باڈی مساج کا سہارا لیتے ہیں۔ اس کے علاوہ باڈی مساج نہ صرف جسم کو ٹون کرنے میں مفید ہے. بلکہ یہ مسلز کو ریلیکس کرنے میں بھی بہت مددگار ہے۔ لیکن کچھ لوگ باڈی مساج کروانے کے بعد بھی آرام محسوس نہیں کر پاتے. یا وہ فوائد حاصل کرنے سے قاصر ہوتے ہیں جو لوگ اکثر باڈی مساج کے بعد محسوس کرتے ہیں۔ ان کے پیچھے کچھ غلطیاں ذمہ دار ہوتی ہیں۔ ہاں اگر آپ مساج کروا رہے ہیں تو کچھ ضروری باتوں کا خیال رکھنا ضروری ہے۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ آرام دہ مساج کروانے کے بعد لوگوں کو کن چیزوں سے دور رہنا چاہیے۔ پڑھیں.

things to avoid after a relaxing massage in urdu

1- غذائی اجزاء سے بھرپور غذا کی کمی.(Lack of diet rich in nutrients)

آپ کو بتاتے چلیں کہ آرام دہ مساج کرنے کے بعد دوران خون اور اعضاء کا کام بہتر طریقے سے کرنا شروع کر دیتا ہے۔ ایسی صورتحال میں انسان کو اس وقت ایسے غذائی اجزاء کا استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، جس سے نہ صرف جسم میں توانائی کی سطح برقرار رہتی ہے بلکہ انسان خود کو متحرک محسوس کر سکتا ہے۔ لیکن اکثر لوگ ایسا کرنا بھول جاتے ہیں اور غذائی اجزاء کی کمی کی وجہ سے وہ توانائی محسوس نہیں کر پاتے یا ان کے مسلز کا تناؤ دور ہو جاتا ہے۔

2 – پانی کی کمی کا شکار ہونا.(becoming dehydrated)

جب کوئی شخص مساج کرتا ہے، تو اس کے بعد ہائیڈریٹ رہنا ضروری ہے۔ اس کے ساتھ ہی لوگ ایسی غلطیاں بھی کرتے ہیں کہ مساج کے بعد پانی پینا بھول جاتے ہیں یا جسم میں پانی کی کمی ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے جسم کو پانی کی کمی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ پانی کی کمی کی وجہ سے وہ نہ تو ضروری فائدہ اٹھا پاتے ہیں اور نہ ہی توانائی محسوس کر پاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 بری عادتیں آپ کے ہونٹوں کو کالے کر سکتی ہیں، نرم گلابی ہونٹ چاہتے ہیں تو ان کا خیال رکھیں

3 – چائے اور کافی کا استعمال.(Consumption of tea and coffee)

کچھ لوگوں کی بات ہے کہ آرام دہ مساج کروانے کے بعد چائے اور کافی کا استعمال شروع کر دیتے ہیں۔ جبکہ ایسا کرنا غلط ہے۔ کیونکہ چائے اور کافی کے اندر کیفین پائی جاتی ہے۔ ایسی حالت میں اگر کوئی شخص کیفین کا استعمال کرتا ہے تو وہ مساج کا پورا فائدہ نہیں اٹھا پاتا۔ ایسی صورت حال میں، ایک شخص کے لیے ضروری ہے کہ وہ کیفین والی غذاؤں اور الکحل کے استعمال دونوں سے دور رہے۔

4 – مالش کے بعد سو جانا.(falling asleep after the massage)

کچھ لوگوں کی عادت ہوتی ہے کہ وہ مساج کے بعد تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں اور آتے ہی سو جاتے ہیں۔ بلکہ یہ غلط ہے۔ آرام دہ مساج کے بعد نہانا بہت ضروری ہے۔ کیونکہ یہ نہ صرف تمام تھکاوٹ کو دور کر سکتا ہے بلکہ جسم کو detoxification بھی کر سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ نیم گرم پانی سے نہا سکتے ہیں یا نیم گرم پانی میں راک سالٹ ملا کر اس پانی سے نہا سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جسم کا تناؤ اور تھکاوٹ دونوں دور ہو سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہونٹوں کا کالا پن دور کرنے کے لیے یہ 4 کریمیں گھر پر بنائیں، طریقہ اور فوائد جانیں۔

things to avoid after a relaxing massage in urdu

5 – آرام کی کمی.(lack of comfort)

مساج کے بعد پٹھوں کو آرام دینا آپ کی ذمہ داری ہے۔ دوسری طرف اگر آپ مساج کے فوراً بعد کام پر جائیں. تو جسم کو اس سے زیادہ فائدہ نہیں ہو سکتا۔ ایسی حالت میں مساج کے بعد پرسکون ماحول میں آرام کریں۔ اس کے علاوہ ایسا کام کریں، جس سے آپ کو ذہنی سکون ملے۔ ایسا کرنے سے آپ نہ صرف مسلز کو صحت مند رکھ سکیں. گے بلکہ آپ خود کو توانائی فراہم کر سکیں گے۔

 

نوٹ- اوپر بتائے گئے نکات سے معلوم ہوتا ہے. کہ مساج کے بعد کچھ ایسی چیزیں نہیں کرنی چاہئیں جن سے جسم پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں اس مضمون میں بتائی گئی کچھ غلطیاں آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوسکتی ہیں. جن سے بچ کر آپ بھی غلطیوں سے بچ سکتے ہیں. اور آرام دہ مساج کا بھرپور فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button