بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

گھر پر بالوں کو بلیچ کیسے کریں؟ اسے کرنے کے 4 آسان طریقے جانیں۔

اگر آپ اپنے بالوں کو بلیچ کرنا چاہتے ہیں یا صرف اپنے بالوں کو ہائی لائٹ کرنا چاہتے ہیں تو آپ اسے گھر پر بھی آسانی سے کر سکتے ہیں۔

ان دنوں بالوں کو ہائی لائٹ کرنے کا رجحان ہے اور نہ صرف لڑکیاں بلکہ لڑکے بھی بالوں کو ہائی لائٹ کرنے کا شوق رکھتے ہیں۔ اس طرح نہ صرف ایک سجیلا نظر آتا ہے بلکہ شخصیت بھی نکھر جاتی ہے۔ لیکن بالوں کو بلیچ کرتے وقت کچھ باتوں کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ درحقیقت بالوں کو بلیچ کرنا کہیں قدرتی رنگ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کر رہا ہے۔ اس لیے یہ کام بہت احتیاط سے کرنے کی ضرورت ہے۔ ورنہ آپ کے بال خراب ہو سکتے ہیں۔ لیکن غور کرنے والی بات یہ ہے کہ آپ یہ کام گھر پر بھی کر سکتے ہیں۔ اگر آپ صحیح طریقہ جاننا چاہتے ہیں تو اس مضمون کو مکمل پڑھنا نہ بھولیں۔

tips for hair bleaching at home in urdu

پہلے اپنے بالوں کو تیار کریں۔(First prepare your hair)

بلیچ پہلے آپ کے بالوں تک پہنچ کر میلانین کے دانے داروں کو آکسائڈائز کرتا ہے۔ یہ عمل آپ کے بالوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے، اس لیے سب سے پہلے اپنے بالوں کو اس حالت میں لائیں تاکہ انہیں بلیچ سے زیادہ نقصان نہ پہنچے۔ اگر آپ کے بال خشک یا خراب ہیں تو بلیچ کرنے سے پہلے ایک سے دو ماہ انتظار کریں۔ اپنے بالوں کو تیار کرنے کے لیے ان تجاویز پر عمل کریں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 8 ٹوٹکے نوجوان لڑکوں میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے، بال مضبوط ہوں گے۔

اپنے بالوں کو کسی قسم کا کیمیکل ٹریٹمنٹ نہ دیں۔(chemical treatment to your hair)

بلیچ آپ کے بالوں کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ اس لیے اس عمل کو کرنے سے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے بالوں کو کسی قسم کے ہیئر کلر یا کیمیائی علاج کا نشانہ نہیں بنایا گیا ہے۔ اگر ایسا ہوا ہے تو کم از کم تین ماہ انتظار کرنے کے بعد ہی بلیچ کریں۔

اپنے بالوں کی حالت.(The condition of your hair)

بلیچ کرنے سے ایک سے دو ہفتے پہلے اپنے بالوں پر کنڈیشنر کا استعمال شروع کریں۔ ہفتے میں دو بار ڈیپ کنڈیشنگ ماسک کا استعمال کریں۔ناریل کا تیل استعمال کریں.

ناریل کا تیل استعمال کریں.(Use coconut oil)

اپنے بالوں پر ناریل کا تیل لگائیں اور جس دن آپ بلیچ کر رہے ہیں اس سے پہلے رات کو سو جائیں۔ یہ آپ کے بالوں میں ایک حفاظتی تہہ ڈالتا ہے اور مزید نقصان کو روکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: خوبصورت بالوں کے لیے ان 8 صحت مند عادات پر عمل کریں۔

گھر پر اپنے بالوں کو بلیچ کرنے کا طریقہ.(How to bleach your hair at home)

سب سے پہلے کچھ پرانے کپڑے پہن لیں تاکہ اگر تھوڑا سا بلیچ بھی گر جائے تو آپ کے کپڑے خراب نہ ہوں۔

اس کے بعد دستانے پہننا بالکل نہ بھولیں۔

tips for hair bleaching at home in urdu

اپنے بالوں کو اس طرح بانٹیں کہ جو بال دسترس سے قدرے باہر ہیں آخر میں نمبر لگائیں اور اس وقت تک باندھ دیں۔ چھوٹے حصوں کو لینے سے بلیچ کرنا آسان ہوجائے گا۔

اب بلیچ کو ڈویلپر کے ساتھ ملائیں۔

دو حصے ڈویلپر اور ایک حصہ بلیچ لیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس مرکب میں کوئی گانٹھ نہ ہو۔

پہلے نچلے بالوں پر بلیچ لگا کر شروع کریں اور پھر آہستہ آہستہ بندھے ہوئے بالوں تک کام کریں۔

ایک بار جب آپ کے تمام بالوں پر بلیچ لگ جائے تو اپنے بالوں کو پلاسٹک سے ڈھانپ لیں۔

اب بلیچ لگا دیا گیا ہے تو آرام کریں اور صرف بلیچ کو بالوں پر 30 سے ​​45 منٹ تک چھوڑ دیں۔

درمیان میں چیک کرتے رہیں کہ آپ جو رنگ چاہتے تھے وہ آیا ہے یا نہیں۔ رنگ آتے ہی بالوں کو دھو لیں۔ دھونے کے بعد ٹونر استعمال کریں۔

نوٹ : بلیچ کا استعمال بالوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس لیے بلیچ کا استعمال صرف اس صورت میں کریں جب آپ پروٹین کی کمی، بالوں کے گرنے اور کھوپڑی کے جلنے جیسی علامات کو دیکھنے کے لیے تیار ہوں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button