جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چہرے کی چکنائی سے چھٹکارا پانے کے لیے ان ٹپس کی مدد سے چہرے کی چکنائی کو کم کریں۔

Tips To Get Rid Of Face Fat: آپ چہرے کی چکنائی کو کم کرنے کے لیے کچھ آسان ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کا چہرہ پتلا اور ٹن نظر آئے گا۔

اکثر لوگ ہاتھوں، پیروں اور پیٹ کی چربی کو کم کرتے ہیں۔ لیکن، چہرے کی چربی کو کم کرنا بہت مشکل ہے۔ چہرے پر جمع چربی چہرے کی خوبصورتی کو کم کر دیتی ہے۔ موٹے گال اور ڈبل ٹھوڑی آپ کی خوبصورتی کو خراب کر سکتی ہے۔ یہی نہیں چہرے پر چربی جمع ہونے کی وجہ سے آپ اپنی عمر سے زیادہ بوڑھے نظر آنے لگتے ہیں۔ اکثر غلط کھانے اور ناقص طرز زندگی کی وجہ سے چہرے پر اضافی چربی جمع ہوجاتی ہے۔ تاہم اپنے طرز زندگی میں کچھ تبدیلیاں لا کر آپ چہرے پر جمع چربی کو کم کر سکتے ہیں۔ اس آرٹیکل کے ذریعے، ہم آپ کو چہرے کو موٹا کرنے کے لیے کچھ آسان ٹپس بتانے جا رہے ہیں.

چہرے کی مشقیں کریں.(do facial exercises)

وزن کم کرنے کے لیے ورزش کرنا بہت ضروری ہے۔ جس طرح جسم سے چربی کو کم کرنے کے لیے بہت سی ورزشیں ہوتی ہیں، اسی طرح چہرے پر جمع ہونے والی چربی کو کم کرنے کے لیے چہرے کی ورزشیں ہوتی ہیں۔ چہرے کی ورزش کرنے سے چہرے کے پٹھے مضبوط اور ٹنڈ ہوتے ہیں۔ اس سے چہرے پر جمع چکنائی کم ہوتی ہے اور چہرہ ٹائٹ ہو جاتا ہے۔ چہرے کی چربی کو کم کرنے کے لیے آپ چہرے کی ورزشیں کر سکتے ہیں جیسے ہونٹ پل اپ، فش ہونٹ، گردن کا کرل اپ اور ہوا اڑانا۔

tips-to-get-rid-of-face-fat-naturally-in-Urdu

زیادہ پانی پیئو.(drink plenty of water)

صحت مند رہنے کے لیے کافی مقدار میں پانی پینا چاہیے۔ پانی پینے سے جسم میں جمع ہونے والے زہریلے مادے باہر نکل آتے ہیں جو کہ جسم کو ڈیٹوکس کرنے کا باعث بنتے ہیں۔ پانی کم پینے سے چہرہ پھولا ہوا دکھائی دے سکتا ہے۔ کافی مقدار میں پانی پینا جسم کے میٹابولزم کو تیز کرتا ہے جس سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اگر آپ چہرے پر جمع چربی کو کم کرنا چاہتے ہیں تو وافر مقدار میں پانی پیئے۔ ڈاکٹر ایک دن میں 6-8 گلاس پانی کا مشورہ دیتے ہیں۔

نمک کی مقدار کو کم کریں.(reduce salt intake)

اگر آپ سلاد، سوپ یا پھلوں کے اوپر کچا نمک کھاتے ہیں تو اس سے آپ کے چہرے پر چربی جمع ہو سکتی ہے۔ چہرے پر جمع چربی کو کم کرنے کے لیے نمک کا استعمال کم کریں۔ نمک کے زیادہ استعمال سے چہرہ پھولا ہوا دکھائی دیتا ہے۔ دراصل نمک میں موجود سوڈیم کی وجہ سے جسم میں پانی ٹھہرنے لگتا ہے جسے واٹر ریٹینشن کہتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم ڈیٹاکس نہیں ہوتا اور جسم میں چربی جمع ہونے لگتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: چہرہ دھونے کے بعد یہ 4 چیزیں لگائیں، جلد چمک جائے گی۔

کافی نیند حاصل کریں.(get enough sleep)

صحت مند رہنے کے لیے کافی نیند لینا بہت ضروری ہے۔ نیند کی کمی کی وجہ سے صحت کے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں اور چہرے کی چربی بھی بڑھ سکتی ہے۔ نیند کی کمی کی وجہ سے جسم میں تناؤ کی سطح بڑھ جاتی ہے جس سے ہمارا میٹابولزم متاثر ہوتا ہے۔ چہرے کی چربی کو کم کرنے کے لیے رات کو کم از کم 6 سے 8 گھنٹے کی نیند لیں۔

مساج.(massage)

اکثر لوگ چہرے کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے چہرے کی مالش کرتے ہیں۔ لیکن، آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ مساج کرکے چہرے کی چربی کو بھی آسانی سے کم کیا جاسکتا ہے۔ درحقیقت مساج کرنے سے چہرے کی خون کی گردش بڑھ جاتی ہے اور چربی کو جلانے میں مدد ملتی ہے۔ آپ کسی بھی ضروری یا کیریئر آئل سے چہرے کا مساج کر سکتے ہیں۔

شراب نہ پیو.(don’t drink alcohol)

شراب کا استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ وزن میں اضافے کے ساتھ ساتھ الکحل کا استعمال چہرے کی چربی کو بھی بڑھاتا ہے۔ شراب پینے سے جسم میں پانی کی کمی ہو جاتی ہے اور زہریلے مادے باہر نہیں نکل پاتے۔ اس کے علاوہ الکحل میں کیلوریز کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو کہ موٹاپے اور چہرے کی چربی میں اضافے کا باعث بنتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں رات کے وقت چہرے پر کیا لگانا چاہیے؟ 5 چیزیں جانیں جو جلد کو نرم اور چمکدار بنائیں گی۔

tips-to-get-rid-of-face-fat-naturally-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

 چہرے کی چربی سے چھٹکارا پانے کے لیے ٹوٹکے: ان ٹوٹکوں کی مدد سے آپ اپنے چہرے کی چربی کو تیزی سے کم کر سکیں گے۔ تاہم چہرے کی چربی کو کم کرنے کے لیے متوازن غذا لیں اور باقاعدہ ورزش کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button