جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پیروں کی سیاہی دور کرنے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزمائیں

سیاہ پاؤں کو ہلکا کرنے کے لیے ٹوٹکے: پیروں کے سیاہ ہونے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

ٹانگوں کا سیاہ ہونا جسم کی خوبصورتی کو کم کر سکتا ہے۔ زیادہ دیر دھوپ میں رہنے کی وجہ سے کئی بار پاؤں کالے ہو جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ مناسب دیکھ بھال نہ کرنے اور غلط جوتوں کی وجہ سے بھی پاؤں کالے ہونے کا مسئلہ ہوتا ہے۔ ایسے میں اس پریشانی سے بچنے کے لیے ہم کئی بار پارلر جاتے ہیں اور پیڈیکیور کا سہارا بھی لیتے ہیں۔ پیڈیکیور مہنگا ہونے کی وجہ سے اسے پارلر میں کروانے میں کافی وقت لگتا ہے۔ لیکن کچھ گھریلو ٹوٹکوں سے آپ پیروں کی کالی پن کو بھی کم کر سکتے ہیں۔ آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

سنتری کا چھلکا.(orange peel)

سنگترے کے چھلکوں کے استعمال سے پیروں کی سیاہی کو آسانی سے دور کیا جا سکتا ہے۔ سنگترے کے چھلکوں کو پیروں پر لگانے کے لیے سنگترے کے چھلکوں کو خشک کر کے پیس لیں۔ اب اس پاؤڈر میں دودھ ڈال کر گاڑھا پیسٹ تیار کریں۔ اب اس پیسٹ کو پیروں پر لگائیں اور 10 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد پاؤں کو پانی سے دھو لیں۔ اس سے پیروں کی سیاہی دور ہو جائے گی اور پاؤں کی چمک بھی بڑھے گی۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کے تیل سے ایکنی کے ضدی نشانات ہٹائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

tips-to-lighten-dark-feet-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ایلو ویرا جیل.(Aloe vera gel)

ایلو ویرا جیل پیروں کی سیاہی کو آسانی سے دور کر سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے، پودے سے ایلو ویرا کا ایک پتا توڑ دیں۔ اب اس میں سے ایلوویرا جیل نکال کر پیروں پر لگائیں۔ آپ بازار میں دستیاب جیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا جیل کو پیروں پر 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد پاؤں کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا باقاعدگی سے کرنے سے پیروں کی سیاہی دور ہو جائے گی۔

آلو کا رس.(potato juice)

آلو کا رس جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے ساتھ ساتھ خوبصورتی کو بھی بڑھاتا ہے۔ آلو کے رس سے پاؤں کی کالی پن دور کرنے کے لیے ایک آلو کو پیس کر جوس نکال لیں۔ اب اس رس کو پیروں پر 10 سے 15 منٹ کے لیے رکھیں۔ اس کے بعد پاؤں کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ اگر آپ کے پاؤں خشک محسوس ہو رہے ہیں تو ہلکا موئسچرائزر بھی لگائیں۔

لیموں.(Lemon)

پیروں کی سیاہی دور کرنے کے لیے لیموں کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ لیموں میں قدرتی بلیچنگ ایجنٹ ہوتا ہے جو رنگت کو نکھارنے میں مدد دیتا ہے۔ اسے پیروں پر استعمال کرنے کے لیے ایک لیموں کو دو ٹکڑے کر لیں۔ اب اس لیموں کو پیروں پر 2 سے 3 منٹ تک رگڑیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس لیموں میں 2 سے 4 دانے چینی بھی لے سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے پاؤں کی صفائی بھی ہو جائے گی۔ اس سے پیروں کی سیاہی دور کرنے میں مدد ملے گی۔

tips-to-lighten-dark-feet-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بیکنگ سوڈا.(Baking soda)

بیکنگ سوڈا اور گلاب کے پانی سے سیاہ پاؤں کو آسانی سے کم کیا جا سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 1 چائے کا چمچ بیکنگ سوڈا لے کر اس میں عرق گلاب ملا کر گاڑھا پیسٹ تیار کریں۔ اب اس پیسٹ کو 15 سے 20 لگا کر پیروں پر چھوڑ دیں۔ اب پیروں کو عام پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: کولیسٹرول بڑھنے پر چہرے پر یہ 5 علامات ظاہر ہوتی ہیں۔

ٹانگوں کی سیاہی سے نجات کے لیے آپ یہ گھریلو ٹوٹکے آزما سکتے ہیں۔ لیکن خیال رہے کہ اگر ان میں سے کچھ لگاتے وقت پیروں میں خارش یا جلن ہو تو فوراً اسے پانی سے دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button