فیشن اور خوبصورتی

چھوٹے اور پتلے ہونٹوں کو بڑا، گلابی اور دلکش بنانے کے لیے ان 6 ٹپس پر عمل کریں۔

بڑے اور بھرے ہونٹ خوبصورت لگتے ہیں، کچھ خواتین کا یہی ماننا ہے۔ تاہم، ہونٹوں کی شکل اور سائز جینیاتی ہیں. ویسے سرجری بھی آج کل بڑے اور بھرے ہونٹوں کا ایک طریقہ ہے۔ لیکن آپ کچھ قدرتی طریقے بھی اپنا سکتے ہیں۔ اب اگر آپ کے ہونٹ چھوٹے ہیں تو بھی پریشان ہونے کی ضرورت نہیں کیونکہ چند ٹوٹکوں کے ذریعے آپ اپنے ہونٹوں کو مزید نمایاں کر سکیں گے۔ ان طریقوں کو اپنانے سے، آپ پورے اعتماد کے ساتھ پوٹ کرتے ہیں۔ ان ٹوٹکوں کو استعمال کرنے سے آپ کے ہونٹ بہت بڑے اور واضح نظر آتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں یہ ٹوٹکے۔

tips to make lips bigger and plump naturally in urdu

1. اپنے ہونٹوں کو ہائیڈریٹ کریں۔ (Hydrate Your Lips)

آپ کے ہونٹ جسم کے باقی حصوں کی نسبت تیزی سے پانی کی کمی کا شکار ہو جاتے ہیں، یعنی وہ خشک ہو جاتے ہیں۔ لہذا یہ آپ کی ذمہ داری ہے کہ انہیں ہائیڈریٹ رکھیں۔ اگر آپ کے ہونٹ ہائیڈریٹ ہیں تو وہ بہت ملائم، بولڈ اور رسیلی محسوس کریں گے۔ اس کے لیے آپ صرف پانی پی سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ زیادہ سے زیادہ مائعات جیسے ناریل کا پانی، جوس اور اسموتھی وغیرہ استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ چاہیں تو ہونٹوں پر پیٹرولیم جیلی بھی لگا سکتے ہیں تاکہ نمی ہونٹوں کے اندر بند ہو سکے۔

2. اپنے ہونٹوں کو صاف کریں۔ (Lips Exfoliation)

اگر آپ کے ہونٹوں پر جلد کے مردہ خلیوں کی تہہ ہے یا وہ پھٹے ہوئے نظر آتے ہیں تو آپ بالکل بے جان نظر آنے لگتے ہیں۔ کوئی بھی انہیں دیکھنا پسند نہیں کرتا۔ اس لیے اپنے ہونٹوں کو صاف کرنا پہلا قدم ہے۔ اس کے لیے آپ کوئی بھی اچھا ہونٹ اسکرب استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے ہونٹ نمایاں اور بہت بولڈ نظر آتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  اگر سر میں خشکی کا مسئلہ ہے تو دار چینی کا تیل استعمال کریں ، بالوں کے لیے اس کے 6 فوائد جانیں.

3. لپ پلپر استعمال کریں۔ (Use Lip Plumper)

یہ وہ پراڈکٹس ہیں جو آپ کے ہونٹوں کو زیادہ بولڈ اور ملائم بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ ان مصنوعات کا واحد کام یہ ہے کہ وہ بغیر کسی طبی سرجری کے آپ کے ہونٹوں کو بھر پور بنا سکتے ہیں۔ یہ آپ کو مارکیٹ میں یا آن لائن آسانی سے دستیاب ہو سکتے ہیں۔ اس کے اجزاء آپ کے ہونٹوں کو تھوڑا سا خارش کر سکتے ہیں۔ لیکن یہ جلن بہت کم وقت کے لیے ہوتی ہے۔

4. ہونٹوں کا اوور لائننگ. (Overlining Of Lips)

بعض اوقات بہت کم اور سادہ میک اپ ٹپس آپ کو اچھے لگنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے ہونٹ بہت چھوٹے اور پتلے نظر آتے ہیں تو آپ اپنے ہونٹوں کی قدرتی لکیر سے تھوڑا اوپر آؤٹ لائن بنا سکتے ہیں۔ پھر آپ اپنے ہونٹوں کو لپ اسٹک سے بھر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے بہت بڑے ہونٹ دکھانے کا وہم ہوتا ہے۔

5. ڈرمل فلرز کا استعمال.(Use Of Dermal Fillers)

یہ فلرز آپ کے ہونٹوں کو بھاری بنا سکتے ہیں۔ یہ آپ کے چہرے کی خصوصیات کو بڑھا سکتے ہیں۔ یہ ایک قسم کا کاسمیٹک علاج ہے جس میں آپ کا خرچہ بھی بہت کم ہوگا اور آپ کو کسی قسم کا درد بھی محسوس نہیں ہوگا آپ کے ہونٹ بھی بڑے ہوجائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:   رات کے وقت یہ 5 بالوں کے ماسک لگائیں ، بال گھنے ، ریشمی اور چمکدار ہو جائیں گے۔

tips to make lips bigger and plump naturally in urdu

6. ہونٹوں کے بیچ کو نمایاں کرنا نہ بھولیں.(Highlight Your Bow Shaped Area)

اگر آپ اپنے ہونٹوں کو بڑا بنانا چاہتے ہیں تو آپ کو ہونٹوں کے فلٹرم یعنی اوپری ہونٹ کے درمیان تیر کی طرح کی شکل کو نمایاں کرنا چاہیے۔ آپ کو صرف ہائی لائٹر کی تھوڑی مقدار کی ضرورت ہے اور آپ کے ہونٹ بہت بڑے اور موٹے نظر آئیں گے۔ اگر آپ چاہیں تو اپنے نچلے ہونٹ کے بیچ میں تھوڑا سا برونزر بھی استعمال کر سکتے ہیں تاکہ ابھرے ہوئے ہونٹوں کا بھرم ہو۔

اس کے علاوہ آپ اپنے ہونٹوں کو بڑا بنانے کے لیے چہرے کی کچھ مشقوں کی مدد بھی لے سکتے ہیں، جیسے سیٹی بجانا اور ہونٹوں کو دائیں سے بائیں حرکت دینا یا پاؤٹ کی شکل دینا وغیرہ۔ اس قسم کے ٹوٹکے آپ کو اپنے ہونٹوں کو خوبصورت بنانے میں مدد دیں گے۔ بڑا ملے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button