جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

دفتر میں آپ کی جلد بھی خشک ہوجاتی ہے تو ان تدابیر پر عمل کریں۔

دفتر میں لگاتار اے سی کی وجہ سے جلد خشک اور بے جان ہوجاتی ہے۔ اگر آپ خشکی سے چھٹکارا پانا چاہتے ہیں تو آپ ان طریقوں کو اپنا سکتے ہیں۔

مصروف زندگی میں جلد کی دیکھ بھال کرنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسے میں جب ہم سارا دن دفتر میں ہوتے ہیں۔ تو کئی بار تیز اے سی کی وجہ سے. بار بار ہاتھ دھونے کی وجہ سے یا کم پانی پینے کی وجہ سے جلد خشک ہونے لگتی ہے۔ دفتر میں مسلسل بیٹھنے سے جلد بے جان اور خشک ہوجاتی ہے۔ اس کی وجہ سے جلد پر دانے اور باریک لکیریں. بھی آ جاتی ہیں جس کی وجہ سے آپ کم عمری میں ہی بوڑھے نظر آنے لگتے ہیں۔ ان مسائل سے بچنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ دفتر میں کام کے ساتھ جلد کی بھی مناسب دیکھ بھال کریں۔ اگر آپ اس کے لیے وقت نہیں نکال پا رہے ہیں تو ہم یہاں کچھ ایسے ہی آسان ٹوٹکے بتا رہے ہیں، جو آپ کو دفتر میں خشک جلد کے مسئلے سے بچائیں گے اور آپ کی جلد کو موئسچرائز کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

پانی زیادہ پیا کرو.(Drink more water)

پانی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے کا کام کرتا ہے۔ یہ جلد کو خشک ہونے سے روکتا ہے۔ پانی جلد کا پی ایچ توازن بھی برقرار رکھتا ہے۔ اس کی وجہ سے خون کی گردش بھی ٹھیک رہتی ہے۔ جس سے جلد پر چمک آتی ہے۔ پانی جسم سے زہریلے مادوں کو خارج کرتا ہے اور جلد کو قدرتی طور پر ہائیڈریٹ کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: داغوں اور جلد اور بالوں کے مسائل دور کرنے کے لے ، مرولا تیل کے 8 فوائد اور استعمال جانیں۔

tips-to-protect-skin-from-dryness-in Urdu

سینیٹائزر کا استعمال نہ کریں، ہینڈ واش زیادہ کریں۔(Do not use sanitizer, handwash in excess)

کورونا کو شکست دینے کے لیے آج کے دور میں ہینڈ سینیٹائزر اور ہینڈ واش دونوں کا استعمال بہت ضروری ہو گیا ہے لیکن کئی بار ہم ان کا زیادہ استعمال کرکے جلد کو خشک کر دیتے ہیں۔ الکحل پر مبنی سینیٹائزر کے مسلسل استعمال سے جلد خشک نظر آتی ہے۔ اس میں موجود الکحل جلد سے نمی چھین لیتا ہے، اس لیے ان کے استعمال کے بعد جلد کو نمی بخشنا بہت ضروری ہو جاتا ہے۔

ایلو ویرا جلد میں کوئی مسئلہ نہیں کرے گا.(Apply Aloe Vera Gel)

ایلو ویرا جیل جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے روزانہ استعمال کرنے سے جلد کی خشکی کا مسئلہ نہیں ہوگا۔ اس کے ساتھ یہ جلد سے جھریوں، پرانے داغ اور فنگل انفیکشن کو دور کرنے کا بھی کام کرتا ہے۔ ایلو ویرا جیل گرمیوں میں جلد کے لیے زیادہ فائدہ مند ثابت ہوتا ہے، کیوں کہ یہ گرمیوں میں جلد پر دھوپ کے داغ کو آسانی سے دور کرتا ہے۔ اس کے باقاعدگی سے استعمال سے جلد کو زیادہ دیر تک نمی میں رکھا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اپنے بیوٹی روٹین میں عرق گلاب کو ضرور شامل کریں، آپ اسے ان 4 طریقوں سے روزانہ استعمال کر سکتے ہیں۔

ان کھانوں سے پرہیز کریں۔(Avoid These foods)

نرم اور صحت مند جلد حاصل کرنے کے لیے کئی بار ہم کریمیں، موئسچرائزر کا استعمال کرتے رہتے ہیں، اس کے بعد بھی جلد کے خشک ہونے کا مسئلہ برقرار رہتا ہے۔ اس کی وجہ ہماری خوراک ہے۔ چائے اور کافی پینے سے ہمارے جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ تلی ہوئی چیزیں یا بہت زیادہ مسالہ دار چیزیں کھانے سے بھی جسم ہائیڈریٹ ہوتا ہے۔ اس لیے ہمیں دفتر میں ان چیزوں کو کھانے پینے کے بجائے ایسے کھانے کو ترجیح دینی چاہیے، جو جلد کو ہائیڈریٹ کرنے کے ساتھ جسم کو نمی بھی فراہم کرے۔ اس کے لیے ہمیں سبز پتوں والی سبزیاں، سیال اور موسمی پھلوں کا استعمال کرتے رہنا چاہیے۔

tips-to-protect-skin-from-dryness-in Urdu

موئسچرائزر استعمال کریں۔(Use Moisturizer)

جلد کو خشک ہونے سے بچانے کے لیے دفتر میں موئسچرائزر کا استعمال کرنا چاہیے۔ اس سے جلد صاف رہے گی۔ موئسچرائزر جلد کی گہرائی میں جا کر اسے موئسچرائز کرتا ہے۔ موئسچرائزر استعمال کرنے سے پہلے جلد کو اچھی طرح صاف کر لیں کیونکہ گندی جلد پر اس کے استعمال سے دانے نکلنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ اپنی جلد کے مطابق موئسچرائزر کا انتخاب کریں۔ اس لیے آپ کو اپنے آفس بیگ میں ایک چھوٹا موئسچرائزر ضرور رکھنا چاہیے۔ جب بھی آپ صابن یا سینیٹائزر استعمال کریں تو تھوڑا سا موئسچرائزر لگائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button