صحت مند غذا

ناخن بڑھانے کے بعد ناخن کمزور ہو جاتے ہیں؟ ناخنوں کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

Tips for Repairing Damaged Nails After Extensions:ناخن بڑھانے کے بعد ناخن بہت کمزور ہو جاتے ہیں۔ ان 5 طریقوں سے ان کا خیال رکھا جا سکتا ہے۔

ان دنوں ناخن بڑھانے کا رجحان بہت زیادہ ہے۔ ناخن بڑھانے ناخنوں کی خوبصورتی کو بڑھاتا ہے۔ لیکن بعض اوقات اسے ہٹانے کے بعد ناخن بہت کمزور ہو جاتے ہیں. کیونکہ اس میں استعمال ہونے والے کیمیکل ناخنوں کو بہت نقصان پہنچاتے ہیں۔ ناخن بڑھانے کے بعد ناخنوں کو خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں ناخن بڑھانے کو ہٹانے کے بعد ناخنوں کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

ناخن چھوٹے کاٹیں.(cut nails short)

ناخن بڑھانے  کے بعد اپنے ناخن کاٹنا یقینی بنائیں۔ کیونکہ جب تک آپ ناخن  ہٹاتے ہیں، ناخن پہلے ہی کافی بڑے ہوتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ناخنوں کو ہٹانے کے بعد ان کو تراشنا ضروری ہو جاتا ہے۔ ناخن بڑھانے کے بعد ناخن کمزور ہو جاتے ہیں۔ اس سے بچنے کے لیے ناخن کو ضرور تراشیں۔

یہ بھی پڑھیں: شہد کا پانی پینے کے صحت کے لیے 5 لاجواب فوائد

tips-to-repair-damaged-nails-after-extensions-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناخن کو نمی بخشیں.(moisturize nails)

ناخن بڑھانے  کے بعد، ناخنوں کی پرورش کے لیے ناخنوں کو موئسچرائز کرنا بہت ضروری ہے۔ ناخن بڑھانے  کے بعد ناخن بہت کھردرے اور بے جان ہو جاتے ہیں۔ اس مسئلے سے نمٹنے کے لیے وقتاً فوقتاً ناخنوں کو موئسچرائز کرتے رہیں۔ اگر آپ کے پاس موئسچرائزر نہیں ہے تو آپ ناریل کا تیل، گلیسرین اور بادام کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

نیل پالش کا استعمال نہ کریں۔(Do not use nail polish)

ناخن بڑھانے  کے بعد ناخن بہت کمزور ہو جاتے ہیں اور بعض اوقات وہ پیلے بھی ہو جاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں جب آپ ناخن بڑھانے  دیں تو ان پر نیل پالش لگانے سے گریز کریں۔ ناخن بڑھانے  کے بعد کچھ دنوں تک ناخنوں پر کوئی علاج کرنے سے گریز کریں۔

خلا کا خیال رکھنا.(take care of the gap)

ناخن بڑھانے  کے بعد، اگلے ناخن بڑھانے کے درمیان 2 سے 3 ماہ کا وقفہ رکھنا یقینی بنائیں۔ اس قسم کا علاج اکثر کرنے سے ناخن کمزور ہو جاتے ہیں. اور ناخن کے کٹیکلز بھی کمزور ہو جاتے ہیں۔ اس لیے دوبارہ ناخن بڑھانے پر ٹریٹمنٹ لینے سے پہلے چند ماہ کا وقفہ رکھیں۔ ناخنوں کی صحت کے لیے یہ بہت ضروری ہے۔

پانی پیو.(drink water)

پانی کی صحیح مقدار پینے سے جسم صحت مند رہتا ہے، یہ بات آپ نے کئی بار سنی ہوگی۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ دن میں 3 سے 4 لیٹر پانی پینا ناخنوں کی صحت کے لیے بہت اچھا ہے۔ پانی کی صحیح مقدار باقاعدگی سے پینے سے ناخن مضبوط اور ناخنوں میں چمک آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 گھریلو ٹوٹکے نیند سے اٹھنے کے بعد سر درد سے چھٹکارا پائیں گے۔

tips-to-repair-damaged-nails-after-extensions-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناخن بڑھانے کے بعد ناخنوں کو کچھ دن اسی طرح رکھیں، تاکہ ان کی مناسب پرورش ہو سکے۔ ناخنوں کو مضبوط بنانے کے لیے نیل پالش لگانے سے گریز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button