بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

یہ 5 ٹوٹکے خشک، بے جان اور تباہ شدہ بالوں کو نئی زندگی دیں گے۔

How To Repair Damaged Hair: خشک، بے جان اور خراب بالوں سے چھٹکارا پانے کے لیے ان 5 تجاویز پر عمل کریں۔

How To Repair Damaged Hair: خوبصورت بال ہر کسی کو پسند ہوتے ہیں۔ لیکن غلط پراڈکٹس کے استعمال، غلط خوراک اور طرز زندگی کی کمی کی وجہ سے کئی بار بال خشک اور بے جان ہو جاتے ہیں۔ ہم اپنے بالوں کو بحال کرنے کے لیے مختلف قسم کی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن بعض اوقات ان مصنوعات کے استعمال سے بالوں کی چمک ختم ہوجاتی ہے۔ بعض اوقات ہم بالوں کو خوبصورت بنانے کے لیے پارلر جا کر علاج کرواتے ہیں۔ لیکن یہ علاج مہنگا ہونے کی وجہ سے ان کو کروانے میں بھی کافی وقت لگتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ ان ٹوٹکوں پر عمل کر کے خراب بالوں کو نئی زندگی دے سکتے ہیں۔ یہ ٹوٹکے آپ کے بالوں کو چمکدار، مضبوط، لمبے اور گھنے بنائیں گے۔ 

صحیح خوراک.(right diet)

جی ہاں، خوراک بالوں کی نشوونما اور معیار کو براہ راست متاثر کرتی ہے۔ بالوں کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ صحیح خوراک بالوں کی خشکی کو بھی دور کرتی ہے۔ اخروٹ، شکرقندی، گاجر اور پالک کو خوراک میں ضرور شامل کریں۔ اس کو کھانے سے بال مضبوط ہونے کے ساتھ ساتھ چمکدار بھی ہوں گے۔

tips-to-revive-your-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کیمیکل سے بھرپور مصنوعات کا کم استعمال.(Less use of chemical-rich products)

بالوں کو خشکی سے بچانے کے لیے کیمیکل سے بھرپور مصنوعات کا استعمال بالوں پر کم کرنا چاہیے۔ کیونکہ یہ مصنوعات بالوں سے قدرتی چمک چھین کر انہیں خشک اور بے جان بنا دیتی ہیں۔ ان مصنوعات کو بالوں پر استعمال کرنے سے بالوں کو بہت نقصان پہنچتا ہے۔

مساج.(massage)

بالوں کے لیے مساج بہت ضروری ہے۔ بالوں کی مالش نہ کرنے سے وہ خشک اور بے جان ہو جاتے ہیں۔ بالوں میں چمک لانے کے لیے ہفتے میں کم از کم دو بار تیل سے مالش کریں۔ بالوں کی مالش کے لیے آپ بادام کے تیل یا ناریل کے تیل سے مالش کر سکتے ہیں۔ بالوں کی مالش کرنے سے پوری غذائیت ملتی ہے۔ جس سے وہ چمکدار نظر آتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- گرتے بالوں سے تنگ ہیں؟ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے چقندر کو ان 3 طریقوں سے استعمال کریں۔

یوگا.(Total)

یوگا جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے باقاعدگی سے کرنے سے جلد چمکدار ہونے کے ساتھ بال مضبوط ہوتے ہیں۔ یوگا کرنے سے سر کی جلد میں خون کا بہاؤ بڑھتا ہے۔ جس کی وجہ سے بال چمکدار اور مضبوط ہو جاتے ہیں۔ یوگا بالوں کو گرنے سے بھی روکتا ہے۔

بالوں کو تراشیں.(trim the hair)

بالوں کی مناسب نشوونما کے لیے بالوں کو بروقت تراشنا بہت ضروری ہے۔ اپنے بالوں کو باقاعدگی سے تراشنے سے بالوں کے ٹوٹنے اور خشک بالوں کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔ باقاعدگی سے تراشنے سے بال تیزی سے بڑھتے ہیں اور بال چمکدار بھی ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پتلے بالوں سے تھک گئے ہو؟ یہ 5 تیل گھنے اور گھنے بالوں کو حاصل کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

tips-to-revive-your-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ تمام ٹوٹکے بالوں کی نشوونما کے لیے بہت اہم ہیں۔ ان پر باقاعدگی سے عمل کرنے سے خشک، بے جان بالوں کا مسئلہ دور ہو جائے گا، بالوں کی مناسب نشوونما کے ساتھ ساتھ وہ چمکدار بھی ہو جائیں گے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ نے کوئی علاج لیا ہے تو اپنے ماہرِ بیوٹی سے مشورہ کرنے کے بعد ہی ان تجاویز پر عمل کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button