بچوں کی صحت

بچوں کو یہ 5 پھل کھلائیں، پانی کی کمی پوری ہو جائے گی۔

Hydrating Fruits For Children: بچوں کے جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے کے لیے یہ 5 پھل بچوں کو کھلائیں۔

Hydrating Fruits For Children: بچوں کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت سی صحت بخش چیزیں کھلائی جاتی ہیں۔ بعض اوقات بچے کھانا ٹھیک سے کھاتے ہیں. لیکن پانی نہیں پیتے۔ ایسا لگاتار کرنے سے جسم میں پانی کی کمی ہو جاتی ہے۔ بچوں کے جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے کے لیے یہ پھل بچوں کو کھلائے جا سکتے ہیں۔ ان پھلوں کو کھانے سے جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے کے ساتھ ساتھ قوت مدافعت بھی مضبوط ہوگی۔ یہ پھل بچوں کے نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔ کئی بار جب سردی ہوتی ہے. تو بچوں کو پیاس نہیں لگتی۔ ایسے میں ان کے جسم میں پانی کی کمی کو یہ پھل دے کر آسانی سے پورا کیا جا سکتا ہے۔ اگر بچوں میں زیادہ دیر تک پانی کی کمی کا مسئلہ رہے تو سنگین بیماری بھی لاحق ہو سکتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں. کہ بچوں میں پانی کی کمی کو پورا کرنے کے لیے کون سے پھل دیے جا سکتے ہیں۔

اورنج۔(Orange)

اورنج غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ پروٹین، آئرن، فائبر اور وٹامن سی وغیرہ سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کو کھانے سے قوت مدافعت کو مضبوط بنا کر بچوں کی بھوک بڑھانے میں بھی مدد ملتی ہے۔ بچوں کو اورنج کھلانے سے بچوں میں پانی کی کمی آسانی سے پوری ہوجاتی ہے۔ سردیوں میں بچوں کو اورنج صرف دھوپ میں بیٹھ کر کھلائیں۔

top-hydrating-fruits-for-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

انار۔(Pomegranate)

غذائیت سے بھرپور انار جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ انار آئرن، فائبر، اومیگا 6 فیٹی ایسڈز اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ بچوں کو انار کھلانے سے جسم میں ہیموگلوبن کی مقدار بڑھ جاتی ہے اور بچوں کے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے۔ سردیوں میں بچوں کو انار کھلانے سے بچوں کے جسم میں پانی کی کمی پوری ہوجاتی ہے۔

کیوی.(Kiwi)

کیوی جسم کے لیے بہت صحت بخش ہے۔ کیوی فائبر، فولیٹ اور پوٹاشیم سے بھرپور ہے۔ کیوی میں پانی کی وافر مقدار پائی جاتی ہے جو بچوں کے جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ کیوی کھانے سے بچوں کو زیادہ دیر تک پیاس نہیں لگتی۔ اسے کھانے سے بچوں کی قوت مدافعت بھی مضبوط ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردی کے موسم میں بچوں کو کیا کھلائیں؟ جانیے 6 غذائیں جو سردی میں فوری آرام دے سکتی ہیں۔

سیب.(Apple)

زیادہ تر بچوں کو سیب بہت پسند ہے۔ بچوں کو روزانہ ایک سیب کھلانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ بچوں کو باقاعدگی سے سیب دینے سے پانی کی کمی کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ سیب بچوں کے جسم میں خون کی کمی کو دور کرکے صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ بچوں کو سیب کھلانے سے بچوں میں پانی کی کمی پوری ہوتی ہے۔

انناس.(Pineapple)

انناس غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ آئرن، پروٹین اور وٹامن سی وغیرہ سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کو کھانے سے بچوں کی قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے اور نظام ہاضمہ بھی صحت مند رہتا ہے۔ انناس میں پانی کی مقدار پائی جاتی ہے۔ یہ بچوں کو کھلانے سے ان میں پانی کی کمی نہیں ہوتی۔

یہ بھی پڑھیں: بچوں کو اکثر بھوک کیوں لگتی ہے؟ بچوں کو پیٹ بھرنے کی وجہ اور ڈائٹ ٹپس ڈاکٹر سے جانیں۔

top-hydrating-fruits-for-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بچوں میں پانی کی کمی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے ان پھلوں کو کھلایا جا سکتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ اگر بچوں کو بہت سی بیماریاں یا الرجی ہے تو یہ پھل ڈاکٹر سے پوچھ کر ہی بچوں کو دیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"