مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردوں کی صحت: اگر آپ بار بار بیمار پڑتے ہیں تو خیال رکھیں، یہ 5 اقدامات آپ کو صحت مند رکھیں گے۔

اگر آپ بار بار بیمار پڑتے ہیں تو آپ کی قوت مدافعت کمزور ہوسکتی ہے، یہ 5 تدابیر اپنائیں، آپ جلد بیمار نہیں ہوں گے۔

ہر وقت بیمار پڑنا اچھی بات نہیں ہے۔ اگر آپ کا جسم بار بار بیمار ہو رہا ہے. تو اس کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں۔ غیر صحت بخش خوراک کا استعمال. ورزش نہ کرنا، صفائی پر توجہ نہ دینا، ضروری غذائی اجزاء نہ لینا وغیرہ۔ جن لوگوں کی قوتِ مدافعت کمزور ہوتی ہے وہ بیماریوں اور انفیکشن کا زیادہ شکار ہوتے ہیں، اس لیے آپ کو ذاتی صفائی اور صحت مند عادات پر توجہ دینی ہوگی۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو 5 طریقے بتانے جا رہے ہیں، جنہیں اپنا کر آپ بار بار بیمار پڑنے کے مسئلے سے بچ سکتے ہیں۔

1. بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو قوت مدافعت کو مضبوط کریں.(Boost your immunity)

جن مردوں کی قوت مدافعت کمزور ہوتی ہے، ان کی صحت موسم کی تبدیلی کے ساتھ خراب ہو سکتی ہے۔ آپ کو قوت مدافعت بڑھانے والی غذائیں جیسے نارنگی، ہلدی، تلسی وغیرہ کا استعمال کرنا چاہیے۔ روزانہ ہلدی اور تلسی کے ساتھ دودھ کا استعمال کریں۔ ہر روز مٹھی بھر گری دار میوے کھائیں اور موسم بدلتے ہی اپنے آپ پر زیادہ توجہ دیں۔ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے روزانہ سبز سبزیاں اور پھل کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں: سیکس نہ کرنے سے جسم کی قوت مدافعت کم ہو جاتی ہے، جلد بے جان لگتی ہے،  یہ 8 نقصانات ہیں.

2. مرد صفائی پر توجہ دیں۔ (Cleanliness)

بیماریوں اور انفیکشن سے بچنے کے لیے آپ کو صفائی پر بھی خصوصی توجہ دینا ہوگی۔ مرد زیادہ تر دن بھر میں کئی بار عوامی بیت الخلاء یا کھلی جگہوں کا استعمال کرتے ہیں، لیکن اس سے سنگین بیماریاں لاحق ہوسکتی ہیں، اس لیے آپ کو روزانہ نہانے، پرائیویٹ پارٹ کی صفائی، کپڑوں کو صاف رکھنے وغیرہ کے علاوہ صرف صاف ٹوائلٹ کا استعمال کرنا ہوگا۔ کی دیکھ بھال. آپ کو اپنی ذاتی صفائی پر توجہ دینا ہوگی تاکہ آپ بیماریوں سے بچ سکیں۔

treatment for males who frequently get sick in urdu

3. غیر صحت بخش عادات کو ترک کر دیں۔(Unhealthy habits)

یہاں تک کہ اگر آپ غیر صحت مند طرز زندگی کا شکار ہیں، تو آپ جلدی بیمار ہوسکتے ہیں۔ آپ کو صحت بخش غذا کھانی ہوگی، رات 8 بجے کے بعد کھانا نہ کھائیں، اس کے ساتھ ساتھ اپنا آخری کھانا رات کو سونے سے 3 سے 4 گھنٹے پہلے کھائیں، اس کے بعد کھانے سے پرہیز کریں۔ آپ کو صبح اٹھنے کے 40 منٹ کے اندر اپنا ناشتہ کرنا ہوگا۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کا وزن بڑھ رہا ہے تو حصے کا سائز کم کریں، ایک بار میں زیادہ کھانے کے بجائے 5 وقت میں چھوٹا کھانا لیں۔

4. مردوں کے لیے اہم چیک اپ.(Important checkup for men)

آپ کو وقتاً فوقتاً ضروری چیک اپ کرواتے رہنا چاہیے، جیسا کہ مردوں کو 30 سال کی عمر کے ساتھ ذیابیطس کا چیک اپ کروانا چاہیے۔ اس کے علاوہ پروسٹیٹ کینسر سے بچنے کے لیے آپ کو ضروری ٹیسٹ کروانے چاہئیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ بلڈ ٹیسٹ کے ذریعے دیگر بیماریوں کا بھی پتہ لگا سکتے ہیں۔ منہ کی صفائی کو برقرار رکھنے کے لیے سال میں دو بار دندان ساز کے پاس جانا بھی ضروری ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ 30 سال کے بعد آنکھوں کا چیک اپ بھی ضروری ہو جاتا ہے اور مردوں کو دل کا خطرہ بھی لاحق ہوتا ہے، اس لیے کارڈیالوجسٹ کے پاس ضرور جائیں۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے لیے لونگ کے تیل کے فائدے: لونگ کا تیل مردوں کے ان 6 مسائل کو دور کرتا ہے،

5. ضروری وٹامنز کا استعمال کریں.(Important vitamin for men)

آپ کو ضروری وٹامن اور معدنیات بھی لینے چاہئیں۔ بہت ساری سبزیاں اور پھل کھائیں۔ اس کے ساتھ آپ کو اومیگا تھری فیٹی ایسڈ، وٹامن ڈی تھری کا بھی استعمال کرنا چاہیے۔ آپ ڈاکٹر کے مشورے سے سپلیمنٹس لے سکتے ہیں، اپنے جسم میں ضروری وٹامنز کی کمی کو صرف قدرتی کھانوں سے پورا کرنے کی کوشش کریں۔ آپ کو یہ بھی ذہن میں رکھنا ہوگا کہ بیماریوں سے بچنے کے لیے شراب اور تمباکو نوشی بالکل نہ کریں۔

ان باتوں کا خیال رکھ کر آپ بار بار بیمار ہونے کے مسئلے سے بچ سکتے ہیں، صحت بخش خوراک، ورزش، ضروری ٹیسٹ کروائیں اور صحت مند طرز زندگی پر عمل کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button