بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

تلسی سے بنے یہ 2 ہیئر پیک بالوں پر لگائیں، بالوں کی نشوونما میں مدد ملے گی۔

بالوں کے لیے تلسی پاؤڈر: بالوں کو لمبا، گھنا اور مضبوط بنانے کے لیے آپ تلسی کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ تلسی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

بالوں کے لیے تلسی پاؤڈر: سیاہ اور گھنے بال نہ صرف خواتین. بلکہ مردوں کی بھی خوبصورتی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ لیکن آج کل زیادہ تر لوگ وقت سے پہلے بالوں کے سفید ہونے، بال گرنے اور بالوں کے پتلے ہونے کا شکار ہیں۔ ایسے میں لوگ اکثر بالوں کے مہنگے علاج کروانے لگتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو تلسی کے استعمال سے آپ اپنے مطلوبہ بال حاصل کر سکتے ہیں۔

tulsi-powder-for-hair-growth-how-to-use-in Urdu

بالوں کے لیے تلسی پاؤڈر کے فوائد.(Tulsi Powder Benefits for Hair)

  • تلسی کا پاؤڈر لگانے سے سر کی جلد میں دوران خون بہتر ہوتا ہے۔ بالوں کے پٹکوں میں آکسیجن اور غذائی اجزاء کا اچھا بہاؤ ہوتا ہے۔ یہ بالوں کے follicles کو متحرک کرتا ہے اور بالوں کی نشوونما میں مدد کرتا ہے۔
  • تلسی میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ وہ آزاد ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ بالوں اور کھوپڑی کو نقصان سے بچاتا ہے۔
  • تلسی کا پاؤڈر سفید بالوں کو سیاہ کرنے میں کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کے بال عمر سے پہلے سفید ہو گئے ہیں تو آپ تلسی کا پیسٹ لگا سکتے ہیں۔
  • تلسی کا پاؤڈر بھی بالوں کو گرنے سے روکتا ہے۔ بالوں کے جھڑنے کے لیے ہیئر پیک لگانا فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس سے بال گھنے اور لمبے ہو سکتے ہیں۔
  • تلسی کا پاؤڈر خشکی، انفیکشن سے نجات دلانے میں بھی کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ تلسی کے ہیئر پیک کو لگانے سے سر کی خارش، جلن دور ہوتی ہے۔

بالوں پر تلسی کا پاؤڈر کیسے لگائیں؟(How to Use Tulsi Powder for Hair)

بالوں کو لمبا، گھنا اور مضبوط بنانے کے لیے آپ تلسی کا استعمال کئی طریقوں سے کر سکتے ہیں۔ آپ تلسی کے پاؤڈر کو ایلوویرا، شہد، دہی یا لیموں کے رس میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔ تلسی کے پاؤڈر سے تیار کردہ تلسی ہیئر پیک بالوں اور کھوپڑی کے مسائل کو دور کرتا ہے۔ تلسی پاؤڈر کو بالوں پر ان 2 طریقوں سے لگایا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ایلوویرا سے خشکی کیسے دور کی جائے؟ یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

1. بالوں کے لیے ایلو ویرا اور تلسی.(Aloe Vera and Tulsi for Hair)

اسے بالوں پر لگانے کے لیے آپ ایک پیالے میں 2 چائے کے چمچ تلسی کا پاؤڈر ڈالیں۔ اب اس میں 2 چمچ ایلو ویرا جیل ڈالیں۔ دونوں کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس کے بعد اس پیسٹ کو اپنی کھوپڑی اور بالوں پر لگائیں۔ اس سے سرکلر موشن میں 2 سے 3 منٹ تک کھوپڑی پر مساج کریں۔ اس کے بعد بالوں کو 20 سے 25 منٹ تک اسی طرح چھوڑ دیں۔ پھر ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ بہترین نتائج کے لیے آپ ہفتے میں ایک بار اس پیسٹ کو لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آئرن کی کمی کی وجہ سے بال کیوں گرتے ہیں؟ اس کا علاج جانیں۔

tulsi-powder-for-hair-growth-how-to-use-in Urdu

2. تلسی پاؤڈر اور دہی کے فوائد.(Tulsi Powder and Curd benefits)

تلسی پاؤڈر اور دہی کا ہیئر پیک بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ تلسی کا پاؤڈر لیں اور اس میں 2 چمچ دہی ڈالیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ آہستہ سے مساج کریں، پھر آدھے گھنٹے کے بعد اپنے بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ اس پیسٹ کو آپ ہفتے میں 1-2 دن بالوں پر لگا سکتے ہیں۔

بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے آپ تلسی کو دہی اور ایلوویرا میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے بال بہت زیادہ گر رہے ہیں یا سر کی جلد سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو اسے ماہر کے مشورے پر ہی استعمال کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button