مردانہ کمزوری

ہلدی کھانے سے مرد یہ 5 فائدے حاصل کرتے ہیں۔

مردوں کے لیے ہلدی کے فوائد: مردوں کے بہت سے مسائل ہیں جن میں ہلدی کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، مردوں کے لیے ہلدی کے فوائد جانیں۔

ہلدی ایک بہترین مصالحہ ہے جو صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ ہلدی کو روایتی ادویات میں جسم کی بہت سی. بیماریوں کے علاج کے لیے بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔ ہلدی جلد، بالوں کے مسائل کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ، یہ زخموں، زخموں، انفیکشن کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے. ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی سوزش اور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جس کی وجہ سے یہ صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ہلدی مردوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہوتی ہے۔ مردوں کے ایسے بہت سے مسائل ہیں جن میں ہلدی کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو مردوں کے لیے ہلدی کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

مردوں کے لیے ہلدی کے فائدے.( Turmeric Benefits For Men)

1. ہلدی جنسی خواہش بڑھانے میں مددگار ہے۔(Turmeric is helpful in increasing libido)

کم لیبیڈو یا کم سیکس ڈرائیو کا مسئلہ مردوں میں بہت عام ہے۔ ضرورت سے زیادہ تھکاوٹ، دفتری تناؤ اور دیگر کئی وجوہات کی وجہ سے مردوں میں لبیڈو کی کمی ہوتی ہے۔ ہلدی کا استعمال خون کی روانی کو بہتر بناتا ہے۔ یہ بے چینی اور تناؤ کو کم کرنے، تھکاوٹ کو دور کرنے اور لبیڈو بڑھانے میں بہت مددگار ہے۔ آپ اسے سبزیوں میں مصالحہ کے طور پر ہلدی ڈال کر کھا سکتے ہیں یا آپ ہلدی کا دودھ رات کو کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کی صحت: اگر آپ بار بار بیمار پڑتے ہیں تو خیال رکھیں، یہ 5 اقدامات آپ کو صحت مند رکھیں گے۔

turmeric-benefits-for-men-in Urdu

2. پٹھوں کی تھکاوٹ کو دور کرتا ہے۔(Relieves muscle fatigue)

مرد دن بھر بہت سے کام کرتے ہیں جیسے ورزش کرنا، کھیلنا، بھاگنا، جس کی وجہ سے ان کے پٹھے بہت تھک جاتے ہیں اور درد کے لیے حساس ہوجاتے ہیں۔ اس کے علاوہ، جب وہ اگلے دن بیدار ہوتے ہیں، تو ان کے پٹھے تنگ ہونے لگتے ہیں۔ اگر آپ رات کو ہلدی والا دودھ پیتے ہیں تو اس سے پٹھوں کو سکون ملتا ہے اور تھکاوٹ دور ہوتی ہے۔ ہلدی کھانے سے مسلز تیزی سے ٹھیک ہو جاتے ہیں۔

3. مردوں کے چہرے اور جلد کی دیکھ بھال کے لیے ہلدی.(Turmeric for Men’s Face and Skin Care)

مردوں کی جلد عورتوں کی نسبت موٹی ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ جلد کے مسام بھی خواتین کے مقابلے بڑے ہوتے ہیں. جس کی وجہ سے مردوں کی جلد میں سیبم کی پیداوار زیادہ ہوتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ مردوں کی جلد زیادہ تیل والی ہوتی ہے جس کی وجہ سے جلد کے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔ اگر مرد ہلدی کا فیس پیک جلد پر لگائیں تو اس سے جلد کے بہت سے مسائل جیسے بڑھے ہوئے مسام، مہاسے، داغ دھبے وغیرہ سے نجات مل سکتی ہے۔ ہلدی میں سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو سوزش کو کم کرنے اور جلد کے معیار کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ زیادہ تر سکن کیئر پروڈکٹس میں ہلدی کو بنیادی جزو کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

4. قوت مدافعت مضبوط ہو جاتی ہے۔(Immunity gets stronger)

ہلدی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے جس کی وجہ سے یہ قوت مدافعت کو مضبوط بنانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہوتی ہیں جو کہ نزلہ، زکام، وائرل انفیکشن اور الرجی سے نجات دلانے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 مصالحے مردوں کے لیے بے مثال ہیں. اگر آپ انہیں روزانہ کھائیں گے تو آپ کی جسمانی قوت میں اضافہ ہوگا۔

turmeric-benefits-for-men-in Urdu

5. بالوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Hair)

بالوں کا گرنا اور گنجا پن مردوں میں زیادہ عام ہے۔ ہلدی خشکی کو دور کرنے، بالوں کی نشوونما، سر کی جلد میں گرے بالوں کی الرجی کے مسائل کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے جو کہ بالوں کے گرنے کی ایک بڑی وجہ ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button