جلد کی حفاظت.

ہلدی کے یہ 3 فیس پیک مل کر جلد پر لگائیں، جلد چمکدار ہو جائے گی

مرکب جلد کے مسئلے کو ہلدی کی مدد سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ کی جلد مرکب ہے تو آپ ہلدی کا فیس پیک استعمال کر سکتے ہیں۔

امتزاج جلد کے لیے فیس پیک: جلد کی کئی اقسام ہیں۔ کچھ لوگوں کی جلد حساس ہوتی ہے جب کہ کچھ لوگوں کی جلد خشک اور روغنی ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ، کچھ لوگوں کی جلد کا امتزاج ہوتا ہے۔ جلد کی تمام اقسام کو مناسب دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہر قسم کی جلد پر فیس پیک لگانا ضروری ہے۔ لیکن آج ہم آپ کو ہلدی سے بنے کچھ ایسے ہی فیس پیک کے بارے میں بتانے جارہے ہیں جو کہ امتزاج جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔

turmeric face pack for combination skin in urdu

امتزاج جلد کیا ہے؟(What is combination skin)

مرکب جلد خشک اور تیل والی جلد سے بنتی ہے۔ اس میں جلد کا کچھ حصہ خشک اور کچھ حصہ تیل والا رہتا ہے۔ امتزاج جلد میں چہرے کا ٹی زون ایریا خشک رہتا ہے، یو زون ایریا تیل والا رہتا ہے۔ اس لیے ایسی مصنوعات کو امتزاج جلد پر استعمال کرنا چاہیے جو کہ تیل اور خشک دونوں جلدوں پر مشتمل ہو، مرکب جلد خشک اور تیل یا تیل والی جلد ہو۔ اس میں جلد کا کچھ حصہ خشک اور کچھ حصہ تیل والا رہتا ہے۔ مرکب جلد میں، چہرے کا ٹی جین ایریا خشک اور یو جین ایریا تیل والا رہتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ کو ایسی مصنوعات کا استعمال کرنا ہوگا، اپنی جلد کو محفوظ رکھیں۔

1. ہلدی اور لیموں کا فیس پیک.(Turmeric and Lemon Face Pack)

لیموں اور ہلدی کا فیس پیک مرکب جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیموں جلد سے اضافی تیل کو دور کرتا ہے۔ اس کے علاوہ جلد کو ایکسفولیئٹ کیا جاتا ہے۔ ہلدی اور لیموں کا فیس پیک جلد کو ہموار کرتا ہے۔ ہلدی اور لیموں کا فیس پیک بنانے کے لیے 2 چائے کے چمچ چنے کا آٹا لیں، اس میں آدھا چائے کا چمچ ہلدی اور لیموں کا رس نچوڑ لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں ایلوویرا بھی شامل کر سکتے ہیں۔ لیموں جلد سے اضافی تیل نکال دے گا جبکہ ایلو ویرا جلد کو نمی بخشے گا۔ بہتر نتائج کے لیے آپ ہفتے میں دو بار ہلدی اور لیموں کا فیس پیک لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے یہ 4 فیس پیک رات کو لگائیں، جلد چمکدار اور ملائم ہو جائے گی۔

2. ہلدی اور شہد کا فیس پیک.(Turmeric and Honey Face Pack)

ہلدی اور شہد کا فیس پیک ہر قسم کی جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔ شہد جلد کو نرم کرتا ہے، جلد کو نمی بخشتا ہے۔ اس فیس پیک کو بنانے کے لیے (ہلدی اور شہد کا فیس پیک کیسے بنایا جائے)، آپ ایک پیالے میں ایک چٹکی ہلدی پاؤڈر ڈالیں، اس میں شہد اور دودھ ڈالیں۔ اس فیس پیک کو اپنے چہرے پر لگائیں، 10 منٹ بعد منہ دھو لیں۔ دودھ جلد کی پرورش کرتا ہے، شہد جلد کو نمی فراہم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ ہلدی اور شہد کا فیس پیک لگانے سے ٹین، پگمنٹیشن جیسے مسائل بھی ٹھیک ہو جاتے ہیں۔ ہلدی کا فیس پیک خشک اور تیل والی جلد دونوں کے لیے بہترین ہے۔ بہت اچھا آپشن۔ طریقہ: ایک چٹکی ہلدی پاؤڈر لیں، ایک چائے کا چمچ دودھ لیں، ایک چائے کا چمچ شہد ڈالیں، سب کو ایک پیالے میں ملا کر لگائیں اور 10 منٹ تک لگا رہنے دیں، دھو کر موئسچرائز کریں۔

3. ہلدی اور نیم کا فیس پیک.(Turmeric and Neem Face Pack)

ہلدی اور نیم کا فیس پیک جلد کے بہت سے مسائل کا علاج کرتا ہے۔ ہلدی کا فیس پیک اور نیم دونوں میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں۔ یہ دونوں جلد کے انفیکشن سے چھٹکارا پانے اور مہاسوں کے علاج میں کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ کی جلد مرکب ہے، تو آپ ہلدی اور نیم کا فیس پیک لگا سکتے ہیں۔ ہلدی اور نیم کا فیس پیک بنانے کے لیے آپ کو پہلے نیم کا پیسٹ بنانا چاہیے۔ اس میں ایک چٹکی ہلدی ڈال دیں۔ اب اسے اپنے چہرے اور گردن پر لگائیں۔ 20 منٹ بعد چہرے کو اچھی طرح دھو لیں۔ لیکن اگر آپ کی جلد حساس ہے تو ہلدی اور نیم کا فیس پیک لگانے سے پہلے آپ کو پیچ ٹیسٹ ضرور کرانا چاہیے۔ کیونکہ نیم میں سیلیسیلک ایسڈ ہوتا ہے جو کہ حساس جلد کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکری کے پانی سے چہرہ دھونے سے جلد کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

turmeric face pack for combination skin in urdu

اگر آپ کے پاس بھی کمبینیشن سکن ہے تو آپ کو کوئی بھی پروڈکٹ، فیس پیک یا بیوٹی ٹریٹمنٹ احتیاط سے استعمال کرنا چاہیے۔ ایسی مصنوعات کے استعمال سے پرہیز کریں جو جلد کو خشک اور تیل بناتی ہیں۔ آپ کو ایسی مصنوعات استعمال کرنی چاہئیں جو جلد کو توازن میں رکھنے میں مددگار ہوں

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort