جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پانی میں ہلدی ملا کر نہانے سے جلد پر چمک آتی ہے، جلد کے یہ 4 مسائل دور ہو جاتے ہیں۔

ہلدی نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ پانی میں ہلدی ملا کر نہانے سے جلد کے بہت سے مسائل دور ہو جاتے ہیں۔ جلد بھی چمکنے لگتی ہے۔

جلد کے لیے ہلدی کے فوائد: ہلدی طبی خصوصیات سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کا استعمال صحت، جلد کو صحت مند رکھنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ آج ہم جلد کے لیے ہلدی کے فوائد کے بارے میں بتا رہے ہیں۔ ہلدی کو جلد کی دیکھ بھال کرنے. والی بہت سی مصنوعات میں بھی استعمال کیا جاتا ہے جب کہ کچھ لوگ ہلدی کا پیسٹ یا ہلدی کا فیس پیک بھی لگاتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ پانی میں ہلدی ملا کر نہانے سے جلد کے بہت سے مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں. جلد چمکدار ہو جاتی ہے، جلد کی رنگت نکھر جاتی ہے اور جلد چمکدار ہو جاتی ہے۔

turmeric for skin whitening in urdu

پانی میں ہلدی ملا کر نہانے کے فائدے:(Pani me Haldi Dalkar Nahana)

ہلدی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ہلدی میں موجود خصوصیات جلد کے مسائل کو دور کرتی ہیں۔ ہلدی کو جلد کے لیے اچھا سمجھا جاتا ہے، یہی وجہ ہے کہ اسے جلد کی دیکھ بھال کرنے والی بہت سی مصنوعات میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں پانی میں ہلدی ملا کر نہانے کے فوائد۔

1. جلد کی سفیدی کے لیے ہلدی.(Turmeric for Skin Whitening)

ویسے تو بہت سے لوگ جلد کو نکھارنے کے لیے ہلدی کا فیس پیک بھی استعمال کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے پاس اتنا وقت نہیں ہے تو آپ صرف نہانے کے پانی میں ہلدی ملا کر اس کے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد میں چمک بھی آئے گی۔ ہلدی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ، سوزش مخالف خصوصیات جلد کو نکھار دیتی ہیں۔ ہلدی کے اجزاء جلد میں قدرتی چمک لاتے ہیں، جلد کو زندہ کرتے ہیں۔

2. جلد کے زخموں کو مندمل کرتا ہے۔(Heals Skin Wounds)

ہلدی جلد کے زخموں کو بھرنے کے لیے ایک بہترین گھریلو علاج ہے۔ ہلدی میں پایا جانے والا کرکیومین سوزش اور آکسیڈیشن کو کم کرکے زخموں کو بھرنے میں مدد کرتا ہے۔ ہلدی زخموں کو جلد بھر دیتی ہے۔ اگر آپ کی جلد میں کسی قسم کا زخم ہے تو آپ نہانے کے پانی میں ہلدی ملا کر پی سکتے ہیں۔ لیکن اگر زخم بڑا ہے تو ماہر کے مشورے پر ہی یہ گھریلو علاج آزمائیں۔

یہ بھی پڑھیں: مجھے جلد پر گلیسرین کب اور کیسے لگانی چاہیے؟ اس کے استعمال کا صحیح طریقہ اور فوائد جانیں۔

3. چنبل میں ہلدی فائدہ مند ہے۔(Turmeric Beneficial in Psoriasis)

چنبل کے مسئلے میں ہلدی کا پانی بھی فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ ہلدی میں اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں، جو چنبل کی علامات کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ ہلدی کو کھانے میں شامل کر کے بھی بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

4. مہاسوں سے نجات حاصل کریں۔(Get Relief From Acne)

پانی میں ہلدی ملا کر نہانے سے بھی مہاسوں کے مسئلے سے نجات ملتی ہے۔ ہلدی ایکنی کے بعد داغ دھبوں سے بھی نجات دلاتا ہے۔ اگر آپ کی جلد پر مہاسوں یا مہاسوں کے نشان ہیں تو آپ اپنے نہانے کے پانی میں ہلدی شامل کر سکتے ہیں۔ ہلدی میں موجود عناصر جلد کے دھبوں کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ایلوویرا سے خارش کا گھریلو علاج، جانیے اس کے استعمال کے 5 طریقے

turmeric for skin whitening in urdu

جلد کے لیے ہلدی کا نقصان.(Harm of turmeric for skin)

  • یوں تو ہلدی جلد کے لیے فائدہ مند ہے لیکن کچھ حساس جلد پر ہلدی نقصان بھی پہنچا سکتی ہے۔ اس لیے ہلدی کے پانی سے نہانے سے پہلے آپ کو پیچ ٹیسٹ ضرور کرنا چاہیے۔
  • نہانے کے پانی میں ہلدی کو محدود مقدار میں ملانا چاہیے۔
  • اگرچہ بہت سے لوگوں کو ہلدی سے الرجی ہو سکتی ہے، ہلدی جلد میں جلن، لالی اور سوجن کا سبب بھی بن سکتی ہے۔

آپ ہلدی کے پانی سے بھی نہا سکتے ہیں لیکن روزانہ اس پانی میں ہلدی ملا کر نہانے سے گریز کریں۔ یہ جلد میں جلن پیدا کر سکتا ہے، جس سے جلد میں سرخی پیدا ہو جاتی ہے۔ اگر آپ کی جلد حساس ہے تو کسی ماہر کے مشورہ سے ہلدی کا استعمال کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button