صحت مند غذا

وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے سبزی خوروں کو یہ 5 چیزیں ضرور کھائیں۔

وٹامن بی 12 کے سبزی خور ذرائع: جسم میں وٹامن بی 12 کی کمی صحت کے کئی مسائل کا باعث بن سکتی ہے، جانیں اس کی کمی کو پورا کرنے کے لیے کیا کھایا جائے.

جسم میں وٹامن بی 12 کی کمی. کی وجہ سے صحت کے کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس لیے جسم میں وٹامن بی 12 کی معمول کی سطح کو برقرار رکھنا بہت ضروری ہے۔ , سبزی خوروں کے لیے وٹامن بی 12 کے بہت سے ذرائع ہیں، لیکن سبزی خوروں کے لیے بہت کم ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اس وٹامن کی کمی سبزی خور لوگوں میں زیادہ پائی جاتی ہے۔ اگر آپ متوازن غذا کی پیروی کرتے ہیں تو آپ آسانی سے وٹامن B12 حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر جسم میں وٹامن بی 12 کی کمی کو بروقت پورا نہ کیا جائے تو یہ صحت کے کئی مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو وٹامن بی 12 کی کمی کے صحت پر اثرات اور اس وٹامن کی کمی کو پورا کرنے کے لیے سبزی خوروں کے لیے کھانے کے کچھ ذرائع بتا رہے ہیں۔

وٹامن B12 کی کمی کے صحت پر کیا اثرات مرتب ہوتے ہیں؟(What are the health effects of Vitamin B12 deficiency)

یہ جسم کے لیے بہت ضروری وٹامن ہے۔ یہ جسم میں اعصاب کے لیے بہت ضروری ہے۔ یہ آپ کے اعصاب. خون کے خلیات اور ڈی این اے کو صحت مند رکھنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ اگر آپ کو یہ وٹامن اپنی خوراک سے وافر مقدار میں نہیں ملتا ہے تو یہ جسم میں خون کی کمی کے ساتھ ساتھ اعصابی نظام کے کام میں رکاوٹ کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کی صحت پر بہت سے دوسرے اثرات بھی دیکھے جا سکتے ہیں جیسے:

  • آپ کو زیادہ تھکاوٹ اور سستی محسوس ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ جسم میں کمزوری کا احساس بھی ہو سکتا ہے۔
  • آپ کو بھوک کم لگتی ہے، اور آپ توجہ کھو دیتے ہیں۔
  • تناؤ، اضطراب اور ڈپریشن کا شکار ہو سکتے ہیں۔
  • کافی نیند لینے میں دشواری، سانس کی قلت، چلنے میں دشواری ہو سکتی ہے۔
  • ہاضمہ خراب ہو سکتا ہے۔
  • جلد زرد ہو سکتی ہے

سبزی خوروں کے لیے وٹامن بی 12 سے بھرپور غذائیں.(Vegetarian Sources Of Vitamin B12 )

1. دودھ کی مصنوعات.(Dairy Productsc)

آیوروید میں دودھ کو مکمل غذا سمجھا جاتا ہے۔ دودھ غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں نہ صرف وٹامن بی 12 وافر مقدار میں موجود ہے بلکہ یہ پروٹین، کیلشیم، وٹامن ڈی جیسے ضروری غذائی اجزا سے بھی بھرپور ہے۔ سبزی خوروں کے لیے دودھ اور دودھ سے بنی اشیاء کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے آپ دودھ، دہی، پنیر، چھاچھ وغیرہ کا استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 غذائیں سگریٹ نوشی کی لت چھوڑنے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہیں، ماہرین سے جانیں کہ کیسے؟

vitamin-b12-on-health-vegetarian-sources-in Urdu

2. ٹیمپہ.(Tempeh)

Tempeh کو خمیر شدہ سویابین سے بنایا جاتا ہے۔ یہ بہت لذیذ اور غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ یہ توفو سے بہت ملتا جلتا ہے۔ Tempeh وٹامن B12 کا ایک اچھا ذریعہ ہے. اس کے علاوہ اس میں کیلشیم، پروٹین، وٹامنز، منرلز، زنک وغیرہ پائے جاتے ہیں۔ اسے سالن یا سوپ کے حصے کے طور پر کھایا جا سکتا ہے۔

3. مضبوط کھانا.(Fortified food)

ان دنوں فورٹیفائیڈ فوڈز میں وٹامن بی 12 بھی شامل کیا جا رہا ہے۔ آپ اپنی خوراک میں فورٹیفائیڈ چاول، دلیا وغیرہ شامل کر سکتے ہیں۔ یہ سبزی خوروں کے لیے وٹامن B12 کا ایک اچھا متبادل ہو سکتا ہے۔ حکومت نے بھی سال 2024 تک مڈ ڈے میل میں تقسیم کیے جانے والے اناج کو مضبوط کرنے اور تقسیم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ کو مارکیٹ میں بہت سے مضبوط سیریل برانڈز بھی ملیں گے۔

4. غذائی خمیر.(Nutritional yeast)

غذائی خمیر میں وٹامن بی 12 بھی وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے۔ ایک کھانے کا چمچ مضبوط غذائی خمیر میں تقریباً 2.4 ایم سی جی وٹامن بی 12 ہوتا ہے۔ آپ خمیر کو کئی ترکیبوں میں استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ اسے نمکین پر خمیر چھڑک کر کھا سکتے ہیں۔ لوگ اسے چٹنی، مرچ یا سالن وغیرہ میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 علامات ظاہر کرتی ہیں کہ آپ کے جسم کو ڈیٹوکس کی ضرورت ہے، نظر انداز نہ کریں۔

vitamin-b12-on-health-vegetarian-sources-in Urdu

اگر آپ کو مندرجہ بالا صحت کے مسائل کا سامنا ہے تو آپ کو اپنے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔ سبزی خور ان غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کرکے وٹامن B2 کی کمی کو پورا کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ کا ڈاکٹر کچھ سپلیمنٹس تجویز کر سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"