جلد کی حفاظت.

اخروٹ کے چھلکے جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، فیس پیک بنانے کا طریقہ جانیں۔

اخروٹ کے چھلکے جلد کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہوتے ہیں۔ اس سے جلد میں چمک آتی ہے اور جلد نرم نظر آتی ہے۔

اخروٹ ایک مزیدار اور صحت بخش خشک میوہ ہے، جو آپ کے جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ دن بھر توانائی بھی دیتا ہے۔ اس میں موجود غذائی اجزاء آپ کو کئی بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔ اخروٹ جلد کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں پائے جانے والے اومیگا تھری فیٹی ایسڈ جلد کے لیے بہت مفید ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ اخروٹ کے چھلکوں کا استعمال. جلد کو چمکدار بنانے کے لیے بھی کر سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جلد کے مردہ خلیے نکل آتے ہیں اور جلد چمکدار نظر آتی ہے۔ یہ جلد کے داغ دھبوں کو بھی دور کرتا ہے۔ اخروٹ کے چھلکے کا پاؤڈر جلد کو جوان بنانے کے ساتھ ساتھ آپ کی جلد کو جوان اور پر سکون رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ آئیے جلد کے لیے اخروٹ کے چھلکے کے استعمال کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

جلد کے لیے اخروٹ کے چھلکے کے فوائد.(benefits of walnut peel for skin)

1. جلد کے مردہ خلیوں سے چھٹکارا حاصل کریں۔(Get Rid of Dead Skin Cells)

آپ اخروٹ کے چھلکے کے پاؤڈر کا استعمال جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے کے لیے کر سکتے ہیں۔ چہرے پر استعمال کرنے سے نئے خلیے نکلتے ہیں۔ یہ مردہ خلیوں کو نکال کر چہرے کے نیچے کی صاف جلد کو نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ اخروٹ کے چھلکوں سے آپ گھر پر فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ اس سے جلد جوان اور خوبصورت نظر آتی ہے۔ اس پیک کو بنانے کے لیے آپ اخروٹ کے چھلکے، شہد اور عرق گلاب سے بنا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  پپیتے سے کلینزر، سکرب، فیس ماسک اور فیس پیک بنائیں، چہرے پر قدرتی چمک آجائے گی۔

walnut shell benefits for skin in Urdu

2. تیل والی جلد کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Oily Skin)

اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو اخروٹ کا چھلکا آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اخروٹ کے چھلکوں سے بنا پاؤڈر آپ کی تیل والی جلد کو صاف کرتا ہے اور تیل والی جلد سے تیل کو کم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ مساموں کو بھی صاف کیا جا سکتا ہے۔ تیل والی جلد کی وجہ سے آپ کی جلد چپچپا اور اداس نظر آتی ہے۔

3. داغ صاف کریں۔(Cleanse Stains)

آج کل کے آلودگی اور گندگی سے بھرے ماحول میں جلد میں کئی طرح کی دھول اور مٹی جمع ہو جاتی ہے۔ ایسی صورتحال میں جلد کو اندر سے صاف کرنا بہت ضروری ہے تاکہ جلد چمکدار اور خوبصورت نظر آئے۔ اخروٹ کا چھلکا آپ کی جلد کے چھیدوں کو صاف کرتا ہے اور جلد کو صاف کرتا ہے اور داغ دھبوں کو دور کرتا ہے۔ اس کے لیے آپ عرق گلاب، لیموں اور اخروٹ پاؤڈر کا پیکٹ بنا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  چپچپا جلد سے نجات پائیں، انناس کے یہ 3 فیس پیک، بنانے کا طریقہ جانیں۔

4. بلیک ہیڈز کو ہٹا دیں۔(Remove Blackheads)

بلیک ہیڈز آپ کے چہرے کی خوبصورتی کو خراب کر سکتے ہیں۔ نیز اس کی وجہ سے جلد نظر نہیں آتی اور جگہ جگہ دھبے اور بلیک ہیڈز نظر آتے ہیں۔ اس کے لیے آپ اخروٹ کا پاؤڈر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے بلیک ہیڈز صاف ہوتے ہیں اور جلد صاف دکھائی دیتی ہے۔ اس کے لیے آپ اخروٹ کے چھلکے کا پاؤڈر اور اس میں ایک قطرہ شہد ملا کر جلد کو صاف کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوں گے اور ساتھ ہی جلد بھی چمکدار ہو جائے گی۔

walnut shell benefits for skin in Urdu

5. جلد کو نرم بنائیں.(Make Skin Soft)

اگر جلد نرم نہ ہو تو جلد خشک اور بے جان نظر آتی ہے۔ نرم جلد آپ کو نرم محسوس کرتی ہے۔ اخروٹ کا چھلکا جلد کو صاف کرنے کے ساتھ ساتھ نرم بھی بناتا ہے۔ اس کی وجہ سے جلد دیر تک چمکدار نظر آتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort